MyVegas deel V

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Thierry73
Amerikakenner
Partner van: Shirinjo
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: MyVegas deel V

Bericht door Thierry73 » 01 jun 2015, 19:53

Wat er klote aan is?
Dat je maar 1 account op je naam mag hebben toch?
Dat staat tenminste ergens in de kleine lettertjes.
Ik hoopte dat ik gewoon de kaarten kon uitprinten en dat het dan wel goed kwam.
Maar twee M-life accounts op 1 naam gaat lastig worden, of niet dan?

Overnachtingen gaat het niet worden, daar zijn zoveel uitval data dat ik er niets aan heb.
Eten dus ook niet, want dan moet je vaak weer per sé in een van hun hotels zitten.

Dus ga ik voor de shows en losse kaartjes voor de secret garden en zo.
Vooral voor de twee kaartjes met shows moet ik dus straks heel erg veel mazzel gaan hebben.
Die zijn steeds uitverkocht, maar ik moet toch nog wachten, want je mag pas 90 dagen van te voren boeken zag ik al.
(ik neem aan dat twee keer 1 los kaartje niet kan/mag)

Dan ga ik vanaf over een week of twee maar veel tussen 6 en 9 in de avond kijken ;)
Duimen dat het lukt dan.
Onze reisblog: http://thijol.blogspot.com/ Reis, juli 2016 LV-GC- Bryce-LV - DV- Yosemite-SF-LA-LV
Eerdere reizen Zuid westen, Boston, NYC, Texas, rondreis Noord Oost USA.

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 01 jun 2015, 20:11

Dat je maar 1 account op je naam mag hebben toch?
Ja, maar kun je niet 1 account op de naam van je partner zetten?

Verder hoef je helemaal niet persé voor alle eetrewards in het desbetreffende hotel te zitten. Neem bv Cravings in het Mirage. Goed te eten hoor

Thierry73
Amerikakenner

Bericht door Thierry73 » 01 jun 2015, 20:23

cravings was prima.
Hebben we vorig jaar in combinatie met Terry Fator gedaan.
Dat was inderdaad prima.

Ik had nog geen buffets gevonden waar overnachtingen niet nodig waren, maar ik had ook niet alles gekeken
en juist dus cravings overgeslagen vanwege dat we die al hadden gedaan. :D
Dan ga ik daar zeker nog naar kijken

een account op naam van mijn partner gaat niet, die heeft er zelf al een ;)
Maar wie weet kan ik over een paar jaar dan mijn andere account nog eens een keer gebruiken :)

ps.
Even nagekeken, maar de cravings dinner buffet rewards vereisen zeker wel een minimum aantal nachten in een MGM resort.
Maar ik zie nu dat er wel een of twee zijn die inderdaad geen vermelding maken van het moeten overnachten
Mandalay bay en Luxor zie ik zo snel.
Al valt ons eerste weekend wel al in de black out dates helaas (nadeel van labour day weekend)
Onze reisblog: http://thijol.blogspot.com/ Reis, juli 2016 LV-GC- Bryce-LV - DV- Yosemite-SF-LA-LV

Lianne1989
Amerikafan

Bericht door Lianne1989 » 02 jun 2015, 19:52

Buffetten van Monte Carlo, MGM Grand en Luxor kunnen gebruikt worden zonder overnachtingen in een MGM resort.

Thierry73
Amerikakenner

Bericht door Thierry73 » 03 jun 2015, 09:34

Ik zag er gisteravond een paar beschikbaar staan
Maar goed we zitten nog niet in de 90 dagen...
Dus geduldig wachten dan maar.

Bianca89
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Bianca89 » 03 jun 2015, 20:45

Lianne1989 schreef:Buffetten van Monte Carlo, MGM Grand en Luxor kunnen gebruikt worden zonder overnachtingen in een MGM resort.
Klopt niet helemaal volgens mij (maar misschien kijk ik verkeerd, ik heb nog geen ervaring met reserveren). Als ik het goed zie, zijn er daar inderdaad een aantal die je wel kunt doen, zonder te overnachten met een MGM resort., maar niet allemaal! Daarnaast zie ik ook bij bijv. Bellagio, Aria en V'dara wat staan zonder dat erbij staat dat je in een mgm resort moet zitten.
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen

ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina » 03 jun 2015, 22:08

Ik dacht dat je alleen bij MGM zonder overnachting kan eten?

Thierry73
Amerikakenner

Bericht door Thierry73 » 04 jun 2015, 08:29

Als ik nu naar de twee diner buffetpasses kijk bij mij komt het uit op
Bellagio - one night
Aria - one night
Mirage - one night
monte carlo - geen
Luxor - geen
mandalay bay geen
monte carlo - one night

laatste zie ik nu net pas
er is een monte carlo 2 pass buffet voor 55.000 punten waar je wel moet slapen en een voor 110.000 waar geen verplichting is.
En ik heb dan wel alleen de 2 persoons diner passes gekeken. geen ontbijt of lunch en niet de losse.

ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina » 04 jun 2015, 08:47

Dan ga ik eens kijken bij Mandalay bay, ik heb nu MGM maar ik denk dat Mandalay bay beter is en misschien minder druk :thumbup:

Net even gekeken, het is een nieuwe reward :D

Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian » 04 jun 2015, 11:03

Murielle schreef:Hallo,

kan iemand mij het spel uitleggen? Of kan ik de uitleg ergens vinden? Ik heb het op mijn Iphone geinstalleerd en draai nu al enkele dagen aan het rad en heb nu 1700LP's, maar het gaat zo traag omhoog dus ik ga zo nooit een goede reward krijgen. Ik ga naar Las Vegas met mijn 3 kids, dus ik ben de enige die kan spelen. Ik zie dat ik het kan linken met facebook, maar dan ziet iedereen dat ik op dat spel speel en dat is nu ook niet de bedoeling.

Kunnen jullie het mij een beetje uitleggen aub?

TX

Dit is deel vijf van Myvegas. Als je kijkt bij MyVegas deel III op pagina 12, daar heb ik het een en ander uitgelegd over hoe je punten verzameld. Dit gaat voornamelijk over het Facebook spel van Myvegas en niet die op je telefoon. Deze moet je naast het Facebook spel spelen en via hetzelfde Facebook account zodat je dubbel zo snel punten spaart.
Let er wel op dat er een paar dingen in staan die nu niet meer van toepassing zijn omdat het in de loop van de tijd wat veranderd is. Maar lees dit eens door en je krijgt een goed idee van hoe het werkt. Ook als je deel 1-5 even een keer door kijkt naar antwoorden op vragen die voor jou ook interessant zijn. Voor de rest is het gewoon spelen, spelen en nog eens spelen en leer je vanzelf meer. In grote lijnen komt het erop neer dat je sneller gaat als je veel vrienden hebt die dit ook spelen. En om je echte vrienden niet tot last te zijn van het delen van chips via jou account is het aan te raden om een tweede nep FB account te maken.

annet2009
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door annet2009 » 04 jun 2015, 14:36

ina schreef:Dan ga ik eens kijken bij Mandalay bay, ik heb nu MGM maar ik denk dat Mandalay bay beter is en misschien minder druk :thumbup:
Net even gekeken, het is een nieuwe reward :D
Ik zie geen nieuwe rewards voor Mandalay Bay, alleen rewards voor New Mlife Members (die zijn er al een tijdje).
Die kun je dus alleen gebruiken als je nooit eerder een Mlife pasje hebt gehaald.

MGM buffet rewards zijn op dit moment niet beschikbaar, waarschijnlijk omdat dat hele buffet gisteren tot nader order gesloten is.
Reactie van myvegas: There was a maintenance issue today and are working at getting it fixed soon! There's a chance it will be open tomorrow.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.

ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina » 04 jun 2015, 20:26

Oerps :oops: dan heb ik het verkeerd gelezen, het MGM buffet heb ik al een paar weken gedaan, tot nader orde gesloten......misschien, niet door de keuringsdienst gekomen..... :roll:

ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina » 04 jun 2015, 20:58

We slapen 1 nachtje in Luxor van MGM dus heb nu MGM buffet gecanceled en in plaats daarvan het buffet bij Bellagio genomen, volgens mij staat deze veel beter bekend en ik heb toch voldoende punten :thumbup: :D

SemJes
Amerika-expert

Bericht door SemJes » 04 jun 2015, 21:06

Oh goed om te lezen! We hadden net mooi voor de show (Ka) het buffet bij MGM gepland zodat we gelijk door konden, hmm...

marieke van oorschot
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door marieke van oorschot » 05 jun 2015, 09:53

Enig idee wanneer het MGM-buffet weer open gaat en wat er aan de hand is? Wij zijn er eind juli. We willen het ontbijtbuffet gaan doen op 22 en 23 juli. Heb de rewards al aangeschaft... Zou zonde zijn als we daar aankomen en we kunnen er niet heen!
Loves Vegas!

moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 » 05 jun 2015, 09:56

Ik heb ook rewards voor het MGM buffet.
We zitten er ook eind juli dus ik hoop dat het dan weer open is.
Ik heb genoeg LP's om voor een ander (duurder) buffet te kiezen, maar die zijn niet geldig op zondag :cry:
Ook wij wilden hem doen voorafgaand aan KA.

ina
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ina » 05 jun 2015, 10:04

Ik heb op de MGM site gekeken en Nergens gezien dat het buffet gesloten is??

Wel iets doms gedaan, ik heb mijn MGM Rewards gecanceld en Bellagio genomen alleen zitten wij vrijdag in Luxor, woensdag en donderdag in TI, ik ga maar alsnog proberen met mijn reserverings nummer op donderdagavond het Bellagio buffet te doen, ik slaap tenslotte 1 nacht in een MGM hotel, alleen dan de nacht na het buffet, ben benieuwd of het lukt?

moon29
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door moon29 » 05 jun 2015, 10:20

Iemand hier ervaring met het buffet in Luxor? Want dat is volgens mij ons enige alternatief, mocht het MGM buffet gesloten zijn.

Thierry73
Amerikakenner

Bericht door Thierry73 » 05 jun 2015, 14:11

Is het iemand al eens gelukt om 2 ticjtes voor een show te boeken?

Ik kan pas over een paar dagen beginnen met proberen (als we in de 90 dagen zone zitten), maar ik zie ze nu constant op sold out staan?
Twee keer 1 ticket boeken kan zeker niet?

twentefan
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door twentefan » 05 jun 2015, 16:07

Het is mij(en bv Ina ook) gelukt om 2 tickets te boeken. Je moet wel even regelmatig verversen rond de mogelijke vernieuwtijden.
2 * 1 ticket kan inderdaad niet op 1 account.
http://floridarond2011.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://denver2013.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twentefan2015.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer