Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
dead mountains wilderness area
- Luke21
- Amerika-ontdekker
- Partner van: katrienenluc
- Aantal x V.S. bezocht: 7
dead mountains wilderness area
Is er iemand al ooit geweest in de dead mountains wilderness area?
Wij zullen er bij onze volgende reis in de buurt zijn en twijfelen of we het zouden opnemen in de planning.
Ik vind er echter heel weinig over.
Alvast bedankt!
Luc
Wij zullen er bij onze volgende reis in de buurt zijn en twijfelen of we het zouden opnemen in de planning.
Ik vind er echter heel weinig over.
Alvast bedankt!
Luc
New York 1999 - San Francisco, Las Vegas 2008, West USA 2010, East USA 2011, Mid-West USA 2012, Florida en South USA 2013, South USA 2014, West USA 2016, Texas 2017
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: dead mountains wilderness area
Ik moest het even zoeken, maar volgens mij zijn er ook niet veel 'toegangswegen'. Ik ben benieuwd wat je ervan vind.
- Luke21
- Amerika-ontdekker
- Partner van: katrienenluc
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik heb het ook al gemerkt. We zullen die dag onze tijd wel kunnen vullen in het nabijgelegen Mojave National Preserve, maar op weg naar ons hotel, komen we voorbij deze wilderness area. Vandaar dat ik even wil weten of dit een stopplaats waard is.
Ik heb net via google maps (satellite view) eens over het gebied gegaan en het zien er vooral rotsen uit.
Waarschijnlijk zullen we eens proberen rijden naar het 3 staten punt (NV,CA,AZ) en vandaar uit naar de rotsen kijken.
Via BLM gevonden dat ongeveer daar ook een trail vertrekt, de enige die er is blijkbaar.
Ik heb net via google maps (satellite view) eens over het gebied gegaan en het zien er vooral rotsen uit.
Waarschijnlijk zullen we eens proberen rijden naar het 3 staten punt (NV,CA,AZ) en vandaar uit naar de rotsen kijken.
Via BLM gevonden dat ongeveer daar ook een trail vertrekt, de enige die er is blijkbaar.
New York 1999 - San Francisco, Las Vegas 2008, West USA 2010, East USA 2011, Mid-West USA 2012, Florida en South USA 2013, South USA 2014, West USA 2016, Texas 2017
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zat ook te kijken op google en behalve 1 foto zie ik er 1 plek waar je met streetview iets kunt bekijken. Het valt wel op dat daar alleen jeeps staan 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1722 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al
-
- 11 Reacties