The Subway in Zion NP.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Berylla
Amerika-ontdekker

The Subway in Zion NP.

Bericht door Berylla » 06 apr 2014, 13:50

Hallo,
Gisteren zijn we erachter gekomen dat we ingeloot zijn voor de tocht naar de Subway! Totaal onverwachts maar supergaaf!! Heeft iemand hier ervaring met deze tocht? Ik ben benieuwd naar verhalen. Ik vraag me toch af in hoeverre de route duidelijk te vinden is.

Nordschleife
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Subway Zion NP

Bericht door Nordschleife » 06 apr 2014, 13:55

Gefeliciteerd, ik heb geen ervaring met de Subway. Al wil ik een permit proberen te bemachtigen voor de vakantie dit jaar.
In welke maand ga je? Zomer schijnt verschrikkelijk heet te zijn ivm weinig schaduw.
Ik geloof niet dat de route heel moeilijk te vinden is, vanwege een duidelijke social trail.
http://www.canyoneeringusa.com/utah/zio ... he-bottom/
Groeten Michael
Reisverslag ZW-USA 2014

marjoleinBB
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door marjoleinBB » 06 apr 2014, 19:56

Gefelciteerd met de permit voor the subway .
Wij waren net te laat jammer genoeg maar hebben wel das boot gekregen en pine creek .Toevallig ervaring mee ??
Wij hebben vorig jaar the subway gedaan .De route ernaartoe is wat lastig te vinden maar wel haalbaar .The subway zelf is superleuk om te doen en ook heel mooi .Wij gingen in juli en er was toen niet heel veel water in de canyon aanwezig waardoor de route voor ons heel duidelijk was .
Weet niet in welke tijd jullie gaan ?
Eenmaal uit de canyon moet je wel rekening houden met een hele lang hike terug naar de parkeer plaats .Het is een aantal kilometer met de rivier mee en dan op een gegeven moment is de exit een de rechterkant .Goed opletten want je loopt er zo voorbij .Dan moet je nog een berg over (erg steil) en dan ben je bij je auto .