Premium cabins The View

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Premium cabins The View

Bericht door Vito »

Ik vroeg me af of er al mensen op het forum zijn die in deze cabins overnacht hebben en hoe hun ervaring is.
Deze cabins: http://monumentvalleyview.com/premium-cabins/

En dan zou ik graag het uitzicht willen weten, de inrichting van de cabins en of ze het geld waard zijn.
Het mooiste zou nog zijn als ze vergeleken kunnen worden met het hotel :lol:
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Premium cabins The View

Bericht door PSVwally »

Ik vind 249 per nacht erg prijzig lijken voor wat ik in de beschrijving lees en bv deze foto zie.

Afbeelding

Het uitzicht vanaf je veranda is wel enorm mooi natuurlijk.

Afbeelding
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Premium cabins The View

Bericht door Vito »

Wow, waar heb je die foto's vandaan? Ziet er toch wel gaaf uit hoor met dat uitzicht!
Gebruikersavatar
Lenco1
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 24 aug 2012, 22:33
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Premium cabins The View

Bericht door Lenco1 »

Dat ziet er mooi uit! Het hotel zelf is ook niet goedkoop. Als je nog kan annuleren zou ik dit zeker nu boeken, kun je er later nog vanaf als het toch niet past qua budget of route.

Nieuwsgierig geworden heb ik nog even gegoogled, Eventueel heb je hier wat meer ervaringsverhalen, de een beter dan de andere : http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g5 ... _Utah.html
Afbeelding
Gebruikersavatar
Elisa
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 15 aug 2010, 17:29
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Gent
Contacteer:

Re: Premium cabins The View

Bericht door Elisa »

Het uitzicht ziet er prachtig uit!! Wel heel prijzig vind ik...misschien afwegen of je veel in en rond je cabin gaat zijn? Anders is het misschien het geld niet waard...
Maar er zijn niet zo veel andere alternatieven... Het hotel is ook heel goed naar het schijnt.

Wat ik je wel kan meegeven: de cabins op Gouldings campground vond ik vies vies vies... !
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Premium cabins The View

Bericht door PSVwally »

Ik vind het een mooi hotel, schoon, netjes, heerlijke badkamer, fantastisch uitzicht vanaf het balkon, aardige mensen. Maar dat je dan door die dunne wandjes de mensen in de andere kamer hoort snurken irriteerd me dan wel. Ik weet niet in hoeverre de cabin qua prijs verschilt met een kamer en of het uitzicht en de privacy zoveel beter zijn om die kosten daarvoor te maken.

P.s. Ik heb de foto's gewoon van google
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Premium cabins The View

Bericht door Vito »

Het hotel is met Premium star view net zo duur. Ik heb er al een overnachting vastliggen in het hotel maar ik vroeg me dus af of het de moeite was om dit om te zetten naar een cabin. Jammer dat er nog niemand van hier heeft overnacht en een vergelijking kan maken.
Paul, hoe is het met de privacy op de balkons van het hotel?
Laura&Edwin
Amerikakenner
Berichten: 627
Lid geworden op: 28 aug 2012, 07:56
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: in het Groene Woud

Re: Premium cabins The View

Bericht door Laura&Edwin »

Ik ben wel geen Paul, maar ik kan je wel antwoord geven.

De muren lopen tot plafondhoogte, dus als je gewoon zit zie je de buren niet. Pas als je vlak naast het muurtje gaat staan zie je een deeltje van het balkon van de buren en dan nog alleen de ballustradekant. Binnenkijken gaat niet, of je moet heel gevaarlijk voorover leunen. Privacy voldoende dus.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19591
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Premium cabins The View

Bericht door PSVwally »

inderdaad zoals hierboven geschreven wordt. Zorg als je er voor kiest dat je alleen niet te dicht bij de lobby zit. Maar met premium star view is dat volgens mij sowieso niet het geval.
a0004.jpg
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Premium cabins The View

Bericht door Heather »

Weet iemand het verschil tussen een Executive Valley Rim Cabin en Valley Rim Cabin ?

Heidi.
KUCO
Amerika-ontdekker
Berichten: 79
Lid geworden op: 10 dec 2015, 05:14
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Premium cabins The View

Bericht door KUCO »

In 2016 hebben wij in een Executive valley rim cabine gelogeerd voor 1 nacht.
Wij vonden het in ieder geval super leuk om op zo een schitterende locatie te verblijven.
Prachtig uitzicht, waar je vanop het terras een prachtige zonsondergang en als je tijdig opstaat ook een zonsopkomst kan meemaken.
Het zijn toch wel vrij ruime cabins, wij waren toen met 2 volw en 3 kids van 11,14 en 17 jaar.
Er is een stapelbed een dubbel bed en een uitklap zetel aanwezig.
Ook het keukentje en de badkamer waren voor ons dik in orde.

Voor ons toch wel een unieke ervaring, wel prijzig inderdaad, 249$ + taxen, kwam in totaal op 281$ denk ik. Maar de $ koers is op dit moment gunstig dus dat scheelt ook weer een beetje. :wink:
Wat juist het verschil is tussen beide, ik denk dat het gewoon om de ligging gaat, dus eigenlijk met een vrij zicht of met de voorste rij cabins in het zicht.
We kunnen ook niet vergelijken met het hotel, omdat we daar nog niet verbleven hebben. Het klopt wel denk ik dat het zicht vanuit het hotel iets centraler is t.o.v. de buttes.
Voor ons was de cabine de beste optie omdat we met 5 zijn en anders 2 kamers nodig hadden.
Je kan hier ook zelf iets klaarmaken om te eten wat ook wel leuk is.

Ik had graag nog een fotootje van het interieur willen plaatsen maar dat is me niet gelukt, maar deze kan je ook makkelijk op google terugvinden.

Groetjes
Kurt
Frk52
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 jun 2015, 14:45
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Premium cabins The View

Bericht door Frk52 »

ik sluit me bij bovenstaande reactie van Kurt aan.

Wij hebben ook in een cabin geslapen met 4 volwassenen, de 2 dames in het 2persoons bed en de mannen in het stapelbed. ( mocht je tegen de 2 meter lang zijn, dan is het stapelbed te klein ;) )
ruime cabins met een prima badkamer.

Wij hadden destijds, 2015, verzocht om een cabin van de voorste rij. Volgens mij staan er 2 of 3 rijen achter elkaar.
Zo heb je het beste uitzicht en het is het zeker waard.
Heather
Amerikafan
Berichten: 370
Lid geworden op: 06 dec 2017, 21:09
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Premium cabins The View

Bericht door Heather »

Het verschil heb ik ondertussen gevonden.
Ecexutive Rim Cabins zijn voor 5 personen en Rim Cabins voor 4 personen.
Jammer genoeg waren we te laat voor Premium View dus hebben we nu een cabin met obstructed view dus dan ligt er een cabin voor ons maar ik veronderstel dat dat niet wil zeggen dat je absoluut geen uitzicht hebt ?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer