Pagina 1 van 1

nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 03 mar 2016, 07:51
door xxkiwi88
Hoi,

Hebben jullie gezien dat er een nieuwe website is voor Yosemite?
Je moet nu boeken via www.travelyosemite.com.
Helaas werkt deze site nog niet helemaal.
Ik heb al een mail gestuurd maar nog niets gehoord helaas.

De oude site ligt er al even uit (qua boeken) en de nieuwe site ging per 01-03 pas werken (hier pas erg laat op 01-03).
En nu werkt de site qua boeken nog niet. De data bij bijvoorbeeld Housekeeping Camp staan allemaal op vol.
Ook in de maanden februari e.d. van 2017. Dit klopt niet want toen ik de laatste keer op de oude site keek was er zelfs nog plek voor september a.s.

Anyway... Weet er iemand meer?
En ik zie geen Curry Village op de nieuwe site staan.
Iemand hier informatie over?

Alvast bedankt!
Kim

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 03 mar 2016, 08:20
door PSVwally
Ik krijg de melding 'The system is currently down for scheduled maintenance' dus ik denk dat je geeoon even geduld moet hebben. Hou er ook rekenening mee dat als er onderhoud aan de site wordt gepleegd het vaak in Amerika in de avond/nacht zal zijn, dus 9u later dan hier.

http://www.yosemitepark.com/lodging.aspx Werkt deze site ook niet meer?

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 03 mar 2016, 08:36
door Martin & Marianne
Vanaf 1 maart moet je via de nieuwe site reserveren. Ze zullen wel wat aanloopproblemen hebben.
Curry Village heeft een nieuwe naam gekregen: heet nu Half Dome Village. Zie ook dit topic.

Marianne

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 03 mar 2016, 14:34
door xxkiwi88
Wat moet ik toch zonder jullie? :clap:
Bedankt!

ps: ik zie nu ook history staan bij de twee locaties met een nieuwe naam ;)

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 04 mar 2016, 08:48
door LennartMart
Ik heb nu een bevestiging gehad voor ons verblijf van de nieuwe concessiehouder, maar er zit geen Itinary number bij. En met dat nummer kan je nog eventueel cancellen... Iemand een e-mailadres gevonden voor boekingen? 'k Vind enkel een telefoonnummer.

Edit: Contact gezocht via social media kanaal - ik zie dat ze daar redelijk actief zijn.

Edit2: Ik heb nog kunnen kijken in't reservatiesysteem (nu "system maintenance"). Als ik nu dezelfde boeking zou doen, dan is dat 40 dollar minder :!: Toch ook daarover even informeren.

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 06 mar 2016, 22:25
door IsabelleV
Ik volg even mee, heb ook vrijdag een herbevestiging gekregen van onze reservatie in Half Dome Village (ex Curry Village). Toen ik net op de site even ging kijken wat de huidige prijzen zijn zie ik dat als ik nu dezelfde data boek, dit 80 dollar minder is! Maar het is me niet duidelijk hoe ik mijn boeking moet tevoorschijn halen om die eventueel te cancellen en een nieuwe boeking te doen, de vroeger doorgestuurde links werken niet meer...

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 07 mar 2016, 04:23
door PSVwally
Heb je ze al geprobeert te bellen/mailen?

Heb je bij die links of in een mail een confirmation nummer of dergelijke en kan je die ook nergens ingeven dan zou ik gewoon een belletje eraan wagen. Dat kost de minste tijd en het kost ook niet zo heel veel qua geld, let alleen wel op het tijdsverschil :wink:

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 07 mar 2016, 10:01
door LennartMart
IsabelleV schreef:Ik volg even mee, heb ook vrijdag een herbevestiging gekregen van onze reservatie in Half Dome Village (ex Curry Village). Toen ik net op de site even ging kijken wat de huidige prijzen zijn zie ik dat als ik nu dezelfde data boek, dit 80 dollar minder is! Maar het is me niet duidelijk hoe ik mijn boeking moet tevoorschijn halen om die eventueel te cancellen en een nieuwe boeking te doen, de vroeger doorgestuurde links werken niet meer...
Ik heb een berichtje gestuurd via Facebook. Daarop kreeg ik een e-mail van hen, waarbij ze m'n oude reservatie annuleerden en onmiddellijk een nieuwe aanmaakten. Uitstekende customer service daar! :thumbup:

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 11 mar 2016, 09:20
door IsabelleV
Ik heb ook een bericht via Facebook gestuurd, kreeg een reactie dat ze me gingen mailen maar we zijn nu enkele dagen ver en ik heb nog niets ontvangen. Ik zie enkel een telefoonnummer op de site, is er een specifiek mailadres ?

Re: nieuwe website yosemite (problemen)

Geplaatst: 11 mar 2016, 10:09
door Dedert
Ik had 6 maart via het contactformulier http://www.travelyosemite.com/contact-us/ op de website een mail verstuurd en kreeg op 9 maart reactie via APDReservations@aramark.com. In de mail gaven ze aan dat als ik nog meer vragen had gewoon kon reageren op die mail. Het duurt dus wel een paar dagen voor je reactie krijgt.