Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mountainbikes huren?
-
- Amerika-ontdekker
Mountainbikes huren?
Hallo wij gaan de hele maand september voor de 5ex met camper touren door de USA. Dit keer wordt het Las Vegas en de State Parks van Utah en misschien nog Zion/Bryce.
We twijfelen of het handig is om bij onze camper 2 mountainbikes te huren.
Wat is jullie ervaring kan je op veel plekken goed fietsen, zijn er routes etc?
Alle tips zijn welkom
We twijfelen of het handig is om bij onze camper 2 mountainbikes te huren.
Wat is jullie ervaring kan je op veel plekken goed fietsen, zijn er routes etc?
Alle tips zijn welkom
Re: Mountainbikes huren?
Ik zou het niet doen. Teveel gedoe. Laat ik het zo zeggen, als er in de buurt goed gefietst kan worden, dan kan je ter plekke altijd wel huren. In Moab kan je schitterend mountain biken, een van de mooiste moutain bike gebieden ter wereld. Als jullie een beetje fit zijn, probeer dan de Slick Rock Bike trail. Fantastisch, maar wel erg pittig. Er zijn honderden mooie trails in de omgeving van Moab. Ook in de omgeving van Fruita kan je erg mooi mountainbiken.
- Marenko
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Ik weet niet wat huren kost maar wij hebben vorig jaar voor het eerst 2 mountainbikes gekocht bij de camper. Bij de Walmart heb je voor 85 euro een leuke fiets. Dit jaar doen we dat zeker weer. Aan het eind van de reis hebben we de fietsen geruild voor een overnachting op een campground.
Wij vonden het hebben van fietsen erg fijn. Niet alleen voor een tochtje door de natuur, maar ook voor gebruik op de campground.
Wij vonden het hebben van fietsen erg fijn. Niet alleen voor een tochtje door de natuur, maar ook voor gebruik op de campground.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Beetje offtopic, maar ik las hier dus "Sex", en kwam er pas later achter dat het om "de vijfde keer" ging. Leuke thema voor de vakantie dacht ik, en dan is een camper zeker wel zo praktisch.lekkervaakweg schreef:Hallo wij gaan de hele maand september voor de 5ex met camper touren door de USA.
Get you mind out of the gutter Loek...

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
Loek, je was niet de enige
Ik las precies hetzelfde. Ik dacht al, ze hebben aan de camper nog niet genoeg en willen er ook met de mountainbikes nog op uit. 

Wij wilden ook graag fietsen huren, maar begreep van Jan doets dat er in Amerika geen enkele camper maatschappij is die dit verhuurd? Wij hebben bij El monte een camper gehuurd. Hoe hebben jullie de 2 fietsen meegenomen in de camper?Marenko schreef:Ik weet niet wat huren kost maar wij hebben vorig jaar voor het eerst 2 mountainbikes gekocht bij de camper. Bij de Walmart heb je voor 85 euro een leuke fiets. Dit jaar doen we dat zeker weer. Aan het eind van de reis hebben we de fietsen geruild voor een overnachting op een campground.
groetjes, Greetje
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
And that's the wonderful thing about family travel: it provides you with experiences that will remain locked forever in the scar tissue of your mind. ~Dave Barry
- bedeve
- Amerika-expert
Moab is het MTB heiligdom !martijn76 schreef: In Moab kan je schitterend mountain biken, een van de mooiste moutain bike gebieden ter wereld. Als jullie een beetje fit zijn, probeer dan de Slick Rock Bike trail. Fantastisch, maar wel erg pittig. Er zijn honderden mooie trails in de omgeving van Moab. Ook in de omgeving van Fruita kan je erg mooi mountainbiken.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- Marenko
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, wij hebben een fietsenrek bijgehuurd. Dat was bij Roadbear, maar kan volgens mij ook bij El Monte.
Volgens Tiogatours kon het ook niet maar bij Roadbear zelf wel.
Afgelopen jaar hebben we wederom fietsen erbij gekocht en we hebben echt veel gefietst. Ook dit jaar willen we dit weer doen. Alleen al op campgrounds en in de nationale parken is het fijn om een fiets te hebben. Maar vorig jaar hebben we dit ook in steden en dorpjes gedaan. De camper ergens parkeren, de fiets eraf en lekker op de fiets de stad of het dorp verkennen. Ideaal voor camperreizigers.
Volgens Tiogatours kon het ook niet maar bij Roadbear zelf wel.
Afgelopen jaar hebben we wederom fietsen erbij gekocht en we hebben echt veel gefietst. Ook dit jaar willen we dit weer doen. Alleen al op campgrounds en in de nationale parken is het fijn om een fiets te hebben. Maar vorig jaar hebben we dit ook in steden en dorpjes gedaan. De camper ergens parkeren, de fiets eraf en lekker op de fiets de stad of het dorp verkennen. Ideaal voor camperreizigers.
We hebben contact gehad met EL Monte , maar helaas verhuren ze geen fietsen rekken. We kunnen er wel een zelf kopen, kost 79 dollar bij Walmart. Voor ons een goede optie, wij hadden de laatste keer ook fietsen, en het is ideaal, zeker met oudere kinderen.
groetjes, Greetje
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij huurden bij Campingworld/Moturis bij onze RV een fietsenrek met 4 fietsen en namen zelfs nog een fiets mee uit Nederland, want we zijn met zijn vijven. Wij hebben de fietsen veel gebruikt en prachtige tochten gemaakt in een aantal Nationale Parken, maar ook om gewoon de camping af te fietsen. Het is helemaal geen gedoe, want die fietsen hangen gewoon aan je camper en zitten dan ook op slot. Volgende jaar willen we naar Canada en ik ben nu al aan het kijken of het mogelijk is om weer fietsen bij de camper te krijgen, want dat maakt voor ons de vakantie volmaakt! Als er iemand daar een tip over heeft graag!
1994 - Washington - Disney Orlando
2013 - Rondreis Zuidwest USA: https://gjkant.wordpress.com/
2016 - West Canada: https://goedekant.wordpress.com/
Wij hebben in 2013 een Camper gehuurd bij Traveland( in Langley, BC, vlakbij Vancouver) Hier hebben wij 2 fietsen met een fietsenrek gehuurd. Overigens een goede verhuurmaatschappij.
groetjes, Greetje
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Bedankt Greetje voor je tip! Ik heb het inmiddels gevonden en de prijzen bij Traveland zijn acceptabel voor een huurperiode van 3 weken.
1994 - Washington - Disney Orlando
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Waouh dit is ideaal!
We hebben in Europa ook wel eens een camper gehuurd, maar ik vond het dan jammer dat je die camper altijd en overal mee moest nemen!Tja ieder voordeel heeft zijn nadeel
Dus het meenemen van fietsen is top! Kopen bij Walmart lijkt me ook een goede optie en misschien goedkoper dan huren!
Dank voor de tips!
We hebben in Europa ook wel eens een camper gehuurd, maar ik vond het dan jammer dat je die camper altijd en overal mee moest nemen!Tja ieder voordeel heeft zijn nadeel

Dus het meenemen van fietsen is top! Kopen bij Walmart lijkt me ook een goede optie en misschien goedkoper dan huren!
Dank voor de tips!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Omdat we niet van wandelen houden, zitten we er ook aan te denken om 2 fietsen te kopen bij de walmart. Weet iemand of Apollo ook fietrekken verhuurd? Of dat je de fietsen gewoon zo kwijt kunt in een Apollo Pioneer (25ft)?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 5676 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene
-
- 5 Reacties