Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren Lower Antelope Canyon of toch niet?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Reserveren Lower Antelope Canyon of toch niet?
Is het nodig om te reserveren voor de Lower Antelope Canyon? Wat ik in oudere berichten lees niet. Maar als ik de site van Ken's tours bekijk dan zijn vele tijden al Sold out volgende week. Kan ik ook gewoon daar na toe rijden en ter plekke een kaartje kopen of moet ik alsnog reserveren? Tijden van 02:00 PM zijn dan nog beschikbaar.
Ik hoor het graag.
Ik hoor het graag.
2015 Rondje Zuidwesten
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
2017 Rondje Zuid westen + Yellowstone
2018 Rondje Miami en Keys
2019 Texas New Mexico
Re: Reserveren Lower Antelope Canyon of toch niet?
Wij hadden voor 21 juli een reservatie gemaakt bij Dixie Ellis (ook Lower) om 9u15. Door de overvloedige regen de dag ervoor, was de canyon echter gesloten tot 13u, omdat ze eerst al het water eruit moesten pompen.
Na enkele telefoontjes kregen we te horen dat we na de middag konden komen op basis first come, first served. We moesten slechts 20 minuutjes wachten toen we aankwamen tegen 14:00.
We zagen wel dat de groepen die met Dixie Ellis naar binnen gingen veel kleiner (15 pers) waren dan de groepen met Ken's (hele bus chinezen).
Het was bij beide vrij druk door de sluiting in de voormiddag.
Na enkele telefoontjes kregen we te horen dat we na de middag konden komen op basis first come, first served. We moesten slechts 20 minuutjes wachten toen we aankwamen tegen 14:00.
We zagen wel dat de groepen die met Dixie Ellis naar binnen gingen veel kleiner (15 pers) waren dan de groepen met Ken's (hele bus chinezen).
Het was bij beide vrij druk door de sluiting in de voormiddag.
Wij waren hier een week geleden. Op de website van Ken tours was ook alles vol. Daarom waren wij er precies om 8 uur. Bij de andere tour konden wij direct om vijf over 8 mee. We hadden hierdoor een heel klein groepje (6 man inclusief ons 2). Super ideaal! Toen wij eruit kwamen, vertrokken er telkens hele grote groepen. Gewoon zorgen dat je op tijd bent.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
hallo,
toen wij er waren deden ze het hek op een paar honderd meter van de gebouwtjes slechts om 08u00 open en was het onmiddellijk erg druk bij beide tours. wij hadden gereserveerd en mochten met de eerste tour mee, lower antelope is in ieder geval heel populair geworden. hoe groot de groepen zijn varieert enorm. wij zagen inderdaad een bus chinezen naar de canyon stappen, maar dan met Dixie Ellis, onze groep ( ken) was er eentje van 15. dus moeilijk vooraf te zeggen.
misschien interessant :
-hou je helemaal achteraan in de groep, als je je dan omdraait heb je foto's zonder personen op.
- beste licht schijnt in de voormiddag te zijn
- gids neemt in de canyon waarschijnlijk wel paar foto's van u en familie (groep?) met uw toestel
jacques
toen wij er waren deden ze het hek op een paar honderd meter van de gebouwtjes slechts om 08u00 open en was het onmiddellijk erg druk bij beide tours. wij hadden gereserveerd en mochten met de eerste tour mee, lower antelope is in ieder geval heel populair geworden. hoe groot de groepen zijn varieert enorm. wij zagen inderdaad een bus chinezen naar de canyon stappen, maar dan met Dixie Ellis, onze groep ( ken) was er eentje van 15. dus moeilijk vooraf te zeggen.
misschien interessant :
-hou je helemaal achteraan in de groep, als je je dan omdraait heb je foto's zonder personen op.
- beste licht schijnt in de voormiddag te zijn
- gids neemt in de canyon waarschijnlijk wel paar foto's van u en familie (groep?) met uw toestel
jacques
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Hier ook dezelfde ervaring als ingrid1955. Wij hebben ook om 8 uur voor het hek staan wachten tot het openging. De bussen gingen met Dixie Ellis', grote groepen en wij zaten in de eerste groep van Ken met 10 personen. Ideaal, ik heb geen persoon op de foto. Wij hadden wel gereserveerd maar er waren bij ons ook mensen bij die niet gereserveerd hadden. Het was alleen wel half mei, dus minder druk.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Hallo,
Wij zijn ook aan het kijken om de upper/lower te reserveren voor onze reis over een maand.
Nu wilden we deze boeken bij Ken's tour. Alleen hier komen wij niet op de website. We krijgen een waarschuwing en worden meteen weer terug gestuurd naar de vorige pagina.
Dus nu wilden we kijken of we het dan bij Dixie Ellis konden boeken, alleen hier kan je geen tijd aangeven klopt dat??
Wij zijn ook aan het kijken om de upper/lower te reserveren voor onze reis over een maand.
Nu wilden we deze boeken bij Ken's tour. Alleen hier komen wij niet op de website. We krijgen een waarschuwing en worden meteen weer terug gestuurd naar de vorige pagina.
Dus nu wilden we kijken of we het dan bij Dixie Ellis konden boeken, alleen hier kan je geen tijd aangeven klopt dat??
https://kens.avtrax.com/cgi-bin/oecgi3. ... tour_entry
Wij hebben pas gereserveerd voor lower via bovenstaande link.
-
- Amerika-ontdekker
Bedankt! Deze werkt wel.monique57 schreef:https://kens.avtrax.com/cgi-bin/oecgi3. ... tour_entry
Alleen als je op "Ken's guided tour" klikt krijg je weer de foutmelding.
Maar we gaan hier reseveren!

- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Wij hebben deze week de lower antilope canyon tour gedaan en vooraf gereserveerd bij Ken's tours. Was blij dat ik dat gedaan had want ik was daar om 10 uur en de walk-inns konden pas om 14.30 uur mee.
Het was erg massaal, we hadden een groep van 27 man! En de groepen liepen vlak achter elkaar.
Let op dat je alleen cash kan betalen hoewel er op de site staat dat het ook met CC kan.
Het was erg massaal, we hadden een groep van 27 man! En de groepen liepen vlak achter elkaar.
Let op dat je alleen cash kan betalen hoewel er op de site staat dat het ook met CC kan.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
-
- Amerika-ontdekker
Inderdaad erg raar als je de site bezoekt. Je krijgt dan de volgende melding:
Waarschuwing: deze website kan schade toebrengen aan uw computer!
Suggesties:
Ga terug naar de vorige pagina en kies een ander resultaat.
Probeer een andere zoekopdracht om de gewenste informatie te vinden.
Of u kunt op eigen risico doorgaan naar http://lowerantelope.com/. Ga voor meer informatie over de problemen die we hebben aangetroffen naar Google's diagnosepagina voor 'Veilig surfen' voor deze site.
Ga naar StopBadware.org voor meer informatie over hoe u zich beveiligt tegen schadelijke online software.
Als u de eigenaar van deze site bent, kunt u een verzoek indienen voor een controle van uw site met de Search Console van Google. Raadpleeg het Helpcentrum voor webmasters voor meer informatie over het beoordelingsproces.
Advies geleverd door Googlede melding:
Wat zou er aan de hand zijn? Ook wij willen reserveren. Zal de reeds genoemde link eens proberen.
Mark
Waarschuwing: deze website kan schade toebrengen aan uw computer!
Suggesties:
Ga terug naar de vorige pagina en kies een ander resultaat.
Probeer een andere zoekopdracht om de gewenste informatie te vinden.
Of u kunt op eigen risico doorgaan naar http://lowerantelope.com/. Ga voor meer informatie over de problemen die we hebben aangetroffen naar Google's diagnosepagina voor 'Veilig surfen' voor deze site.
Ga naar StopBadware.org voor meer informatie over hoe u zich beveiligt tegen schadelijke online software.
Als u de eigenaar van deze site bent, kunt u een verzoek indienen voor een controle van uw site met de Search Console van Google. Raadpleeg het Helpcentrum voor webmasters voor meer informatie over het beoordelingsproces.
Advies geleverd door Googlede melding:
Wat zou er aan de hand zijn? Ook wij willen reserveren. Zal de reeds genoemde link eens proberen.
Mark
-
- Amerika-ontdekker
Ja dat is al een paar dagen zo. Erg vreemd.
Maar wij hebben net geboekt via bovenstaande link! Hebben er zin in
Maar wij hebben net geboekt via bovenstaande link! Hebben er zin in

Wij zullen Lower Antelope Canyon aandoen op 15 september. Zou reserveren dan ook nodig zijn? Of is het hoogseizoen dan al voorbij?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Volgens mij is dat op een dinsdag. Lijkt me voor de lower niet echt nodig.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
We zijn hier begin oktober, wat is dat de beste tijd qua licht inval?
Kan me voorstellen dan de zon lager staat dan in de zomer.
Kan me voorstellen dan de zon lager staat dan in de zomer.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor de Lower? Het mooiste is als je daar geen direct zonlicht hebt, dus ik denk dat je tot een uur of 11 's morgens zeker goed zit. Of later op de dag. Ik was er in september om half 12, en dat was toch bijna te laat. Maar het blijft mooi hoor, alleen is het wat lastiger foto's maken vanwege de grote contrasten.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik denk de Lower inderdaad. We zijn er op 13 oktober. Ik denk dat we dan de ochtend gaan.
Wij waren er op 18 augustus, we stonden er al om 8uur en zijn naar het eerste verkooppunt gegaan om kaartjes te kopen en konden met de tour van 8.30uur mee. Dit werd 15 minuten eerder omdat degene die gereserveerd hadden niet op kwamen dagen.
We zaten in een groep met 12 mensen.
Onderweg kwam er een grote groep achter ons en heeft de tourleider gevraagd of we aan de kant konden zodat zij er voorbij konden. Zodat wij wat langer konden blijven in de lower antelope canyon. Ik zou zeggen je hoeft niet te reserveren, zolang je er maar op tijd bent.
We zaten in een groep met 12 mensen.
Onderweg kwam er een grote groep achter ons en heeft de tourleider gevraagd of we aan de kant konden zodat zij er voorbij konden. Zodat wij wat langer konden blijven in de lower antelope canyon. Ik zou zeggen je hoeft niet te reserveren, zolang je er maar op tijd bent.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 8068 Weergaves
-
Laatste bericht door maaikebs
-
- 3 Reacties