navigatie systeem alleen bij hertz (neverlost)?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Ramon
Amerika-ontdekker
Berichten: 12
Lid geworden op: 02 jun 2006, 15:50

navigatie systeem alleen bij hertz (neverlost)?

Bericht door Ramon »

hallo,

we zijn er weer. We gaan naar amerika, nu even de puntjes op de i zetten.

wij willen een auto huren met een navigatie systeem, wij hebben gezocht en konden alleen neverlost bij hertz vinden.

klopt dat?
of zijn er meerdere mogelijkheden, dus ander verhuurmaatschappijen, die naviegatie systemen erbij verhuren?

alvast bedankt voor jullie tijd.


gr Ramon
pdj42
Amerika-ontdekker
Berichten: 68
Lid geworden op: 01 dec 2004, 13:41
Contacteer:

Bericht door pdj42 »

Ja, volgens mij heeft alleen Hertz Neverlost. Wij hebben het niet genomen en we zijn niet verkeerd gereden!!

Wat je goed kan helpen is: Road Atlas Amerika te koop in Nederland en de volgende site is een aanrader: mapquest.com (routeplanner) erg handig!

Succes :lol:

Paul
Gebruikersavatar
tiggerific
Amerika-ontdekker
Berichten: 57
Lid geworden op: 22 jan 2005, 21:58

Bericht door tiggerific »

Avis heeft Avis-assist. Wij hebben dat voor onze rondreis genomen, maar eigenlijk alleen gebruikt in Los Angeles en San Francisco. Verder is overal de weg gemakkelijk te vinden zonder electronische hulp. De kosten van het systeem zijn vrij hoog (bij ons zo'n 10 dollar per dag) en daarvoor hebben we het eigenlijk veel te weinig gebruikt. Spaar je geld uit en koop een goede road-atlas :wink:
Paul v B
Amerikafan
Berichten: 128
Lid geworden op: 30 sep 2004, 19:48
Locatie: Vlijmen
Contacteer:

Bericht door Paul v B »

Met Neverlost kun je echter ook 's ochtends bv een Best Western invoeren in de plaats waar je 's avonds wil eindigen en je daar via een toeristische route laten heenvoeren..ideaal!;-)
http://www.fotorepareren.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.pbase.com/paulvanbaardwijk" onclick="window.open(this.href);return false;

2000: Florida
2004: Southwest
2006: Southwestmid
2008: Southeast + Florida
2009: New York City
2010: New England + New York
Gebruikersavatar
Koekjo
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 17 apr 2006, 16:20
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nederland

Bericht door Koekjo »

Ik neem zelf de laptop mee, en heb via/via Microsoft Streets & Trips met GPS locator aangeschaft. Deze zou je ook ter plaatse kunnen kopen. Dit is momenteel de goedkoopste oplossing. Je kan ook de TomTom 910 kopen voor de prijs van een vliegticket.
Verder is mijn ervaring dat je hem alleen in de grote steden zal gebruiken want verder is het in de USA vrij gemakkelijk rijden. Neverlost is in verhouding dus vrij duur. Verder is de Rand Mcnally Road atlas ook perfect.
1995 Cal-Nev
2004 Cal-Nev-UT-AR
2006 Cal-Nev-UT-ID-MT-SD-CO
2008 Cal-Nev-Org-Was-Can VI
2010 New York
2012 Canada BC
2013 Four Corners USA
Davy
Amerika-ontdekker
Berichten: 33
Lid geworden op: 20 dec 2005, 22:24

Bericht door Davy »

Hoi hoi,

wij zijn net terug van onze 3-weekse rondreis door de VS. Wij hadden bij alamo een GPS-systeem gehuurd: duur (199 $) en totaal overbodig vonden wij (zelfs in de steden). Een goede rand mcnally is het enige dat je nodig hebt. Huur trouwens NOOIT de gps bij alamo, want het ding werkt amper. Je moet effectief bellen om je eindbestemming in te geven die dan gedownload wordt, maar het ding past zich niet in realtime aan als je verkeerd rijdt en werkt bovendien te traag. Heel veel plezier op reis!

Groetjes,
Davy.
Gebruikersavatar
Jasmino
Amerika-expert
Berichten: 7090
Lid geworden op: 15 mar 2004, 08:34
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

WIj hebben al verschillende keren een auto gehuurd bij Hertz met het Neverlost systeem, en ik vind dat systeem het beste navigatiesysteem dat ik ooit gebruikt heb (en ook in NL ken ik inmiddels al heel wat systemen). Wij zouden het de volgende keer zeker ook weer huren, ik vind het helemaal geweldig. En je gebruikt het niet alleen in de grote steden (al is het vooral daar wel superhandig om de weg te vinden), maar overal, vooral om bijvoorbeeld zonder zoeken en zonder kaartlezen de weg te vinden naar een hotel of een restaurant. En als we op een avond zin hadden in Applebee's, weest Hertz ons zonder problemen de dichtsbijzijnde aan, want het bevat de volledige gouden gids. Heel handig dus!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Angie
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 apr 2005, 20:55

Bericht door Angie »

hoi,

Eens met jasmino! Ook wij huren iedere keer Neverlost bij Hertz. Makkelijk om hotels te zoeken, specifieke eettentjes, ATM machines en om de afstanden van tevoren ff te bekijken. Ik geloof dat we via Hotelplan 5 euro per dag hiervoor betaalden. Als je lid wordt van de ANWB (en je krijgt SHOW your Card) dan betaal je rechtstreeks via Hertz dacht ik ongeveer de rpijs die je via hotelplan ook betaalt.

Gr. Angela
In 2008 een keer geen Amerika, maar wel Nieuw Zeeland!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer