Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
LA op 4 juli: wat mogen we niet missen?
-
- Amerika-ontdekker
LA op 4 juli: wat mogen we niet missen?
Hallo
Deze zomer verblijven we gedurende onze rondreis enkele dagen in LA. We bezoeken de klassiekers maar nu vraag ik me af of er ergens een parade is of vuurwerk die we niet mogen missen.
Waar zou dit plaatsvinden? Of trekken we beter richting kust (Santa Monica, Venice Beach, ...)
Het is wel niet de bedoeling om ergens aan deel te nemen. We zijn geen nachtmensen en zijn niet van plan eens goed uit te gaan die dag.
Kwestie van gewoon eens die Amerikaanse sfeer te proeven tijdens de 4th of July.
Deze zomer verblijven we gedurende onze rondreis enkele dagen in LA. We bezoeken de klassiekers maar nu vraag ik me af of er ergens een parade is of vuurwerk die we niet mogen missen.
Waar zou dit plaatsvinden? Of trekken we beter richting kust (Santa Monica, Venice Beach, ...)
Het is wel niet de bedoeling om ergens aan deel te nemen. We zijn geen nachtmensen en zijn niet van plan eens goed uit te gaan die dag.
Kwestie van gewoon eens die Amerikaanse sfeer te proeven tijdens de 4th of July.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: LA op 4 juli: wat mogen we niet missen?
Ik durf het zelf niet te zeggen, maar hier staan wat dingen van dit jaar op... misschien zit er iets tussen wat je volgend jaar zou kunnen doen?
http://abclocal.go.com/kabc/feature?id=7497480
http://abclocal.go.com/kabc/feature?id=7497480
-
- Amerika-ontdekker
Re: LA op 4 juli: wat mogen we niet missen?
Hallo
Bedankt voor je tip. We zullen er zekeren vast iets aan hebben
Gr carmen
Bedankt voor je tip. We zullen er zekeren vast iets aan hebben
Gr carmen
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 26 Reacties