Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van Yosemite Pines RV naar Las Vegas met camper

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Verstegen
Amerika-ontdekker

Van Yosemite Pines RV naar Las Vegas met camper

Bericht door Verstegen »

Beste mensen.

Over drie weken reizen we met de camper van Yosemite Pines RV naar Las Vegas over de Tioga Pass. We zoeken nog een tussenstop om te overnachten. Wie kan ons adviseren hierin, wetende dat we niet door Death Valley mogen met de camper. We willen enerzijds genieten van de Tioga Pass maar anderzijds de andere dag niet de gehele dag rijden. Is Lee Vining een goede optie? Wellicht Bishop? En welke weg kunnen we dan het best nemen naar Las Vegas?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Van Yosemite Pines RV naar Las Vegas met camper

Bericht door PSVwally »

Met cruiseamerika mag je wel door death valley.
Heb je een ander verhuurbedrijf dan zou je naar Lee Vining kunnen rijden. Dan heb je de volgende dag wel een rit van 5u boven death valley langs naar Las Vegas die niet enorm boeiend is overigens. Je kan eventueel ook al naar Tonopah rijden trouwens.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou niet verder rijden dan Lee Vining. Dan heb je nog tijd voor Yosemite. Je zit in Groveland? Dan ben je sowieso al even onderweg voor je het park in bent.
Die dag rijden is te overzien - gewoon even doorbijten.

Marianne
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Met een RV zou ik gewoon 120 /6 nemen naar Tonopah en via Beatty naar Las vegas. bedenk wel dat er tussen Tonopah en Beatty geen werkende pomp is. Btw, deze week was het 122-127F in Death Valley maar daar komen jullie dus niet. In Beatty zou ik altijd even stoppen bij de Nut and Candy store en even naar binnenlopen.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het was in jullie route topic ook al zo aangeraden zie ik. :wink:
Kijk eens of er misschien nog een camping in het park vrijkomt. Groveland is niet ideaal. De vallei is het mooiste maar Crane Flat is ook mooi.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer