overnachting great sand dunes

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

overnachting great sand dunes

Bericht door michelly » 02 okt 2006, 09:41

Ik zit een beetje te dubben hoe we dat moeten doen.
In eerste instantie dacht ik aan een hotel (super8) in Alamosa.
Maar het lijkt me ook leuk om dicht bij het park te overnachten in de Great Sand Dunes Lodge http://www.gsdlodge.com/index.html
Heeft iemand hier ervaring mee.
Hier zit natuurlijk een prijskaartje aan ( $ 101 excl voor z´n vijven)
Is dit het waard.
We kunnen ook nog gaan camperen maar we hebben dan net een behoorlijk lange dag achter de rug dus liever een hotel, maar het is ook een alternatief.
Wat zouden jullie doen.

Groetjes Elly

Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw » 02 okt 2006, 12:25

Hi Elly
Ziet er goed uit die lodge, met patio, maar wij hebben er niet gelogeerd. Wel in de Holiday Inn in Alamosa die ook niet echt goedkoop was.
Ik vertel je dit, omdat het restaurant in die Holiday Inn buitengewoon goed was en mocht je in Alamosa overnachten is eten hier een feest.
Yeehaw

ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess » 02 okt 2006, 19:50

Hoi Elly,
Ik heb even op de site gekeken ziet er super uit, Er hangt inderdaad wel een prijs kaartje aan. Maar als je het over het geheel bekijkt... Jullie camperen veel, dus dat bespaart weer.
Ook zou ik bekijken of je er wel een tijdje bent in het hotel, als het 's avonds laat aankomen is en 's ochtens vroeg weg, dus puur alleen voor het slapen zou ik het niet doen want dan kan je er ook niet van genieten, van een mooie lodge.

Succes met je keuze,
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook

michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door michelly » 04 okt 2006, 20:05

Ik denk dat we toch maar voor de camping gaan. Ik heb net voor een andere overnachting een leuke b&b geboekt die nogal aan de prijs was dus gaan we hier maar camperen :wink:
Bedankt voor de antwoorden! Het is idd een beetje zonde om zo'n dure overnachting te doen als je toch wat later aankomt.

Elly

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer