Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alcatraz, San Francisco
-
Anita
Alcatraz, San Francisco
Wij gaan aanstaande vrijdag onze tickets bestellen voor Alcatraz!!! :dance: Nu begint het er eindelijk op te lijken dat de reis er aan zit te komen! We wachten al zo lang...
Maar goed, daar gaat het even niet over. Mijn vraag is:
op de site van Blue and Gold Feet staat dat de dagtour 2,5 uur duurt. Wil dat zeggen dat je geen boot eerder of later terug kan nemen? We willen de boot van 13:45 heen nemen, maar misschien willen we wel eerder of later dan 16:15 terug. Is dat mogelijk?
Anita
Maar goed, daar gaat het even niet over. Mijn vraag is:
op de site van Blue and Gold Feet staat dat de dagtour 2,5 uur duurt. Wil dat zeggen dat je geen boot eerder of later terug kan nemen? We willen de boot van 13:45 heen nemen, maar misschien willen we wel eerder of later dan 16:15 terug. Is dat mogelijk?
Anita
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Alcatraz, San Francisco
Hoi Anita,Anita schreef:Mijn vraag is:
Volgens mij is die tijd van 2,5 uur gewoon een richtlijn, en mag je ook een latere boot nemen. Je moet natuurlijk wel opletten, dat je de laatste boot neemt....... maar dat mag duidelijk zijn. Bij de terugkomst wordt je helemaal niet gecontroleerd op een kaartje of zo, omdat er toch niemand gebruik van kan maken, die niet via Gold Fleet naar Alcatraz is gegaan.
Groetjes,
Jacqueline
hoe bestel je die kaartjes?
Heb je voor mij de website waar ik deze kaartjes kan bestellen? Wij zullen 7 of 8 augustus Alcatraz gaan bezoeken en moeten nog kaartjes reserveren. Hopenlijk is dit niet te laat?
Groetjes,
Laura
Groetjes,
Laura
-
Made in Holland
- Amerikafan
-
Antoinette
- Amerikafan
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Nog even ter aanvulling, wij waren er vorige week en namen de boot van 10:45 daarheen. Daarna de boot van half een weer terug en we hadden echt het gevoel alles wel gezien te hebben, we hebben een deel van de (heel slechte kwaliteit!) film gezien en we hebben de audio tour geluisterd, hebben in het winkeltje rondgekeken en zijn rond het eiland gewandeld in die tijd.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
Anita
Wij zijn over het algemeen ook altijd vrij snel uitgekeken. Als we ergens zijn en we hebben het gezien, dan is het goed (meestal). Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die elk detail willen zien en alles in zich op willen nemen. Wij zijn ook geen echte "museum'ers" zeggen we altijd maar. Gezien is gezien - foto's maken - beetje filmen - en weer verder. Daarom vinden we het wel fijn dat je een boot eerder kan nemen als je uitgekeken bent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1569 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties