Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Goed hotel bij SFO Airport

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Goed hotel bij SFO Airport

Bericht door nieuwenoord »

Ja, wij zijn weer in de planning. We willen dit keer zo min mogelijk boeken, maar natuurlijk is een hotel voor de eerste nacht onontbeerlijk als je met een camper gaat reizen.

We komen op 24 april aan in San Francisco en worden op 25 april opgehaald door Road Bear om onze camper te halen. We hadden afgelopen jaar in Los Angeles een kamer in het Four Points Sheraton en dat is niet echt goed bevallen. Er was veel onrust in de kamers om ons heen en het was een beetje aan de smoezelige kant.

Welke hotels in de buurt van het vliegveld in San Francisco raden jullie aan en waarom?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Hoi Monique,
Wij logeren altijd in Best Western El Rancho Inn. Dit motel ligt in Millbrae, op ongeveer 2 mijl van het vliegveld en ze hebben 24 uur per dag een gratis shuttle naar het vliegveld.
Er is een gratis continentaal onbijt, maar je kunt er ook uitgebreid Amerikaans ontbijten.
Ik vind het als start- of eindpunt altijd heel plezierig; ziet er leuk uit, het ligt rustig, het is er qua temperatuur veel plezieriger dan in SF zelf en er is een supermarkt in de buurt die 24 uur per dag open is.

Er zijn er meer mensen van het forum geweest (Vana, Wendy Jol).

Marianne
Minoes
Amerika-ontdekker

Bericht door Minoes »

Het Bay Landing Hotel, 1550 Bayshore Highway in Burlingame
is ons goed bevallen. We betaalden in aug 2006 131,90 dollar incl tax voor 4 personen op 1 kamer incl ontbijt.
Het ligt vlakbij het vliegveld en wel zo dat je de vliegtuigen kunt zien vertrekken en landen op een landingsbaan die aan het water ligt. We hebben de stoelen voor het raam gezet en er een hele tijd naar gekeken! Ook als het donker is een leuk gezicht. We hebben ook nog hele ladingen pelikanen over het water zien scheren, fantastisch!
Andere hotels in de buurt schijnen lawaaioverlast te hebben van de vliegtuigen, maar wij hebben nauwelijks wat gehoord.
Verder is er een binnenzwembad en fitnessruimte, je krijgt een krantje en er staan op de balie gratis cookies! Het ontbijt is prima, je kunt ondermeer zelf wafles bakken.
Vlak naast het hotel liggen versch. restaurants.
En ze hebben natuurlijk een shuttleservice naar het vliegveld.

groetjes,
Minoes
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Laatste 2 keer hier geslapen:

http://book.bestwestern.com/bestwestern ... 05297#null

Gewoon hotel,geen vliegtuiglawaai,gratis onbijtje,zwembad en draadloos internet op kamers.
Niks om een week te verblijven,maar lekker dichtbij vliegveld voor eerste nacht.

89 dollar per nacht voor 2 volwassenen afgelopen mei,maar die rates veranderen net zo snel als het weer.....
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Clarion Airport Hotel, 401 East Millbrae Ave.
Omdat El-Monte daar een PAD-Transfer doet.
Mooi hotel met zicht op de landingsbanen van SFO (zonder geluidsoverlast) en op de Bay.
(Gratis) airportsuttle het is maar 5 minuten rijden vanaf de airport
Rob
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Wij wilde ook naar El Rancho maar dat was vol. We hebben toen gekozen voor de Comfort Inn aan de El Camino Real (een paar honderd meter verder) en daar boekten voor we $ 100,-- per nacht een kamer (incl. ontbijt). Het hotel was prima en had een zwembad.
De kamer was ruim, met twee tweepersoons bedden, een TV, een tafel en een stoel, een bureau en een ruime badkamer. Ook was er een aparte keuken bij, en wat voor een: helemaal compleet ingericht met grote koelkast, vriesvak, 4-pits gasstel, vaatwasser, oven en magnetron. Niet dat we daar gebruik van hebben gemaakt maar het was wel leuk.
Als we weer naar SF zouden gaan zouden we zeker weer voor dit hotel kiezen.
Carola
matthijs en rian
Amerikafan

Bericht door matthijs en rian »

Ook wij hebben best western el rancho inn gedaan, echt hotel/motel straatje daar in millbrae, op 5 minuutjes van vliegveld, heel goed te bereiken, en degelijk hotel/motel. Maar weet niet, er zijn denk ik wel 10 hotelletjes in die straat en wat fast food ketens, mc donalds, mexicaan, etc.
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

La Quinta Inn (aiport boulevard, in south san francisco) ligt vlakbij de luchthaven (geen hinderlijk lawaai). Je zit bovendien zo in het centrum en de prijzen zijn heel redelijk. Let op aanbiedingen. Een prima ontbijt is inbegrepen.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

WIFI?

Goh, wat een reacties, dat maakt de keus dan weer moeilijk. We hoeven in elk geval niet naar de stad, omdat we direct de dag na aankomst de camper ophalen en naar vrienden gaan om onze zoon daar af te zetten. Omdat we waarschijnlijk wel tot een uur of elf 's morgens moeten wachten tot we worden opgehaald door de camperverhuurder en ik altijd al halverwege de nacht klaarwakker ben, is Internet wel lekker. En dan liefst WIFI en niet zo'n stom toetsenbordje waarmee je op je tv een half schermpje tevoorschijn kan toveren en héél traag wat te zien krijgt.

Welke van bovengenoemde hotels hebben WIFI voor je eigen laptopje?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij deden het zonder laptop, dus geen ervaring, maar dit staat er op de BW-site bij El Rancho Inn:

24-hour FREE airport shuttle. SFO 2 Miles. FREE continental brkfst. Free high speed internet access.

1100 El Camino Real, Millbrae, CA, 94030-2015, United States
Phone: 650-588-8500
Distance from City Center: 0.88m / 1.42km

En in de lobby staat een laptop voor algemeen gebruik.

Marianne
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Mmm, ik ben verwend, ik wil lekker met mijn eigen laptoppie in mijn eigen kamer ....

Free high speed internet kan van alles betekenen weet ik ondertussen wel :cry:
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Re: WIFI?

Bericht door Rob »

nieuwenoord schreef: Welke van bovengenoemde hotels hebben WIFI voor je eigen laptopje?
Clarion heeft geen WIFI maar wel de mogelijkheid om via een kabel je eigen laptop aan te sluiten, ik denk dat je daar wel een Amerikaanse provider voor nodig hebt zelf hebben we het niet geprobeerd.
's Avonds nog even wat wezen eten en naar bed en 's morgens stond het busje van E-M al voor 07:00 voor de deur :lol:
Rob
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Mmm, ja, dat lukt ons dit jaar in LA ook bij Road Bear, maar is geen standaard procedure ... Nou ja, ik kán wel zonder Internet hoor (mwah, heel even dan). Maar ik zit altijd gewoon de halve nacht rechtop in mijn bed na zo'n vlucht, dus is het lekker, ff webloggen, contact met thuis enzo. Daarna gaan we vier dagen naar onze vrienden in het polderland en hebben we helemaal geen Internet meer.
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Het motel wat ik noemde heeft gratis wifi in de kamers.
Althans afgelopen mei wel.
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Thanks Pete, dat hoor ik graag :lol:
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

hoi hoi,
Wij hebben vorig jaar ook in het Clarion Hotel geslapen net als Rob, en dat is ons super bevallen.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
eva
Amerikafan

Bericht door eva »

La Quinta heeft gratis high speed internet, kijk maar eens op http://www.lq.com
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Comfort Inn had ook gratis WiFi, en nog een snelle verbinding ook.
Carola
nieuwenoord
Amerika-expert
Contacteer:

Heel veel hotels bieden gratis high speed internet, maar dat is nog niet altijd Internet wat toegankelijk is via WIFI.

Comfort Inn dus wel? Lijkt me ook wel een mooi hotel.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

nieuwenoord schreef:Heel veel hotels bieden gratis high speed internet, maar dat is nog niet altijd Internet wat toegankelijk is via WIFI.

Klopt, voor HSI heb je meestal een (Amerikaanse) provider nodig en je zit vast aan een touwje :wink:
WIFI pluk je zo uit de lucht hooguit een password van het hotel (campground) voor nodig.
Beide worden zowel Free als tegen betaling aangeboden.

Comfort Inn dus wel? Lijkt me ook wel een mooi hotel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer