Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Anneleen
Amerikakenner
Berichten: 1039
Lid geworden op: 04 okt 2014, 22:12
Contacteer:

Re: All about Las Vegas

Bericht door Anneleen »

Met dank aan Marianne die een heel goede tip heeft gegeven voor onze reisroute zitten we er niet in het weekend, maar van maandag 17/8 tot woensdag 19/8.
Ik heb al wel wat rondgekeken en zelfs Paris Las Vegas gereserveerd, maar vond dat toch wel erg duur.
Toen bedacht ik dat we daar de camper misschien niet kwijt konden en dan hebben we Circus Circus, hotelkamers én camperplaats op de camping van Circus Circus, geboekt, maar dan las ik ergens dat een camperplaats niet nodig is, dat de camper ook op de parking van een hotel kan worden geparkeerd. En omdat Circus Circus volgens de reviews minder speciaal is dan de andere hotels op de Strip (is subjectief natuurlijk en hangt af van wat je verwacht, dat weet ik), vroeg ik me af of we geen ander hotel zouden kunnen vinden.
Ik besef intussen wel dat ik geen onmogelijke dingen mag verwachten, zoals goedkoop in een 4-sterrenhotel overnachten met 6 personen :D . Maar wie weet heeft er hier iemand toch een magische tip.
En misschien moet ik gewoon keuzes maken: of een super-de-luxe hotel, maar dan niet op de strip, of een hotel op de strip, maar dan niet het meest luxueuze.
mathnuyt
Amerika-ontdekker
Berichten: 94
Lid geworden op: 21 nov 2014, 13:27

Re: All about Las Vegas

Bericht door mathnuyt »

Wat vind jij duur? Hoeveel wil je maximum betalen voor een nacht?

Wij zijn ook met 6 en betalen €75 per persoon per nacht (3 junior suites in Elara). Zitten midden aan de strip en verblijven er in het hoogseizoen in het weekend. Dat vind ik dan weer 'goedkoop'.
Afbeelding
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: All about Las Vegas

Bericht door Vito »

Heb je al op Trivago gekeken voor die nacht? Je kunt daar sterren selecteren, afstand tot de strip en waarderingen zien en hij pakt direct een aantal boekingssites. Vervolgens altijd even checken op de hotelwebsite zelf of het goedkoper kan.
marijnhoogstrate
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 21 jul 2014, 07:58
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: All about Las Vegas

Bericht door marijnhoogstrate »

Hallo allemaal,

Mijn vriendin en in zijn in de zomer 3 dagen in LV. Wij hebben bij onze reisorganisatie het tropicana hotel geboekt. Nou willen wij dit hotel er uit halen en zelf een hotel boeken voor 3 nachten met aankomst op woensdag 29-7.
Graag willen wij wat luxer(suites) gaan zitten omdat wij deze reis waarschijnlijk maar 1 x gaan maken.
Ik heb werkelijk geen id waar is moet zoeken naast expedia booking enz en ook weet ik niet wanneer ik het beste kan boeken. Zijn er gunstige periodes of speciale websites? Iemand ook ervaringen met specifieke hotelsuites?
Denk dat dit vast wel eens gevraagd is maar kan het zo 1 2 3 niet vinden. :oops: :oops:

Nou in hoop dat iemand wat tips heeft:):)
Anton007
Amerikafan
Berichten: 168
Lid geworden op: 05 jan 2014, 14:52
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: All about Las Vegas

Bericht door Anton007 »

Ik heb ook heel lang gezocht naar de hoogste kortingen en ik kan je zeggen dat wanneer je je lid maakt van mlife.com en je dan de hotels bekijk je de hoogste kortingen krijg.
The Signature bijvoorbeeld krijg je veel waar voor je geld. Allemaal suites en je mag zelfs de faciliteiten van het MGM gebruiken. Ik hoop voor je dat je in die 3 dagen niet het weekend aandoe, want dan gaan de prijzen (flink) stijgen.

Succes.

Mvg,
Anton
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: All about Las Vegas

Bericht door Division »

Kijk wel goed als je op Mlife boekt naar de toeslagen. Als ik dat namelijk vergelijk met bv Booking.com, lijkt het alsof op Mlife er dubbele resort tax wordt gerekend. Ik heb daar overigens nog nooit lagere tarieven gezien dan bij Booking.com bv.
Afbeelding
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1861
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: All about Las Vegas

Bericht door asv60 »

Ik heb van de week voor komende zomer 5* The Palazzo geboekt voor $117 op Hotwire.
Smartervegas heeft ook vaak gede deals.
Tis maar net wat je duur vind. Wat de een duur vind kan de ander wel goedkoop vinden.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: All about Las Vegas

Bericht door eddepet71 »

asv60 schreef:Ik heb van de week voor komende zomer 5* The Palazzo geboekt voor $117 op Hotwire.
plus 30 ex tax resort fee.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: All about Las Vegas

Bericht door PSVwally »

Voor Palazzo zit je goed met dat bedrag. Ik weet dat een paar vrienden van mij daar wel wat meer voor hebben betaald (en het was blijkbaar erg de moeite overigens).

(eddepet, wat wil je met die quote?)
Bianca89
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 07 okt 2014, 20:50
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: Nederland

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door Bianca89 »

Hoi,

Ik ben nog niet eerder in Las Vegas geweest, dus nog een leek. Misschien dus een heel simpele vraag, maar ik wil het graag weten zodat we straks niet voor verrassingen staan.. Voor onze vakantie het hotel New York New York geboekt via booking.com. Het gaat om de resorttoeslag, en de belasting daarvan. Extra kosten daar waar we niet op gerekend hebben vind ik een beetje jammer.

Er staat namelijk bij de voorwaarden (als ik daar 'beheer reserveringen' kijk): Belastingen en servicekosten: 12% Belasting is inbegrepen. US$ 25 resorttoeslag per nacht is inbegrepen. Toeristenbelasting niet van toepassing.
Wanneer ik op booking.com zelf bij NYNY kijk (dus waar je hem aan zou klikken om te reserveren), staat er bij de kleine letters: Voor de resorttoeslag geldt een belasting van 12% die niet is inbegrepen bij het vermelde tarief. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de accommodatie. .

Zo te zien zit de resorttoeslag er bij in toch? En iemand een idee hoe het met die belasting zit? Zit dat er al wel of niet bij in?

Bedankt alvast!
Groetjes Bianca.
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door Division »

Als je in eerste instantie kijkt op de pagina waar je je kamer selecteert, daar zie je staan dat alles inclusief is. De prijs die daar staat is ook inclusief alles. Als je vervolgens doorklikt en wil boeken zie je dat dat bedrag ineens lager is. Een deel betaal je nu, een deel ter plekke. Dat laatste deel is oa resorttoeslag.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: All about Las Vegas

Bericht door Harry »

Eddepet bedoelt waarschijnlijk de 30 dollar ex.tax resort fee die er nog bijkomt, maar heeft dat ook in de quote gezet en valt nu niet op. :D
Bianca89
Amerikafan
Berichten: 114
Lid geworden op: 07 okt 2014, 20:50
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: Nederland

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door Bianca89 »

Oke, bedankt!
2017: Zuid/Noord-Westen
2015: Zuid-Westen
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door Vito »

Ik zag net wat 'raars' op Hotels.com. Bij Treasure Island kon je kiezen uit 2 tarieven: eentje free wifi en eentje met free wifi/free valet parking. Het tweede tarief was $ 30,- per nacht duurder. Nu was ik in de veronderstelling dat valet parking in Vegas altijd free is, afgezien van de tip. Weet iemand hoe dit zit bij TI? Ik heb overigens rechtstreeks bij TI geboekt, niet via een boekingsite.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door PSVwally »

Ik kwam net deze site nog tegen met parkeerprijzen http://en.parkopedia.com/parking/garage ... las_vegas/

Ik denk eerlijk gezegd dat je dat geld gewoon voor de Wifi betaald. Als ik op hotels.com kijk zie ik overigens bij TI bij alle kamers free wifi en free valet parking staan?
Gebruikersavatar
martijn76
Amerika-expert
Berichten: 1750
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:29
Locatie: Rijswijk

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door martijn76 »

Valet parking is overal gratis in Las Vegas muv de Mandarin Oriental en The Four Seasons. Dus bij TI 100% zeker gratis.
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door Vito »

Dank jullie, ben ik weer gerustgesteld voor we de auto afgeven :thumbup:

Paul, ik weet niet precies hoe ik een printscreen maak met een iPad maar het stond er echt. Op hotels.com via trivago.com dus niet de Nederlandse sites.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door Division »

Home-knop en Uit-knop tegelijk indrukken.
Afbeelding
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door eddepet71 »

Valet parking in ti was afgelopen jaar iig gewoon nog gratis. Wel hebben we er twee keer ruim 20 minuten op de auto moeten wachten. Self parking ging sneller en is redelijk dicht bij de lobby.
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Las Vegas: vragen en discussietopic deel II

Bericht door PSVwally »

Vito, ik geloof je wel hoor..alleen stond het er bij mij niet :thumbup:

Eddepet. Dat is dan wel slechte(re) service. Ik heb denk ik 1x 10min moeten wachten bij Mandalay Bay, maar anders altijd binnen 5 min de auto gehad. Ik vind dat echt ideaal dat valet. In Miami Beach betaalde ik daar $30 per dag voor en bij dat hotel was het verplicht Valet en geen parkeergarage in de buurt.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer