Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Grand Staircase Escalante National Monument en camper

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
lekkervaakweg
Amerika-ontdekker

Grand Staircase Escalante National Monument en camper

Bericht door lekkervaakweg »

Wij hebben een 32 ft camper gehuurd en willen ook dolgraag in Utah naar Grand Staircase Escalante National Monument. Nu lees ik vooral veel over onverharde wegen en de noodaak van een 4wd. Wie heeft meer informatie. Zijn er delen wel per camper te bereiken? We willen vooral veel mooie wandelingen maken en ook slotcanyons zien. Of gewoon een 4wd huren voor een paar dagen? Heeft iemand tips waar we die het beste kunnen huren?
Alle tips zijn welkom
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Grand Staircase Escalante National Monument en camper

Bericht door PSVwally »

Ik weet iig zeker dat er een aantal jeep of atv (all terrain vehicles) in Escalante zitten. Ook in Torrey en Page moet dat kunnen. Ik weet niet van welke kant je dit wilt doen. Google eens op jeep rentals grand staircase escalante en dan de plaats waar je dit wilt doen? Of gewoon jeep rental en dan de plaats (evt staat erachter vermelden).
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer