Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Google Maps laat me omrijden?
Google Maps laat me omrijden?
Een deel van onze reis gaat van Curry Village (Yosemite) naar Bodie. Volgens google maps doe ik daar zo'n 6/7 uur over. Het lukt mij niet om de route te verslepen. Als je op googlemaps kijkt zie je dat er een snellere route is (120) Weet een van jullie of het mogelijk is om direct door te rijden naar Bodie ipv om het hele park heen?
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... IgDVF8R3Kw
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... IgDVF8R3Kw
Re: Google Maps laat me omrijden?
Waarschijnlijk komt dat omdat de 120 op dit moment is afgesloten inverband met sneeuwval, zoals elke winter is de weg afgesloten tot ergens in mei/juni
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Tioga Pass is momenteel gesloten dus Google Maps laat je omrijden. Zie ook de zoekfunctie.
Oke, dankjewel voor de snelle reacties. Dit scheelt heel veel.
Lukt mij alleen niet om dat uit google maps te halen. Bijv. in juli route plannen, iemand een trucje?
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Een trucje ken ik niet, ik heb er wel al een aantal keer over geklaagd bij Google.
In bv Alaska krijg je een melding dat een weg op dit moment afgesloten is, maar je kan wel je route maken.
Kijk eens naar MapQuest, daar moet je niet omrijden.
Groetjes,
Ingrid
In bv Alaska krijg je een melding dat een weg op dit moment afgesloten is, maar je kan wel je route maken.
Kijk eens naar MapQuest, daar moet je niet omrijden.
Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Goesje schreef:Lukt mij alleen niet om dat uit google maps te halen. Bijv. in juli route plannen, iemand een trucje?
Je kan ook de mappen van HERE gebruiken: here map, dan kan je ook via Tioga Pass.]Here route[/url] , dan kan je ook via Tioga Pass. Geeft nu wel aan dat de weg onderbroken is.
Ik heb ongeveer het zelfde probleem, maar met de route planner van TomTom (op de PC) kan het wel. De TomTom routeplanner houdt er geen rekening mee dat een gedeelte van de 120 's winters gesloten is. (Ik heb ook geklaagd bij Google, maar dat help niet).
MvG,
DirkF
MvG,
DirkF