Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Extra dag in Las Vegas!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bosmeneer
Amerikafan

Extra dag in Las Vegas!

Bericht door bosmeneer »

Een volgens mij veelgemaakte fout: de vertrekdag op je ticket is niet je aankomstdag in Nederland! Ik heb hem ook gemaakt... :oops:

Wat is het geval: ik heb 20 dagen geboekt, vertrek vanuit Nederland 8 september en aankomst 26 september. Althans.. dat dacht ik.
Ik heb me vergist door te denken dat de laatste dag (26) de aankomstdag in Nederland was, maar dat is niet het geval. Die dag is de vertrekdatum en ik kom de volgende dag aan ivm het tijdsverschil.

Nadeel: ik heb nog een extra dag te boeken in een hotel (zo laat boeken is vast niet goedkoop..), of even het huidige hotel vragen te verlengen...
Voordeel: ik heb een hele dag extra in Las Vegas! Ik kan me bedenken wat ik nog meer wil doen.

En dan te bedenken dat de collega's en familieleden al stinkend jaloers zijn op de volgeplande reis.. Whoeehoooeeee!! :D
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Extra dag in Las Vegas!

Bericht door PSVwally »

Nu heb ik over September al veel verhalen gelezen dat het duur schijnt te zijn...geen idee of er een conferentie ofzo is. Maar laat boeken hoeft in de regel niet persé duur te zijn. Ook hoeft het last minute overigens niet persé goedkoop te zijn. Net als met vliegtickets, het kan vriezen het kan dooien.

Ik heb me op een AM en PM foutje (gelukkig niet met vliegen) gelukkig nooit vergist in dit soort dingen, maar.... wat vervelend voor je, een extra dag Las Vegas... :mrgreen:
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

Dat is idd wel balen hoor. Wat moet je nu met een dag extra in Vegas ? :wink:

Normaal is een woensdag op donderdag niet zo duur in Vegas.
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

Golden Nugget 25==>26 september $47,50
odysseus
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door odysseus »

ff trivago.nl checken voor een leuke prijs voor een superhotel :wink:
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

bosmeneer schreef:Een volgens mij veelgemaakte fout: de vertrekdag op je ticket is niet je aankomstdag in Nederland! Ik heb hem ook gemaakt... :oops:
:?: :?:
Dat jij hem hebt gemaakt komt goed uit voor je :thumbup: , maar veelgemaakt ?
Have fun op je extra dag :D
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Mijn collega maakte hem ook al een keer. Dacht op zondag terug te zijn, maar dat was de vertrekdag. Dus kwam pas op maandagochtend terug. Die heeft heeeel slaperig gewerkt die dag ;)
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
Ingrid1958
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Ingrid1958 »

je kan slechter verzinnen, have fun
:thumbup:
1982 Florida
2005 -2020 Atlanta / Florida (4x) / California (2x/ NYC (3x) / DC / Deep South / New England

http://www.flyingtothewest.waarbenjij.nu
bosmeneer
Amerikafan

Bericht door bosmeneer »

US-fanboy schreef: :?: :?:
Dat jij hem hebt gemaakt komt goed uit voor je :thumbup: , maar veelgemaakt ?
Euhja, ik dacht mijzelf daarin wat te geruststellen, dat ik vast niet de enige ben. En had gehoopt dat er reacties zouden komen als "Vorig jaar is mij dat ook overkomen" ofzo. Maar helaas.... ;)

Inmiddels heb ik bij Luxor een dag er achteraan geplakt en de huurauto verlengd. Dan kan ik nog wat buiten Las Vegas doen op die extra dag, als het uit komt.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer