wat leuk dat je ook een liveverslag gaat bijhouden. Ik heb je link ook geplaatst in de topic: Op een rijtje: naar Amerika in 2006. Dit lijstje ga ik dagelijks bij langs om de liveverslag te volgen.
Voor straks een goede vlucht en een fijne vakantie toegewenst!
Jullie kunnen nog niet op mijn website kijken, omdat er problemen zijn met de server van Everyoneweb. Ik kan de 1ste dag er dus ook nog niet opzetten. Als het weer werkt laat ik het weten.
Gisteren zijn we aangekomen in Las Vegas en voor het eerst sinds dagen hebben we weer internet. Mijn website is nu overgezet en ik heb de eerste dag toegevoegd. Helaas, heb ik moeten besluiten er niet mee door te gaan, want ik loop zo achter en het gaat me nu zoveel tijd kosten dat de vakantie erbij inschiet. Bovendien staan we hierna weer op campings waar we geen internet hebben (NP), zodat het allemaal weinig zin heeft.
In september ga ik een cursus webdesign volgen en hoop dan alsnog een mooie website met reisverslag te kunnen maken.
ik had al gezien dat je website net weer een paar dagen in de lucht was. Kan me goed voorstellen hoor dat je er nu niet meer aan begint. Geniet lekker van jullie vakantie! Het reisverslag lezen we later natuurlijk graag nog eens.
Ik heb lang niets van me laten horen! Ik ben bezig geweest met een aantal cursussen webdesign en daarna ben ik ziek geweest en nog allerlei andere dingen waardoor het reisverslag er telkens bij in schoot.
Ik ben nu bezig met het reisverslag en de eerste 4 dagen staan online. Ook ben ik bezig met een gedeelte voor mijn zoon waar hij zijn hobby (het kweken van vissen) laat zien. Ook hier ben ik nog mee bezig.
Misschien vinden jullie het leuk om alvast een blik te werpen op mijn website http://members.home.nl/acvanoord/index.html
Ook het fotoalbum is nog niet af. Voor de cursus had ik er een aantal foto's op gezet, maar dat is nog maar heel weinig.
Amerikaantje schreef:Om een uur of 5 komen we aan op Campland on the bay in San Diego. Bij het inchecken wordt ons verteld dat we de airco alleen mogen gebruiken op onze generator, omdat San Diego op dit moment teveel stroom verbruikt en het zwembad is gesloten vanwege teveel bacteriën. Omdat dit een hele dure camping is, zeggen we er iets van, en krijgen 20% korting.
Bovenstaande kwam ik net tegen in je verslag ..
Pfff, Campland on the Bay kan je volgens mij maar beter vermijden tegenwoordig. Wij stonden er in 2002, toen ging het nog vrij aardig, maar als ik nu de reviews over dit park lees ....
Amerikaantje schreef:Om een uur of 5 komen we aan op Campland on the bay in San Diego. Bij het inchecken wordt ons verteld dat we de airco alleen mogen gebruiken op onze generator, omdat San Diego op dit moment teveel stroom verbruikt en het zwembad is gesloten vanwege teveel bacteriën. Omdat dit een hele dure camping is, zeggen we er iets van, en krijgen 20% korting.
Bovenstaande kwam ik net tegen in je verslag ..Pfff, Campland on the Bay kan je volgens mij maar beter vermijden tegenwoordig. Wij stonden er in 2002, toen ging het nog vrij aardig, maar als ik nu de reviews over dit park lees ....
Wij hadden al geboekt en betaald voordat ik hoorde dat het niet geweldig was. Hun site ziet er nl. gelikt uit.
Veel ervaring hebben we er niet opgedaan, maar het viel tegen voor het geld en ik zou het niemand adviseren.
De shuttle was wel heel handig en er zaten aardige mensen als chauffeur op die nog het e.e.a. vertelden.
De shuttle was wel heel handig en er zaten aardige mensen als chauffeur op die nog het e.e.a. vertelden.
Wij zaten toen en ook dit jaar weer in april in San Diego en de shuttle rijdt alleen in het hoogseizoen Dit jaar hebben we gereserveerd op Chula Vista RV resort en zien we wel hoe we het vervoer verder regelen. Vlakbij het centrum konden we vorig keer onze RV goed kwijt en de rest hebben we met de Old Town Trolley bezichtigd, was erg gaaf.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.