Wij vertrekken binnen 2 weekjes naar de USA. Daar willen we graag een SIM kaart kopen voor onze beide gsm's. We zouden moeten internationaal bellen en genoeg data beschikbaar hebben. Ik heb al wat rondgelezen op het forum, maar niets concreet gevonden.
Welke SIM kaart is hiervoor aan te raden? En kunnen we die SIM kaartjes ook gewoon vinden bij de Walmart? We zouden dit immers meteen de eerste dag willen regelen en niet te hoeven rijden naar speciale mobiele telefoniezaken, zoals bv. T-Mobile.
Kan iemand ons hierbij helpen? Welke SIM kaart hebben jullie toen gekocht? En was die SIM kaart geldig voor 1 maand en dan afsluiten of een herlaadbare kaart?
In 2011 hebben we bij T-mobile een sim kaart gekocht voor 60 dollar. Deze was een maand geldig en hiermee konden we onbeperkt internetten, smsen en bellen naar vaste nummers ( dus ook naar Nederland)
Volgens mij kon je simkaart na die ene maand opwaarderen, opnieuw activeren.
Maar in eerste instantie was het dus een maand geldig..
Maar let op...dit is al wel weer 2 jaar geleden
Wij hebben de sim card bij een T-mobile winkel gekocht toen we in San Francisco waren. Er zijn daar volgens mij best veel T-mobile winkels, dus we kwamen er snel een tegen.
Jaaaaaaaaa wij gaan in sept okt 17 dagen naar usa.
Mijn iPhone is voor ook gebruik in USA.
Kan iemand mij vertellen wat ikhet beste kan doen als ik wil FB FT en verder zou mooi zijn als hiet boven gezegt woordt voor €60 alles en ook naar nederland.
T-M daar kopen??
Ik hoop dat iemand voor mij weet hoe wat wie waar onze reis start in SF.
Bedankt alvast voor de info.
Wij vertrekken binnen 2 weekjes naar de USA. Daar willen we graag een SIM kaart kopen voor onze beide gsm's. We zouden moeten internationaal bellen en genoeg data beschikbaar hebben. Ik heb al wat rondgelezen op het forum, maar niets concreet gevonden.
Welke SIM kaart is hiervoor aan te raden? En kunnen we die SIM kaartjes ook gewoon vinden bij de Walmart? We zouden dit immers meteen de eerste dag willen regelen en niet te hoeven rijden naar speciale mobiele telefoniezaken, zoals bv. T-Mobile.
Kan iemand ons hierbij helpen? Welke SIM kaart hebben jullie toen gekocht? En was die SIM kaart geldig voor 1 maand en dan afsluiten of een herlaadbare kaart?
Alvast bedankt om ons hierin wat wijzer te maken
Groetjes
WELKE HEBBEN JULLIE GENOMEN OF RAAD JE MIJ ONS AAN
Je kan hier bij bijna iedere telefoonwinkel een simkaart kopen voor een sim-only abonnement. Kost inderdaad 60 dollar per maand (wanneer je niet meer opwaardeert, verloopt de kaart na drie maanden) en je hebt dan overal 4G internettoegang. Wat betreft bellen, wanneer je Viber installeert en de mensen naar wie je wilt bellen in Nederland, dat ook doen. Dan kan je gratis bellen via internet. Of je dit ook bij Walmart af kan sluiten daar heb ik geen ervaring mee. Wel weet ik dat er ongeveer op iedere hoek wel een telefoonwinkel zit. Even binnenlopen en binnen een kwartiertje sta je weer buiten!
Werd verliefd op New York City, woont in LA tot 7 februari 2015 en hoopt daarna weer terug te kunnen komen op een H1B. http://anneriekeoudshoorn.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bestaat er ook zoiets als een prepaid telefoon kaart? Ik zou dan evt mijn telefoon als hotspot kunnen gebruiken en zo de ipad kunnen gebruiken? We zitten voornamelijk met een tentje in de parken, dus waarschijnlijk weinig (gratis) wifi
ePonine een vraag aan jou, wat bedoel je met een prepaid telefoonkaart?
Simonly simkaart (die prepaid is, vervalt na 3 maanden als je hem niet oplaat) kun je toch in je gsm stoppen dan kun je je gsm als hotspot gebruiken.
Kan zijn dat ik je vraag niet geheel goed begrijp daarom vraag ik het.
Groet MiaDee
Laatst gewijzigd door Aricon op 27 apr 2014, 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote van bovenliggende bericht verwijderd.
Je kan hier bij bijna iedere telefoonwinkel een simkaart kopen voor een sim-only abonnement. Kost inderdaad 60 dollar per maand (wanneer je niet meer opwaardeert, verloopt de kaart na drie maanden) en je hebt dan overal 4G internettoegang. Wat betreft bellen, wanneer je Viber installeert en de mensen naar wie je wilt bellen in Nederland, dat ook doen. Dan kan je gratis bellen via internet. Of je dit ook bij Walmart af kan sluiten daar heb ik geen ervaring mee. Wel weet ik dat er ongeveer op iedere hoek wel een telefoonwinkel zit. Even binnenlopen en binnen een kwartiertje sta je weer buiten!
Hoi anneriekeo,
Thx voor je reactie op mijn bericht.
Alleen 1 vraag.
Betaal ik nu 1 keer 60 euro voor de kaart of betaal ik 3 keer 60 euro omdat hij dan pas verloopt?
Ik denk ik keer net zoals je hier in Nederland 1 keer voor de kaart betaald.
Laatst gewijzigd door markro op 28 apr 2014, 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Codes voor teksten in vet verwijderd.
Een tip: koop van tevoren een ready sim. Dit is een prepaid telefoonkaart die je gewoon thuis gestuurd krijgt en kun je kopen voor het aantal weken dat je wenst. Goedkoper dan wat ik hierboven voorbij zag komen! Google even op ready sim, dan vind je het wel.
Katja schreef:Is er iemand die ervaring heeft met Ready Sim? Het is inderdaad erg goedkoop.
Haha, ja, ik zelf. Ik heb er in juli en in december 1 gebruikt. Werkt perfect. Ik heb er vooral op ge-internet (google maps als navigatie etc.) en een enkele keer mee gebeld en ook dat werkte prima.
Iemand ervaring met deze sim want dat is nog goedkoper dan ready sim?.
Je zou bijna zeggen dat je net als in nederland door de bomen het bos niet meer ziet om te bellen.
Misschien toch beter op de hoek in SF er 1 kopen en zeker weten dat je de goede hebt.
Katja, hoeveel GB data had jij...
Laatst gewijzigd door Aricon op 29 apr 2014, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd + link klikbaar gemaakt + code voor 'vet' verwijderd.
Ik ben aan het kijken voor november dus heb het nog niet gebruikt. Ik ga dan voor een bel/data pakket met 1GB daar moet ik me wel mee redden voor twee weken.
Welk toestel heb jij Linnnn? Ik begreep dat de Europese toestellen niet geschikt zijn voor Amerikaans 4g en je daardoor heel langzaam internet hebt.
€ 69,95 en 10 GB
AT&T
Totaal is dan 79,75 zeg maar gewoon 80.00.
Dan kan alles.
Mijn pauze nu voorbij, ik weer aan het werk.
Maar 2 of 4 gb is ook genoeg maar keek gewoon ff snel naar jou reactie.
Zal nog eens goed kijken straks na werk of morgen.
Maar super dat je mee denkt voor ons.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.