Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kampeerplek yosemite park
-
tomarkus
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
kampeerplek yosemite park
Ik heb een kort vraagje. Ik ga met een camper naar yosemite park. Ik zie dat er speciale rv plekken zijn. Deze zitten echter helaas allemaal vol. Kan je met een camper ook een normale plek gebruiken? Er zijn er nog een paar met lengte van 24ft. Dit is echter voor trailers voor zover ik het begrijp. Kan/mag/past hier een camper van 25ft.?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: kampeerplek yosemite park
Ik vermoed dat een trailerplek zal ook wel passen, daar wordt alleen de lengte van de trailer genomen, niet van de auto/pick up. Maar of het mag weet ik niet.
Als je niets kunt vinden is het misschien handig om ook eens voor 1 nacht te kijken, wellicht dat er dan nog wel iets is.
En hou ook de site in de gaten; er zijn plaatsen om een van de Pines campings die pas later in het jaar beschikbaar komen, als het gevaar van overstomingen geweken is.
Als er niet meer sneeuw valt dan tot nu toe is gebeurd zullen die plekken wellicht al vroeg in het jaar vrijkomen.
Kijk ook eens hier: http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/campingfaq.htm
Marianne
Als je niets kunt vinden is het misschien handig om ook eens voor 1 nacht te kijken, wellicht dat er dan nog wel iets is.
En hou ook de site in de gaten; er zijn plaatsen om een van de Pines campings die pas later in het jaar beschikbaar komen, als het gevaar van overstomingen geweken is.
Als er niet meer sneeuw valt dan tot nu toe is gebeurd zullen die plekken wellicht al vroeg in het jaar vrijkomen.
Kijk ook eens hier: http://www.nps.gov/yose/planyourvisit/campingfaq.htm
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3896 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig