Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vragen over phoenix
vragen over phoenix
hallo. ik heb een paar vragen.
wij willen in begin oktober van ca. 7 tot 22 oktober naar phoenix.
mijn vragen zijn hoe is de temperatuur daar ongeveer en de regenkansen etc.
ten tweede hoe wat en waar kunnen wij het beste verblijven in phoenix overnachten en eten ,wij zijn totaal onbekend met phoenix.
wij zijn met 3 personen ( wat zijn de prijzen daar ongeveer?)
bij voorbeeld hartelijk dank.
piet.
wij willen in begin oktober van ca. 7 tot 22 oktober naar phoenix.
mijn vragen zijn hoe is de temperatuur daar ongeveer en de regenkansen etc.
ten tweede hoe wat en waar kunnen wij het beste verblijven in phoenix overnachten en eten ,wij zijn totaal onbekend met phoenix.
wij zijn met 3 personen ( wat zijn de prijzen daar ongeveer?)
bij voorbeeld hartelijk dank.
piet.
moeilijk te zeggen wat de prijzen daar zijn, je kunt ze gewoon opzoeken op het internet! Mesa ligt eraan gekleeft en is een erg nette buurt om in te verblijven!
Als je daar met zijn drie-en heen gaat zou ik zeker naar de studentenwijk toegaan, dit gedeelte heet Scotsdale!
De temperaturen zijn HEET en DROOG, been there done that!
Erg mooie omgeving en niet al te ver van de Grand Canyon, Hoover dam en Las Vegas!
ben er 3 maanden geweest en pas op dat je niet in de verkeerde buurten komt bij nacht (vooral in het westen van phoenix)
Richard
Als je daar met zijn drie-en heen gaat zou ik zeker naar de studentenwijk toegaan, dit gedeelte heet Scotsdale!
De temperaturen zijn HEET en DROOG, been there done that!
Erg mooie omgeving en niet al te ver van de Grand Canyon, Hoover dam en Las Vegas!
ben er 3 maanden geweest en pas op dat je niet in de verkeerde buurten komt bij nacht (vooral in het westen van phoenix)
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
Goliath
- Amerika-ontdekker
Een neef van me heeft in Phoenix gewoond ongeveer 6 jaar geleden en ik ben er in juli 2000 geweest. De prijzen waren niet al te hoog en de temperaturen waren extreem. In juli kan het er meer dan 45 graden worden. In het najaar zo rond oktober kan het er nog 40 graden worden. Koud zal het er in ieder geval niet zijn Want zelfs s'winters ligt de temperatuur er overdag nog tussen de 12 en 24 graden. Mijn neef heeft in Scotsdale gewoont en was erg netjes zij hij
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1390 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 18 Reacties