Cabin in Moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
José Huntjens
Amerika-ontdekker

Cabin in Moab

Bericht door José Huntjens » 13 okt 2006, 11:43

Hallo,

In juli 2007 maken we een rondreis door het westen. We slapen in hotels en cabins.
Nu zijn we op zoek naar mensen die ervaring hebben met de cabins op campings in Moab.
Er zijn best wel veel campings die cabins verhuren. Aangezien we drie nachten in Moab blijven willen we het liefst een cabin met keukentje en zitgedeelte en airco.
Wie kan ons advies geven?

BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper » 13 okt 2006, 12:44

Veel ervaring met dit soort zaken heb ik (nog) niet, want ik ga in mei zelf pas voor de eerste keer naar de VS.
Maar wij hebben voor onze (4pers.) 3 nachten in Moab een "2 room Cabin" geboekt op de KOA campground.

De locatie van deze campground lijkt me niet slecht in ieder geval. Net buiten Moab centrum (ten zuiden van Moab)
http://www.koa.com/where/ut/44105/

De 3 overnachtingen samen kosten ons $209.
Ik denk niet dat dat overdreven veel is.

Ik denk alleen niet dat deze cabins een apart zitgedeelte en/of keukentje hebben.

Iemand ervaring met de "2 room cabin" van KOA?

Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne » 13 okt 2006, 13:21

BaconPopper schreef:
Ik denk alleen niet dat deze cabins een apart zitgedeelte en/of keukentje hebben.

Iemand ervaring met de "2 room cabin" van KOA?
Wij hebben de afgelopen zomer een aantal keren in een 1 of 2 room Kabin overnacht. De cabins zijn heel basic. In de twee-kamer-cabin heb je in de voorste kamer een tweepersoonsbed, een tafeltje en twee bankjes. In de tweede kamer staan twee stapelbedden en een bankje. Geen keuken dus, en geen sanitair (alleen een buitenkraan).
Buiten heb je ook een schommelbank en een picknicktafel.

De meeste cabins zijn identiek maar wij hadden in Shingletown een tweepersoonsbed dat omgetoverd kon worden tot een bank (zie foto in onze weblog, op 26 juli). Ook heb je, afhankelijk van het klimaat, de beschikking over een kachel of ventilator.

Sommige KOA campings (o.a. die in Moab) hebben ook Kottages of Lodges. Deze hebben wel een keuken en badkamer.

Marianne

BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper » 13 okt 2006, 13:55

Martin & Marianne schreef:Sommige KOA campings (o.a. die in Moab) hebben ook Kottages of Lodges. Deze hebben wel een keuken en badkamer.
Dat was er in Moab ook, maar dan was het 100 dollar meer...

michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door michelly » 13 okt 2006, 14:25

Wij hebben ook op de KOA camping in Moab gestaan. We zouden eigenlijk camperen maar het was zo heet dat we een cabin genomen hebben. Hier zat airco in. Wij hadden een 1-kamer cabin met z'n vijven. We hadden een slaapmatje in de midden gelegd en zo kon iedereen slapen maar veel plaats was er dan niet meer over.

groetjes Elly

hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Cabin in Moab

Bericht door hekkie » 13 okt 2006, 20:11

José Huntjens schreef:Hallo,

In juli 2007 maken we een rondreis door het westen. We slapen in hotels en cabins.
Nu zijn we op zoek naar mensen die ervaring hebben met de cabins op campings in Moab.
Er zijn best wel veel campings die cabins verhuren. Aangezien we drie nachten in Moab blijven willen we het liefst een cabin met keukentje en zitgedeelte en airco.
Hallo José,

Op de genoemde KOA kampground in Moab hebben wij in het verleden ook al eens een aantal keren geslapen, maar deze camping is behoorlijk pittig geprijsd en ligt een aantal mijlen (ten zuiden) van het dorp.

De laatste jaren hebben we in het dorp zelf aan de noordkant div. campings bezocht en het beste bevalt ons tot nu toe het Moab Valley RV Park, zowel qua prijs, als ligging en voorzieningen. Ook hier zijn cabins te huur en ik kan je deze camping van harte aanbevelen.

Hij ligt zeer centraal ten opzichte van de Nat. Parken en het dorp zelf en precies op de kruising met de SR 128 in een schitterende omgeving.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:

José Huntjens
Amerika-ontdekker

Bericht door José Huntjens » 14 okt 2006, 14:07

hekkie schreef:
José Huntjens schreef:Hallo,

Hallo José,

Op de genoemde KOA kampground in Moab hebben wij in het verleden ook al eens een aantal keren geslapen, maar deze camping is behoorlijk pittig geprijsd en ligt een aantal mijlen (ten zuiden) van het dorp.

De laatste jaren hebben we in het dorp zelf aan de noordkant div. campings bezocht en het beste bevalt ons tot nu toe het Moab Valley RV Park, zowel qua prijs, als ligging en voorzieningen. Ook hier zijn cabins te huur en ik kan je deze camping van harte aanbevelen.

Hij ligt zeer centraal ten opzichte van de Nat. Parken en het dorp zelf en precies op de kruising met de SR 128 in een schitterende omgeving.

Groetjes Marjan

Hallo Marian,

Dank voor je reactie.
Deze camping was ons ook al opgevallen op internet, zag er netjes en verzorgt uit.
Hebben jullie van tevoren geboekt?
Ik zag namelijk dat je niet via internet kunt boeken, alleen telefonisch en dat is natuurlijk niet zo heel makkelijk met het tijdsverschil.

Groetjes José.

BaconPopper
Amerikafan

Bericht door BaconPopper » 14 okt 2006, 14:35

Ziet er inderdaad ook interessant uit, maar hier is spijtig genoeg geen enkele cabin met 2 kamers en dat vonden wij een voordeel bij die van KOA.

Alleen jammer dat daar dan weer geen klein ijskastje is op zijn minst.
Maar er zijn in Moab wel genoeg plaatsen om ijs te kopen, niet?

Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob » 14 okt 2006, 14:58

BaconPopper schreef:Maar er zijn in Moab wel genoeg plaatsen om ijs te kopen, niet?
Die zijn er zeker, waarschijnlijk hoef je er niet eens de campground voor te verlaten.
De meeste cg's heeben een vreizer met zakken ijs voor hun gasten staan voor een paar $ per zak.
In het stadje zit ook een grote supermarkt.
Ook veel tankstations verkopen ijs voor de koelbox.
Rob

michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door michelly » 14 okt 2006, 14:59

Er zit een grote supermarkt midden in Moab. Ik dacht de City Market. Daar hebben wij ook ijsblokken gehaald. Ook op de camping zelf kun je ijsblokjes kopen.

Elly

hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie » 14 okt 2006, 17:07

José Huntjens schreef: Dank voor je reactie.
Deze camping was ons ook al opgevallen op internet, zag er netjes en verzorgt uit.
Hebben jullie van tevoren geboekt?
Ik zag namelijk dat je niet via internet kunt boeken, alleen telefonisch en dat is natuurlijk niet zo heel makkelijk met het tijdsverschil.
Hoi José,

Wij hebben niet gereserveerd van te voren, maar wij zaten ook niet in een cabin. In 2005 waren we hier in september met een tentje en in juni 2006 een aantal nachten met een camper. Beide keren waren er nog wel cabins vrij.

Reserveren kun je idd telefonisch of per fax, maar ook per mail moabvalleyrvresort@yahoo.com De camping beschikt tevens over wireless internet en een zwembad.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer