Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
community college's in Houston
-
dutchamerican
- Amerika-ontdekker
community college's in Houston
ik ben van plan om in Amerika te gaan studeren. Het liefst in Houston Texas ,omdat daar mensen wonen die ik ken. Weet iemand of er in Houston community college's zijn en er wat informatie over weten?
thx
thx
-
Michigan
- Amerikakenner
- Contacteer:
http://www.hccs.edu
Eerste resultaat op google, dat helpt je alvast op weg. Voor meer info hebben we hier nog wel een mede-forummer met wat hands-on ervaring.
Eerste resultaat op google, dat helpt je alvast op weg. Voor meer info hebben we hier nog wel een mede-forummer met wat hands-on ervaring.
- Mike
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Heej
Je hebt dezelfde plannen als ik
Ik wil na mijn afstuderen (volgend jaar juni als het goed is) gaan studeren in USA, omgeving Houston. Ook daar omdat dat de makkelijkste manier is om aan woonruinte te komen omdat ik nog mensen ken van mijn stage. Wat voor soort opleiding wil je doen?
houstonwehaveaproblem van dit forum studeert vlakbij Houston.....zij kan je ookvast verder helpen.
Succes!
Je hebt dezelfde plannen als ik
Ik wil na mijn afstuderen (volgend jaar juni als het goed is) gaan studeren in USA, omgeving Houston. Ook daar omdat dat de makkelijkste manier is om aan woonruinte te komen omdat ik nog mensen ken van mijn stage. Wat voor soort opleiding wil je doen?
houstonwehaveaproblem van dit forum studeert vlakbij Houston.....zij kan je ookvast verder helpen.
Succes!
-
dutchamerican
- Amerika-ontdekker
ik wil een jaartje in Houston gaan studeren om ze de engelse taal te beheersen. na dat jaar ga ik een piloten opleiding volgen en is het wel handig als ik natuurkunde en wiskunde in het engels beheers. Op die manier heb ik een voorsprong op de rest.
houstonwehaveaproblem heb ik gesproken en me al wat informatie gegeven
Wat ben jij van plan om te studeren daar?
houstonwehaveaproblem heb ik gesproken en me al wat informatie gegeven
Wat ben jij van plan om te studeren daar?
Niets ten nadele van de stad Houston maar ik heb heel wat Houstonites horen klagen over het extreem vochtige klimaat, zo erg zelfs dat het Houston, als enige stad in de USA toegestaan was om de a/c tijdens de oliekrisis in 1973 op de hoogste stand te houden. Of is dit een broodje aap verhaal?
Yeehaw
Yeehaw
-
dutchamerican
- Amerika-ontdekker
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Ik wil graag Veterinary Technology gaan doen...maar als dat te duur is (studeren in USA is ontzettend duurdutchamerican schreef: Wat ben jij van plan om te studeren daar?
Ik ben zelf nu 2 keer in Texas geweest; 1 keer voor 3 maanden en 1 keer voor een maand. Ben wel in Houston geland, maar nog nooit in de stad geweest, erg he ? hahaha
Ik verbleef in Sealy en qua vochtigheid was het wel te doen; smorgens vroeg was het ontzettend plakkerig en vochtig, maarvanaf een uurtje of tien werd het minder en werd het lekker warm
In februari "mag" ik weer terug....joepie!!!!!!!
Het is enorm vochtig in Houston!!! Ik zit er nu van vorige week maandag (vrijdag vertrek ik naar België terug). En ik kan maar niet wennen aan de hitte, enfin ja vooral niet aan de vochtigheid dus. En de mensen hier snappen maar niet waarom ik klaag.
Zij vinden het aangenaam nu, zijn content dat juli en augustus achter de rug zijn!
Ik ben content dat ik gans de dag binnen moet werken. s Morgens wanneer ik aan 't hotel vertrek is het ok, gans de dag zit ge binnen in de airco, dus dat valt ook mee. Maar als ik 's avonds (17 à 18u) naar buiten ga en op mijn vervoer sta te wachten, is het niet te doen! Amai! Later op de avond wordt het wel echt aangenaam om buiten te zijn...
Ik ben content dat ik gans de dag binnen moet werken. s Morgens wanneer ik aan 't hotel vertrek is het ok, gans de dag zit ge binnen in de airco, dus dat valt ook mee. Maar als ik 's avonds (17 à 18u) naar buiten ga en op mijn vervoer sta te wachten, is het niet te doen! Amai! Later op de avond wordt het wel echt aangenaam om buiten te zijn...
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Op dit moment vind ik het absoluut NIET vochtig in Houston. Al moet ik zeggen dat ik er sowieso weinig last van heb hoor. Ik hoor hier de mensen wel klagen, maar ik vind dat het in Nederland ook altijd behoorlijk benauwd kan worden als het een keer warm is. En dan heb je niet eens airco...
Nee, geef mij maar de humidity van Houston in plaats van de regen in Nederland. Die is namelijk veel vochtiger
.
En om on topic te blijven...ik heb al gesproken met dutchamerican, dus hij is op de hoogte.
Nee, geef mij maar de humidity van Houston in plaats van de regen in Nederland. Die is namelijk veel vochtiger
En om on topic te blijven...ik heb al gesproken met dutchamerican, dus hij is op de hoogte.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Nou niet overdrijven YWHAP. Behalve bij het Olympic NP is het nergens luchtvochtiger dan in Houston in de USA en meer annual precipitation in Houston dan in Nederland, maar de zon schijnt er wel meer. En volgens Moon Handbooks Texas: "Houston vies with Amarillo for the worst climate. Houston is largely humid and hot. Humidity is highest in october(93% at 8.am)" Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het er ongezellig zou zijn.....en gewoon binnen blijven kan ook.
YH
YH
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 3381 Weergaves
-
Laatste bericht door ADE01