Ik ga begin juni dit jaar 3 weken een klassiek rondje SF - SF rijden, alleen.
Daarbij bezoek ik de standaard plekken zoals LA, Las Vegas, de parken death valley, zion, page, Bryce, yosemith, grand canyon en monument valley. Ik wil eindigen met een paar dagen SF.
Ik hou er niet van om vast te zitten aan een bepaalde route en dat ik op een bepaalde dag perse in een bepaalde stad of park moet zijn. Ik snap echter wel dat ik daar bij sommige bezienswaardigheden er niet onderuit kom om te reserveren.( kaartjes voor Alcatraz zal ik wel optijd boeken )
Ik ben echter niet een grote wandelaar alleen, dus echt heel lang zal ik niet blijven in een bepaald park.
Een paar vragen die ik graag zou willen voorleggen, zonder een hele route door te willen nemen.
- hoe lang van te voren moet ik echt een overnachting boeking bij welk park?
- laatste dagen overnacht ik in SF. Ik wil een simpel maar schoon hotel met eigen badkamer niet te ver van het centrum, niet te duur. Tips?
- 1 hotelovernachting de strip Las Vegas. Kan ik deze ook een paar dagen van te voren reserveren via internet?
- verder wil ik overnachten in motels langs de weg, buiten een centrum. Wat zijn tegenwoordig de prijzen daarvan?
Daarbij twijfel ik wat voor een auto ik zal huren. Een mustang of een SUV?
Ik zie graag jullie tips en reacties tegemoet! Alvast bedankt

Mvg,
Wouter