Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Verblijf LA
Verblijf LA
We verblijven van 29 juni t/m 3 juli in LA. Vrienden van mij verbleven in Downtown. vonden zij geen aanrader, omdat alles ver uit elkaar ligt. Nu lees ik ook dat het geen prettige buurt is. Waar verbleven jullie? Iets via airbnb zie ik wel zitten.
Re: Verblijf LA
Helaas geen tips in de beginpost over hotels of verblijf.
Downtown is inderdaad geen prettige plek. Ik verbleef zelf in de Travelodge Hollywood. Eenvoudig hotel vlak bij de metro.
Dank. Even checken. Jij deed alles met het ov?mtl schreef:Downtown is inderdaad geen prettige plek. Ik verbleef zelf in de Travelodge Hollywood. Eenvoudig hotel vlak bij de metro.
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik zou downtown niet aan iedereen aanraden, alhoewel de wijk best wel wat te bieden heeft.
Zijn jullie een gezin? En wat willen jullie allemaal gaan doen in LA? Stel je voor de LA qua grootte ongeveer vergelijkbaar is met Rotterdam, Den Haag, Leiden en alles wat daartussen ligt. Een enorm gebied dus en daarom is het goed om van tevoren in kaart te brengen wat je wilt gaan zien en doen en waar ze liggen op de kaart. Laat je locatiekeuze daar dan een beetje vanaf hangen. Je zult hoe dan ook in LA vaak in de auto zitten.
Wijken die leuk zijn om te verblijven zijn Hollywood, West-Hollywood, North Hollywood (de wijk ten noorden van de snelweg - eigenlijk is dit een rustige woonwijk), Santa Monica, Marina Del Rey, Venice Beach, Pasific Palisades, bepaalde delen van Culver City, Los Feliz en Silverlake (deze twee liggen wel wat verder naar het oosten).
Zoek niet alleen op Airbnb, maar ook op homeaway.com en vrbo.com. Deze twee sites zijn groot in de VS. Je huurt dan een appartement/huisje via de website van een particulier. Vergelijkbaar met Airbnb maar een iets andere opzet.
Zijn jullie een gezin? En wat willen jullie allemaal gaan doen in LA? Stel je voor de LA qua grootte ongeveer vergelijkbaar is met Rotterdam, Den Haag, Leiden en alles wat daartussen ligt. Een enorm gebied dus en daarom is het goed om van tevoren in kaart te brengen wat je wilt gaan zien en doen en waar ze liggen op de kaart. Laat je locatiekeuze daar dan een beetje vanaf hangen. Je zult hoe dan ook in LA vaak in de auto zitten.
Wijken die leuk zijn om te verblijven zijn Hollywood, West-Hollywood, North Hollywood (de wijk ten noorden van de snelweg - eigenlijk is dit een rustige woonwijk), Santa Monica, Marina Del Rey, Venice Beach, Pasific Palisades, bepaalde delen van Culver City, Los Feliz en Silverlake (deze twee liggen wel wat verder naar het oosten).
Zoek niet alleen op Airbnb, maar ook op homeaway.com en vrbo.com. Deze twee sites zijn groot in de VS. Je huurt dan een appartement/huisje via de website van een particulier. Vergelijkbaar met Airbnb maar een iets andere opzet.
Dank voor de sites. We zijn een stel van 26-27 jaar. We willen Hollywood zien, Santa Monica, Paramount studio's (alhoewel ik niet zeker weet of ik die bedoel: oude hollywood studio's), Natuur/parken, Viper Room, Hollywood sign etc. Airbnb ligt er nu uit. 

Ik deed inderdaad alles met OV. Maar ik was eigenlijk alleen voor NBA en NHL in Los Angeles.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zat in het Wilshere crest hotel vlabij de farmers market en de labrea tarpits. Een beetje weg uit de hektiek van downtown en hollywood. Ook vlakbij de CBS studio's. Ook al heb je veel dagen, een auto is eigenlijk toch wel een must in LA. Vooral als je ook de kust wilt doen.
Dank voor de reacties. We hebben wat gevonden via Homeaway, heel dichtbij Venice Beach. We gaan een auto huren.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1136 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut
-
- 9 Reacties