Fiets huren in San Francisco.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Petravd89
Amerika-newbie
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2015, 20:33
Locatie: Katwijk

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Petravd89 »

Paeperi schreef:Ik kwam deze korting tegen, was al eerder genoemd in een andere topic, voor Blazing Saddles een fiets voor $18,00 volgens mij kan je deze nog steeds boeken.

http://www.viewpon.tv/offer/50/" onclick="window.open(this.href);return false;
Super! Maar welk adres/welke postcode hebben jullie ingevuld? Bij mij pakt hij de Nederlandse gegevens niet..
Gebruikersavatar
Arends1989
Amerikakenner
Berichten: 669
Lid geworden op: 15 apr 2012, 18:07
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nederland

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Arends1989 »

Je zou die van je hotel kunnen invullen. Vermoedelijk gaat het alleen om een adres voor op het factuur en sturen ze de vouchers via de email.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Division »

Ik heb ook via vierpon een voucher gekocht. Gewoon de zipcode van het hotel ingevuld.
Afbeelding
Denise9
Amerika-ontdekker
Berichten: 56
Lid geworden op: 27 aug 2008, 15:10

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Denise9 »

Wij hebben ook via Blazzing Sadles gehuurd. Was prima geregeld, inclusief kaartjes voor de ferry.

Wij zijn naar Sausolito gefietst in ongeveer 1,5 uur. Daarna nog verder gegaan naar Tiburon maar dat was toch best lang met 2 kinderen achterop de fiets :lol: Kijk voor je ergens gaat eten even hoe laat de ferry terug gaat. Wij hadden de ferry in Tiburon net gemist en moesten 2,5 uur wachten op de volgende. Het fietsen vond ik ontzettend leuk en goed te doen!
2008 Route66 2009 Las Vegas 2009 Miami & Keys 2011 Orlando 2012 NYC & Roadtrip Oostkust 2014 Orlando 2015 Camperreis Westkust 2015 NYC
Lientje1969
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jun 2015, 15:24

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Lientje1969 »

Heb net 4 fietsen voor de helft van de prijs gehuurd via viewpon!
Toppie bedankt.
LaundryLine
Amerika-ontdekker
Berichten: 45
Lid geworden op: 28 feb 2015, 20:00
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Fiets huren in SF

Bericht door LaundryLine »

@Denise9: Wat heb je dan betaald, aangezien er de kaarten van de ferry al inzaten?
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1561
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Fiets huren in SF

Bericht door jill1234 »

Heeft iemand een idee wat fietsen huren in SF tegenwoordig kost?
Wij zouden ze willen huren om de fietsen over de golden gate bridge, te fietsen naar Alamo Square (painted ladies) ,Lombard street (bochtige straat) en naar een uitzichtpunt waar je de golden gate bridge goed op de foto kan zetten.
Iemand een idee hoe lang we dan fietsen moeten huren en hoe duur dat zal zijn?
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42119
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Martin & Marianne »

Er zijn in dit topic al wat verhuurders genoemd; je zou eens op hun sites kunnen kijken. Blazing Saddles heeft daar ook voorbeelden van routes staan als ik me niet vergis.
Hou er rekening mee dat veel dingen toch lastig op de fiets te doen zijn; je zult veel moeten lopen, zeker bij Lombard Street in de buurt.

Marianne
EllenVakantie
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 22 sep 2017, 19:26
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Fiets huren in SF

Bericht door EllenVakantie »

Wij hebben afgelopen zomer fietsen via Alcatraz bikes and tours gehuurd. Dat waren prima fietsen met goede versnellingen. Ik had ze gevonden via Groupon, maar je kunt ze ook gewoon mailen en vragen om de Groupon rate. Voor jeugd was hun tarief op de website zelfs al iets goedkoper dan Groupon. Wij hebben niet de ferry genomen, dan ben je vrij snel klaar met fietsen. De heuvel terug is even pittig maar met een kleine versnelling goed te doen. Daarna zijn we nog door downtown en Chinatown gefietst. Dat was ook zeer de moeite waard mede dankzij goed advies van de verhuurder welke route redelijk vlak was.
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Mies2301 »

Bijna gratis fietsen:
http://www.basicallyfree.com/

Je krijgt de waarde van je huurbedrag in een voucher die je kan inleveren bij een sportwinkel, waar je langs fietst als je naar de Golden Gate gaat.
Geen voorwaarden daaraan, dus geen minimum besteedbaar bedrag, geen deze artikelen wel en die niet.
CAM1984
Amerikafan
Berichten: 132
Lid geworden op: 25 okt 2017, 11:59
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Utrecht

Re: Fiets huren in SF

Bericht door CAM1984 »

Ik heb in april $30,- voor twee fietsen betaald voor een dag fietshuur bij Alcatraz Bikes and Tours via Groupon. Kreeg ook nog wat cashback via Befrugal, dus het was nog iets minder zelfs.
2007/2008: Noordoosten en Zuidwesten
2013: Noordoosten
2015: Noord- en Zuidoosten
2018: Zuid- en Noordwesten
2020: Florida en Zuidoosten
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1561
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Fiets huren in SF

Bericht door jill1234 »

Dank voor de reacties! Ik denk dat we wel fietsen gaan huren. De dingen die we willen zien zijn goed te fietsen toch? Golden Gate Bridge, Alamo Square (painted ladies), uitzichtpunt Golden Gate Bridge, Fisherman's warf en Lombard Street
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42119
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Martin & Marianne »

Lombard Street kronkelt natuurlijk niet voor niets zo erg ...
En vergis je niet in de afstanden; de painted ladies liggen zo'n 4 mijl van pier 39 vandaan.
Het is ook wel leuk om door te rijden naar Sausalito. En dan eventueel met de boot terug.

Marianne
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1561
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Fiets huren in SF

Bericht door jill1234 »

Ik heb in google maps de route die ik wil fietsen gezet : ik kan de painted ladies beter met de BART doen, ligt toch wat erg van de route af.
De rest wat willen zien is een rondje van ongeveer 1,5 uur, dus prima.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Mies2301 »

Marianne's tip over Sausalito is een goede.
Wij vonden dat ook een erg leuk stadje, dan met de boot terug naar SF wat weer een mooi beeld geeft op de skyline van SF.
Let wel op de vertrektijden van de veerboot.
Gebruikersavatar
tomaat85
Amerikakenner
Berichten: 796
Lid geworden op: 06 feb 2011, 18:27
Contacteer:

Re: Fiets huren in SF

Bericht door tomaat85 »

Het idee om te gaan fietsen kan ik iig alleen maar toejuigen. Wat ik minder goed begrijp is dat je er een maximale tijd aan hebt gekoppeld. Waarom zou je in een (strak) schema willen zitten? Vergis je niet, de weg omhoog is best stijl en nu weet ik niet of je geoefende fietsers zijn maar veel mensen heb ik af zien stappen, en misschien wil je wat langer op de GG blijven kijken, dan is je 1,5 uur zo voorbij. En ook nog, de weg naar de GG gaat langs het strand en je kan helemaal door naar de landhoofden van de brug, wat een gaaf uitzicht geeft. Dan moet je alleen wel weer een klein stukje terug :wink: Het geopperde idee om naar Sausalito te gaan is een hele goeie tip. Sausalito is erg leuk en je kan er heel goed stoppen voor een snack of lunch. En als je het naar je zin hebt zou je zelfs door kunnen fietsen naar Tiburon en vanaf daar met de Ferry terug. De huizen die daar staan zou ik wel kunnen wonen denk ik zo :) Maar goed, waar jullie ook voor kiezen, heel veel plezier gewenst!
Grote Amerika fan
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1561
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Fiets huren in SF

Bericht door jill1234 »

Strakke tijd omdat we maar 1 volle dag in SF hebben en ook naar Alcatraz willen. Dus ochtend Alcatraz en dan middag de highlights fietsen. Ik wilde weten of dat haalbaar is en dat lijkt zo te zijn maar dan kan ik niet naar Sausalito en met de ferry, maar de ferry nemen we al vanaf de RV camping (Marin RV), dus dat is geen probleem.

Ik weet niet hoe ik een google maps plaatje kan plakken maar ik heb een fietsroute uitgestippeld van 18 mijl. Pier 39-Golden Gate Bridge-Golden Gate Bridge Vista Point-Lombard-Street-Painted Ladies-Pier 39

Netto fietstijd 2 uur, met stops denk ik een uur of 4. Prima lijkt me. Painted Ladies kunnen er ook uit, dan gaan we daar met de BART naar toe. Dan wordt de route 14 mijl.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Mies2301
Amerikakenner
Berichten: 483
Lid geworden op: 21 aug 2012, 09:41
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Fiets huren in SF

Bericht door Mies2301 »

Let dan wel op hoe laat de fietsverhuurder dicht gaat. Als deze om 17 uur dicht gaat, moet je alsnog erg haasten. En wat Tomaat85 zegt, je kan je verkijken op de steile heuvels daar...Zolang je aan de noordkant (Marina, Presidio) blijft gaat het prima, ga je naar Lombard street, dan wens ik je benen alvast succes ;)
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1210
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: Fiets huren in SF

Bericht door lsl »

Indien je het op voorhand meldt kun je de fietsen ook zonder probleem na sluitingstijd terugbrengen, je krijgt hiertoe de code van een poort en laat de fietsen samen met een voorgedrukt briefje achter in de garage (situatie 2016).
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
jill1234
Amerika-expert
Berichten: 1561
Lid geworden op: 15 aug 2015, 21:59
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Fiets huren in SF

Bericht door jill1234 »

Misschien beter eerst fietsen, dan alcatraz. Proberen om 9 uur bij pier 39 te zijn en om 3 uur alcatraz. Is misschien beter.
Wat valt er toch veel na te denken ;-)
Vorig jaar naar Azie geweest, dat was toch makkelijker plannen allemaal ;-)
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer