Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kerst in Los Angeles
- flexer
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Kerst in Los Angeles
Dit jaar zijn wij als gezin (ouders plus kids van 10 en 12) onverwacht (i.v.m. werk) tijdens de kerst 6 dagen in Los Angeles. We zijn al meerdere keren in LA geweest en kennen de bekende toeristische plekken dus goed.
Nu zijn we benieuwd wat andere forumleden tijdens deze dagen in of rond LA zouden doen. We overnachten in hotels, hebben een auto tot onze beschikking en 4 van de 6 dagen kunnen we vrij besteden. Alle tips zijn welkom, van restaurantaanbevelingen tot pretparken, natuurwandelingen of mooie kerstoptochten...
Nu zijn we benieuwd wat andere forumleden tijdens deze dagen in of rond LA zouden doen. We overnachten in hotels, hebben een auto tot onze beschikking en 4 van de 6 dagen kunnen we vrij besteden. Alle tips zijn welkom, van restaurantaanbevelingen tot pretparken, natuurwandelingen of mooie kerstoptochten...
Groet, Flexer
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Kerst in Los Angeles
Wij waren in 2011 in die periode vlak bij LA, misschien heb je iets aan ons 2011/2012-verslag.
Marianne
Marianne
Re: Kerst in Los Angeles
Om in de Amerikaanse kerstsfeer te komen... je zou Candy Cane Lane in Woodland Hills kunnen bezoeken. Ik heb me er vorig jaar verbaasd over extravagante kerstversiering en de enorme drukte.
Het is wel voor mij wel een 'een keer en nooit weer' iets, maar toch ook leuk om een keer bevestigd te zien dat men echt zo zot is, en om je huis te versieren, en om er massaal te gaan kijken en in file langs te rijden.
En eventueel kan je naar Chill at the Queen Mary in Long Beach. Ijssculpturen en een ijsglijbaan en nog wat vertier naast de Queen Mary. Het ijs was specialer voor de schoonfamilie die in LA woont, dan voor ons Hollanders, maar we hebben het wel gezellig gehad.
Het is wel voor mij wel een 'een keer en nooit weer' iets, maar toch ook leuk om een keer bevestigd te zien dat men echt zo zot is, en om je huis te versieren, en om er massaal te gaan kijken en in file langs te rijden.
En eventueel kan je naar Chill at the Queen Mary in Long Beach. Ijssculpturen en een ijsglijbaan en nog wat vertier naast de Queen Mary. Het ijs was specialer voor de schoonfamilie die in LA woont, dan voor ons Hollanders, maar we hebben het wel gezellig gehad.
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht