Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Universal Studios- in front of line kaartjes of gewoon?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Universal Studios- in front of line kaartjes of gewoon?
Op 24 augustus willen we tijdens ons verblijf in LA naar Universal Studios. We zijn met z'n 4tjes. Is het verstandig om in front of line kaartjes te kopen. Lees veel wisselende meningen op het internet. Ze zijn prijzig (149 dollar pp), maar indien het de moeite loont hebben wij het er wel voor over.
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Universal Studios- in front of line kaartjes of gewoon?
Als je zorgt dat je meteen bij opening er bent dan heb je tot ongeveer 11.00 de tijd om de mooiste/drukste attracties te doen. Pas na die tijd begint het druk te worden. e.e.a is ook afhankelijk van de dag waarop je gaat. Smiddags kan het echt heel druk zijn (zie foto), maar s ochtend vat het reuze mee. Ook s avonds is de drukte een stuk minder. Of je het de meer prijs waard ligt helemaal aan je zelf. Kan me voorstellen als je met een gezin met kids gaat dat het er flink in hakt. Ons bezoek was een verhaal apart, aangezien mijn vrouw in een rolstoel zat vanwege gebroken heup...
Dit waren de wachttijden aan einde van middag:

Dit waren de wachttijden aan einde van middag:

-
- Amerika-ontdekker
Alvast bedankt voor je reactie. Jullie waren daar in juni, toch? Zou het in augustus niet drukker zijn?
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
31 juli 2012. Tip voor eten: net buiten de ingang (als je er voor staat links) is de Saddle Ranch. Goed eten, redelijke prijs.
https://avsboz.wordpress.com/2012/07/31 ... s-angeles/
https://avsboz.wordpress.com/2012/07/31 ... s-angeles/
wij waren er in juli vorig jaar, op voorhand ook getwijfeld, hebben niet gekocht en ben daar achteraf zeer blij mee.
we waren bij opening aanwezig (zomers is er vervroegde opening. EN hadden rond 11 a 12 uur meeste gezien.
park is niet groot en viel mij (en ook kinderen van 11 en 13) uitenidelijk wel wat tegen voor de prijs.
we waren bij opening aanwezig (zomers is er vervroegde opening. EN hadden rond 11 a 12 uur meeste gezien.
park is niet groot en viel mij (en ook kinderen van 11 en 13) uitenidelijk wel wat tegen voor de prijs.
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij waren er op donderdag 18 juli 2013 (zie onze blog van 2013 - dag 11).
Geen FotL tickets gekocht, wel vroeg aangekomen.
Jullie gaan op 24-08, dat is een maandag en dus niet zo druk als in een weekend.
Ik zou gewoon vroeg naar het park gaan, je kan dan ter plekke zien als het immens druk is en dan daar alsnog FotL tickets kopen.
Groetjes,
Ingrid
Geen FotL tickets gekocht, wel vroeg aangekomen.
Jullie gaan op 24-08, dat is een maandag en dus niet zo druk als in een weekend.
Ik zou gewoon vroeg naar het park gaan, je kan dan ter plekke zien als het immens druk is en dan daar alsnog FotL tickets kopen.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerika-ontdekker
Thanks voor de reacties tot dusverre! Het park is trouwens jammergenoeg niet tot 's avonds laat meer open vanaf die week.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dan heb je toch niet alles gedaan? Heb je wel de shows bekeken? En de tramtour gedaan?ONYX666 schreef: we waren bij opening aanwezig (zomers is er vervroegde opening. EN hadden rond 11 a 12 uur meeste gezien.
Wij hadden wel FOL kaarten en waren er heel blij mee; anders hadden we lang niet alles kunnen doen. Met de FOL tickets hadden we ook bij alle shows de mooiste plaatsen. Wij deden onder ander de studiotour, de animal actors show, de special effects stage en WaterWorld. En daarnaast de verschillende attracties. Zie hier ons verslag.
Ik vind wel - ondanks de voordelen - het verschil in prijs bijzonder groot. En op een maandag zal het inderdaad niet zo druk zijn als in een weekend.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 08 mei 2015, 18:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Amerika-ontdekker
Je krijgt dus niet alleen voorrang bij attracties maar ook betere plaatsen bij de shows?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, zie ook https://tickets.universalstudioshollywo ... ckets.aspx: reserved seating at every show.
Marianne
Marianne
- Mads
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hadden eind juli geen FOL tickets en hadden we ook niet nodig.
Als eerste meteen de studio tour gedaan en daarna de rest van de attracties. Soms 45-60 minuten moeten wachten maar dan nog alles met gemak kunnen doen.
Als eerste meteen de studio tour gedaan en daarna de rest van de attracties. Soms 45-60 minuten moeten wachten maar dan nog alles met gemak kunnen doen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Mits een beetje goede planning is het inderdaad mogelijk om alles in één dag te doen. Eerst naar de lower lot gaan voor Transformers, The Mummy en Jurassic Park is vaak een goede keuze.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Wij hadden eind juli vorig jaar wel FOL tickets en waren daar heel blij mee. Het was heel warm en heel druk. We hebben alles gedaan en waren daar de hele dag mee bezig. Toen ik de tickets wilde kopen, waren ze 165 euro, maar ik heb ze voor 135 euro gekocht bij de Cleaver Brothers.
Succes met beslissen en vooral veel plezier!
Succes met beslissen en vooral veel plezier!
Wij hadden enkele jaren geleden ook FOL passen en waren er erg blij mee. Niet alleen doordat we zonder te wachten overal in konden en bij de shows als 1e naar binnen mochten. Ook omdat ik zelf geen fan ben van achtbanen en mijn man en zoon wel. Doordat ze steeds snel naar binnen konden, hoefde ik nergens lang te wachten. Wij waren er in juli, 30 minuten wachten is dan misschien niet lang, maar wel als dat bij meerdere attracties is. Wij hebben samen met onze kids een ontzettend leuke dag daar gehad.
Groetjes Nicole
2009 http://amerikazw.reismee.nl
2012 http://amerikanoordwest.reismee.nl
2016 http://amerikano.reismee.nl
2018 http://amerika-wa-ny.reismee.nl
2009 http://amerikazw.reismee.nl
2012 http://amerikanoordwest.reismee.nl
2016 http://amerikano.reismee.nl
2018 http://amerika-wa-ny.reismee.nl
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Omdat je in het hoog seizoen gaat (peak) kost de FOL 189$ ipv 149$ wellicht ook iets om rekening mee te houden.
Prijs verschil zou ik persoonlijk te hoog vinden 85$ pp of 182$ pp (online kaarten met korting) en dan natuurlijk x4 xD
Prijs verschil zou ik persoonlijk te hoog vinden 85$ pp of 182$ pp (online kaarten met korting) en dan natuurlijk x4 xD
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij waren er in juli op een doordeweekse dag. Als je meteen gaat bij openingstijd zou ik geen dure passen nemen. Wachttijden vielen wel mee. We zijn wel meteen met de tramtour begonnen waar we meteen in konden stappen. Ik vind die passesn erg duur vooral met een gezin.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Onze ervaring,
Direct bij opening er staan. Dan kan je alles doen. Wij zijn er een doordeweekse dag geweest. Ik zou alleen wel beginnen met de tramtour. Onze ervaring is dat dat de drukste attractie van die dag was. 90 minuten wachten in de loop van de dag was al redelijk normaal.
Direct bij opening er staan. Dan kan je alles doen. Wij zijn er een doordeweekse dag geweest. Ik zou alleen wel beginnen met de tramtour. Onze ervaring is dat dat de drukste attractie van die dag was. 90 minuten wachten in de loop van de dag was al redelijk normaal.
I'm lovin' iT!
-
- Amerika-ontdekker
Hoi, bedankt voor jullie reacties. Tja, nog steeds wisselend.....'k zal er nog eens rustig over nadenken.
Wij zijn 3 jaar geleden in juli geweest en hadden dan FOTL tickets. Wij vonden het super zo.
Ik lees hier veel dat het wel meevalt om een half uurtje aan te schuiven, maar als je dat een tiental keer moet doen heb je toch op je dag al snel 5 uur (en waarschijnlijk meer...) aangeschoven. Ditis voor mij alvast toch niet zo leuk.
Wij gaan deze zomer terug en ik heb vorige week mijn FOTL tickets al gekocht.
Ik lees hier veel dat het wel meevalt om een half uurtje aan te schuiven, maar als je dat een tiental keer moet doen heb je toch op je dag al snel 5 uur (en waarschijnlijk meer...) aangeschoven. Ditis voor mij alvast toch niet zo leuk.
Wij gaan deze zomer terug en ik heb vorige week mijn FOTL tickets al gekocht.
Waar heb je die dan nu al gekocht?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 1933 Weergaves
-
Laatste bericht door Jacobien
-