Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Upper Antelope Canyon
Upper Antelope Canyon
Hoi Iedereen,
Ik was me vandaag een beetje aan het oriënteren bij de Upper Antelope Canyon tours en ik zag helaas dat de 'prime time' 11:30 tour al helemaal volgeboekt is. Nu vroeg ik mij af, wat is na 11:30 de beste tijd om de Canyon te bezoeken?
Groeten,
Auke
Ik was me vandaag een beetje aan het oriënteren bij de Upper Antelope Canyon tours en ik zag helaas dat de 'prime time' 11:30 tour al helemaal volgeboekt is. Nu vroeg ik mij af, wat is na 11:30 de beste tijd om de Canyon te bezoeken?
Groeten,
Auke
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Upper Antelope Canyon
Ik vermoed dat het niet veel uitmaakt of je dan eerder of later gaat. Je kunt ook overwegen om in plaats van de Upper naar de Lower te gaan. In dat geval is de ochtend het beste tijdstip.
Marianne
Marianne
Bedankt!
moet je voor de lower canyon reserveren ?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Iets naar beneden staat een topic over de Lower. Kijk daar eens. Of op http://www.ontdek-amerika.nl (onder overige bezienswaardigheden).
Marianne
Marianne
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Nee, we zijn gisteren in de lower geweest, een prachtige ervaring. Wij hebben de tweede tour maatschappij genomen gezien vanaf het punt waar je het terrein op rijd. Ken's tours en we hadden een bijzonder aardige jongen als tour gids, hij gaf iedereen ruim voldoende tijd in de canyon, het grootste deel van de tijd liepen we met zijn tweeën, de totale groep was ongeveer 20 personen. Ook gaf hij tips hoe je het beste je camera in kunt stellen voor de mooiste foto's, een deel van de foto's is te zien op onze weblog http://www.reizen.watwijdoen.com.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Wanneer kun je het beste hiervoor reserveren? Wij gaan pas over 3 maanden, is het dan al zinvol (of überhaupt mogelijk) om het nu al vast te leggen of kunnen we dat beter tegen die tijd ter plekke doen?
http://www.majguy.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2019: Zuidwest inclusief Colorado en New Mexico
2017: Noordwesten
2016 - Oost Canada + Noordoost VS
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
Lower kan je niet reserveren.
-
- Amerika-ontdekker
Helaas, ... wij zijn ook te laat voor de Uper. Dus wordt het ook de lower. Denken nog na om eventueel die geleide tour te doen met die Hummer, maar ik vind het nogal wat prijzig 

-
- Amerikafan
- Contacteer:
Weet ik, dit topic gaat dan ook over de upperYeehaw schreef:Lower kan je niet reserveren.

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De post boven die van jou ging over de Lower, dus het leek of je daar op doelde. Bovndien is de vraag over het reserveren van de Upper eigenlijk al in de eerste post beantwoord lijkt me.
Marianne

Marianne
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Uit de eerste post maakte ik op dat zij momenteel in de VS zijn maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen?Martin & Marianne schreef:De post boven die van jou ging over de Lower, dus het leek of je daar op doelde. Bovndien is de vraag over het reserveren van de Upper eigenlijk al in de eerste post beantwoord lijkt me.![]()
Marianne

2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
2014 - Westkust
2008 - Ohio
2001 - New York
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Zij gaan in juli, dus wel iets eerder, maar als je weet wanneer je er bent en je wilt er graag naar toe, dan zou ik zo snel mogelijk reserveren.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht