Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reizen met jong kind in CA

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Mette
Amerika-newbie

reizen met jong kind in CA

Bericht door Mette »

Wij gaan met onze 15 maanden oude zoon naar SF in CA. We gaan maar twee weekjes en kunnen door ons kindje niet echt flink door reizen.
Max 5 uur rijden en per dag niet meer dan 2 uur (tenzij we een stuk willen verkassen).
Wie heeft er tips wat de best of west kunnen wij niet zien. Wat wel?
Wat kunnen we niet overslaan?
Wie heeft ervaring met reizen met een klein kind?

Kortom: tips zijn heel welkom!
groetjes
Mette
Anita

Bericht door Anita »

Wij zijn met ons dochtertje van toen 20 maanden in Florida geweest en hebben daar ook een rondreis gemaakt. Je kunt juist met een klein kindje vaak een hoop doen en rijden, want die slapen lekker in de auto en zitten ook nog in een wandelwagen of buggy! Kinderen zijn dan heel flexibel!
Wij hebben met ons dochtertje geen centje pijn gehad toen.
Nu is ze 4 jaar en gaan we in oktober een rondreis maken in het zuidwesten. Ik ben benieuwd hoe dat gaat, maar het zal vast wel lukken!
Maar ik geloof wel dat we nu meer rekening met haar moeten houden als toen ze 20 maanden was!

Veel plezier alvast!

Anita
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Check mijn blog: http://noordcalifornie.blogspot.com
We zijn deze week in San Francisco en omgeving en ik denk, dat onze route heel goed mogelijk is met een kindje van 15 maanden. Onze kinderen zijn ouder, maar genieten hier ook echt, ook al omdat we veel diverse dingen ondernemen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Mijn zoon is 21 maanden als we 4.5 week naar Het Zuidwesten gaan.
We rijden ook van Las Vegas naar Colorado in 1 dag :shock: dat is (non-stop) ongeveer 11 uur rijden (eigenlijk wel iets te lang)

Ik denk dat dat wel goedkomt aangezien ze in de auto alles voorbij zien komen en door het monotone geluid lekker gaan slapen.
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Hoi Mette,

Ons zoontje is 2 jaar en het reizen met hem ging vrij goed. Wij zorgen dat wij per dag niet meer dan 3 à 4 uur rijden hoefden. 's Ochtends gingen we dingen in de omgeving bezoeken, dan lunch eten en daarna rijden. Zijn middagslaapje deed hij in de auto, waardoor wij vaak aaneenstuk door konden rijden. Ons zoontje is vrij actief (lees: hyper!) en 4 uur rijden is echt genoeg op een dag, dan wilde hij uit zijn autostoel, ik geef hem geen ongelijk.

De eerste paar dagen deed hij moeilijk dat hij steeds in de buggy moest, daarna niet meer en was hij gewend. Hij wist dat hij niet los mocht rondlopen.

Neem voor in de auto genoeg entertainment mee (ons zoontje is helemaal gek van die herbruikbare stickers, en een magish tekenbord) dan gaat het prima.

Veel plezier!

Groetjes

Monique
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer