Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kortingscode (Papillon) helicoptervlucht GC

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
reneeheerkens
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Kortingscode (Papillon) helicoptervlucht GC

Bericht door reneeheerkens »

Hallo!

Wij willen in juli de imperial tour met de ecostar helicopter doen boven de Grand Canyon met (waarschijnlijk) operator Papillon.
Nu kwam ik in een oud topic tegen dat veel forumleden zich hebben aangemeld voor de nieuwsbrief van Papillon en daardoor een kortingscode van 10% hebben ontvangen. Nu heb ik de website goed bekeken, maar op een of andere manier kom ik er maar niet achter hoe ik me kan aanmelden voor een nieuwsbrief.
Weet iemand of deze optie nog bestaat of zijn ze daar inmiddels mee gestopt? Uiteraard zou ik ook graag gebruik maken van een kortingscode aangezien die vluchten vrij prijzig zijn.

Mocht iemand nog een andere kortingstip hebben (en nee, we willen niet wachten met boeken tot we ter plaatse zijn, de meest gunstige tijden zijn al volgeboekt!) dan hoor ik het uiteraard ook graag.

Alvast bedankt voor de gouden tip!

Groetjes
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Kortingscode (Papillon) helicoptervlucht GC

Bericht door Edman! »

Papillon is sinds dit jaar zuinig in het verstrekken van kortingscodes, ook niet meer via de nieuwsbrief. Momenteel is er helaas dan ook geen kortingscode actief. Wel kun je de aanbiedingen pagina van Papillon in de gaten houden voor de maandelijks geldende kortingsacties.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer