Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Canyons adventure of Panoramic tour?
Canyons adventure of Panoramic tour?
Hey allemaal,
We zijn de laatste puntjes op de I aan het zetten voor onze rondreis in juli en we zouden graag een boottocht doen op Lake Powell.
Nu zijn we aan het twijfelen tussen de Canyons adventure of de panoramic tour.
Ik heb zoiets van we gaan de antelope canyon ook zo bezoeken dus vraag ik mij af of het niet beter is van de panoramic tour te nemen.
Beide tours komen van volgende website:
http://www.lakepowell.com/play/boat-tou ... ures-.aspx
Alvast bedankt voor jullie hulp!
groetjes,
Annelies
We zijn de laatste puntjes op de I aan het zetten voor onze rondreis in juli en we zouden graag een boottocht doen op Lake Powell.
Nu zijn we aan het twijfelen tussen de Canyons adventure of de panoramic tour.
Ik heb zoiets van we gaan de antelope canyon ook zo bezoeken dus vraag ik mij af of het niet beter is van de panoramic tour te nemen.
Beide tours komen van volgende website:
http://www.lakepowell.com/play/boat-tou ... ures-.aspx
Alvast bedankt voor jullie hulp!
groetjes,
Annelies
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Canyons adventure of Panoramic tour?
De Antelope canyon waarvan sprake op het meer is niet hetzelfde als deze die je bezoekt met de jeep. Ze liggen min of meer in elkaars verlengde maar daarmee is alles gezegd.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Ik volg even mee, wij twijfelen ook nog!
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 25
- Contacteer:
Zijn jullie al bij Rainbow Bridge geweest?
Indien niet, dan zou ik zonder twijfelen deze trip doen. Zalig cruisen over Lake Powell, met Rainbow Bridge als orgelpunt en absolute kers op de taart
.
Indien niet, dan zou ik zonder twijfelen deze trip doen. Zalig cruisen over Lake Powell, met Rainbow Bridge als orgelpunt en absolute kers op de taart
Voor Rainbow Bridge heb je wel sowieso een hele dag nodig want die duur 7,5 uur..
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Helemaal niet, of het zou moeten veranderd zijn. Wij vertrokken om 8u en waren om 14-15u terug. Daarna hebben we zelfs nog Waterhole Canyon gedaan nadat we eerst nog een permit gaan halen waren. En dat was in april.
Misschien wel 7u, maar het is wel minimum 14u licht.
Misschien wel 7u, maar het is wel minimum 14u licht.
Quite likely one of the most photographed geological wonder in the American West, Rainbow Bridge is a must-see during your Lake Powell visit.
5 ½ hours long**
2 hours each way
1 ½ hours at Rainbow Bridge National Monument
Due to the current projected lake levels, a walk/hike is required both to and from Rainbow Bridge for optimum viewing (total walking distance = 1 1/4miles).
**Due to the low lake levels, the Castle Rock Cut is currently closed. This tour will last approximately 7 - 7 ½ hours total.
5 ½ hours long**
2 hours each way
1 ½ hours at Rainbow Bridge National Monument
Due to the current projected lake levels, a walk/hike is required both to and from Rainbow Bridge for optimum viewing (total walking distance = 1 1/4miles).
**Due to the low lake levels, the Castle Rock Cut is currently closed. This tour will last approximately 7 - 7 ½ hours total.
- kalaman
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op de website Rainbow Bridge lees ik wel iets anders:
Om 8u15 nam ik de eerste foto van de boot waarmee we gaan uitvaren en om 15u05 een laatste foto, terug van op de kade. Dat is de realiteit.This tour takes approximately 5.5-6 hours in total.
On your way, you will pass through Warm Creek, picturesque Padre Bay, the largest bay on Lake Powell, and Dangling Rope, a mid-lake marina only accessible via water.
1.5 hour walking to and exploring Rainbow Bridge.
2 hours back to Wahweap Marina.
7:30 am - 3:00 pm
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
8 AM tot 3 PM = 7 uur, in de zomer 7u30 AM = 7,5 uur. Eigenlijk zeggen jullie dus net hetzelfde.
Voor veel mensen is 7-7,5 uur een ganse dag. Door het vroeg vertrek ben je inderdaad om 3PM terug en is er dus nog wel een deel van de dag te gaan. In vergelijking met de andere tochten die doorgaans 2 tot 2,5 uur duren toch een verschil.
Voor veel mensen is 7-7,5 uur een ganse dag. Door het vroeg vertrek ben je inderdaad om 3PM terug en is er dus nog wel een deel van de dag te gaan. In vergelijking met de andere tochten die doorgaans 2 tot 2,5 uur duren toch een verschil.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Vermits we van Grand Canyon naar Page gaan en we de volgende dag al de antelope Canyon gaan bezoeken endan doorrijden naar MV zit de boottrip naar de Rainbow bridge er niet in... de andere tours vertrekken om 13u en 17u daarom dat we een van deze twee zouden kiezen.
Mijn uitleg kwam ook van diezelfde website, als je doorklikt op 'check availability' krijg je die tekst over die 7 à 7,5 uur.
Wij hebben ook te weinig tijd voor de rainbow bridge.
Iemand die canyons adventure of panoramic tour al gedaan heeft?
Wij hebben ook te weinig tijd voor de rainbow bridge.
Iemand die canyons adventure of panoramic tour al gedaan heeft?
We zijn uiteindelijk gegaan voor de Canyon adventures we zullen het in juli dan wel zien 
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Laat hier weten hoe je het vond zou ik zeggen 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 7479 Weergaves
-
Laatste bericht door jerkar
-