Kon je vroegâh altijd wel ergens een retourtje las vegas onder de 600 euro scoren buiten de schoolvakanties. Een beetje vliegticket met een normale overstaptijd(dus niet 22 uur of 2x overstappen) kost nu al +/- 700 euro.
Wij hebben gisteren definitief onze reis juni/juli 2015 geboekt heenvlucht naar las vegas gunstige tijden ,terug vanaf Seattle ook prima tijden. Prijs 677€ via tioga tours We vliegen met united airlines.
We wilden na lang zoeken nu niet wachten en zijn tevreden met deze prijs
hier hetzelfde, ga nu al de laatste 6 jaar iedere oktober/november naar LV.
Altijd zo rond, of net onder de €500,00.
Kreeg net weer een mail van skyscanner €712,00 (en dan ook nog met US Airways)
Biesburcht schreef:Wij hebben gisteren definitief onze reis juni/juli 2015 geboekt heenvlucht naar las vegas gunstige tijden ,terug vanaf Seattle ook prima tijden. Prijs 677€ via tioga tours We vliegen met united airlines.
Dat is een mooie prijs! Hoe heb je dit geboekt? En vanaf welke luchthaven?
Groetjes Astrid
Grappig, ik denk ik kom hier eens kijken of er een topic is over de absurd hoge prijzen naar Vegas voor volgend jaar februari t/m mei 2015.
Staat dit topic bovenaan.
As we speak heb ik nu wel eentje gevonden van 535 vanaf Frankfurt (mei).
Maar dat is ook met US Airways.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
Ik kan ze ook niet meer vinden voor onder de 600 eurie,hebben vandaag wel geboekt bij ebookers 10 dagen LV met 5 nachten Stratosphere voor iets meer dan 700 euro pp.Vliegen met United via Chicago en terug dezelfde route,maar wel pas om 1100 uur weg uit LV.Wij vinden het zelf nog niet zo'n gekke prijs,de rest van de nachten wissellen we onze gouden myvegas puntjes voor in.
Albert.
Biesburcht schreef:Wij hebben gisteren definitief onze reis juni/juli 2015 geboekt heenvlucht naar las vegas gunstige tijden ,terug vanaf Seattle ook prima tijden. Prijs 677€ via tioga tours We vliegen met united airlines.
Dat is een mooie prijs! Hoe heb je dit geboekt? En vanaf welke luchthaven?
Groetjes Astrid
Zoals geschreven geboekt via tioga tours wij vliegen vanaf Amsterdam en terug ook weer op Amsterdam. Beide vluchten 1 overstap op Chigago.
Mijn vrouw en ik zijn ook aan het zoeken om ons tweeëneenhalf jarig huwelijks jubileum (welke kleur heeft dat eigenlijk ) in Vegas te vieren maar tot op heden ook weinig succes. Volg dit topic met belangstelling!
2025 Philadelphia - New York (Cruise Bahamas) - Washington
2023 Florida
2013 Florida
2012 Las Vegas
2012 Denver - SF - LA
2011 Nevada
2011 New York & Florida
2010 Florida
2009 New York
2004/1996/1995
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.