Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Liveverslag Coyote: 8 juni t/m 8 juli Zuidwesten

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Liveverslag Coyote: 8 juni t/m 8 juli Zuidwesten

Bericht door Coyote »

Hallo allemaal,

geheel tegen mijn eigen verwachtingen (en bedoeling :wink: ) in, zal ik dit jaar tijdens mijn reis naar het zuidwesten van Amerika ook een liveverslag gaan bijhouden. :D

Afgelopen weekend kreeg ik van mijn vader het aanbod zijn laptop mee te nemen. Al enige weken liep ik met de gedachte rond of ik ook een liveverslag zou gaan bijhouden. Het idee was ontstaan n.a.v. de liveverslagen die we de afgelopen weken en op dit moment kunnen volgen. Helaas heb ik zelf geen laptop maar mijn vader is dus zo aardig zijn laptop voor 4 weken aan mij af te staan. :D

Ik heb nog niet eerder een laptop mee gehad tijdens mijn reizen en ik ben heel benieuwd hoe dit gaat. Ik heb altijd gezegd dat het mijn vakantie wellicht teveel zal beïnvloeden. Maar goed, niets is zo veranderlijk als de mens en ik wil het nu dus toch een keer proberen. :wink:

Inmiddels heb ik al wat motels opgezocht waar ik High Speed Internet Access heb. Als alles meezit kunnen jullie dus vanaf 8 juni mijn belevenissen dagelijks volgen via mijn site. Ik heb een apart gedeelte aangemaakt voor mijn Liveverslag.

Via dit draadje zal ik jullie regelmatig op de hoogte houden van updates.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Altijd leuk, weer een nieuw verslag! We krijgen het nog druk met lezen tijdens de vakantie-periode :D
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Zooooo Roland, dus toch...., en zo raken steeds meer Amerikagangers internetverslaafd. :lol:
Maar ik heb al een ikoon met snelkoppeling naar jouw liveverslag op mijn beeldschermbureaublad staan, dus ik ga jou zeker volgen. Fantastisch leuk!
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Ik heb een aparte map 'liveverslagen' in mijn Favorieten, ga je zeker volgen!

We komen elkaar bijna tegen in de lucht volgens mij :lol:
Erika
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Erika »

Ben benieuwd waar de coyote dit jaar weer zal opduiken.
Ik hoop dat je een fijne reis hebt en een mooi verslag kunt geven waar mogelijk anderen weer inspiratie mee opdoen.
Groetjes Erika
ess
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door ess »

Haloo,
Ik ga zeker je live verslag volgen....
groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ook wij zullen je verslag zeker volgen! Leuk al die liveverslagen. Krijg het zo nog druk iedere ochtend :lol:

Veel plezier op je vakantie!

Groetjes Elly
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Hey Roland, ik verheug me nu al op je live-verslag.
Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Het is best wel intensief om het goed bij te houden, maar als je respons en positieve reacties krijgt van de lezers dan heb je er ook wel veel plezier van.
Althans, zo heb ik het ervaren.

Je kunt ervan uitgaan dat 99% van de keten-motels internet access heeft, hetzij draadloos, hetzij met een netwerksnoertje (ik had er voor de zekerheid een bij me en die heb ik twee keer nodig gehad).

Het wil nog weleens voorkomen dat motels die niet bij een keten zijn aangesloten géén internet toegang hebben.
Voor ons soms een reden om een ander motel te kiezen, maar héél soms ook wel even lekker om niet te hoeven typen 's avonds :lol:

Ik wens jou en de andere forumleden een fantastische reis en ik ga
jullie zeker volgen.
16x USA / 30 staten
Bjorn
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Bjorn »

Hey Roland

Ik ga je verslag zeker volgen.
Alvast een prachtige reis gewenst!

Groetjes
Bjorn
Je kan het verslag van mijn 1e Amerikareis lezen op volgende link....
http://bjornenelsieinamerika.web-log.nl
Mantoinette
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Mantoinette »

Op het moment dat ik op jouw site kijk heb je nog 8 dagen, 22 uur en 39 minuten te gaan voordat je gaat vertrekken. Super!! Wat een heerlijk vooruitzicht en dat binnen bereik.

Vorig jaar hebben wij voor het eerst een camper rondreis door het Zuidwesten gemaakt en het daarbij behorende live verslag. Nu zijn we aan het plannen voor 2007. We gaan zeker jouw Live verslag bekijken en wanen ons daarbij ook weer "een beetje in de VS".

Veel plezier, MAS
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!

reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Oh, wat leuk Roland dat je ook een liveverslag gaat bijhouden. Mijn lijstje van live verslagen wordt steeds langer.
Dat wordt een leuk begin van de dag binnenkort als jullie allemaal tegelijk weg zijn. Ik verheug me er nu al op, en als jullie dan terugzijn....dan gaan wij lekker nog :D
Ik ga waarschijnlijk zelf ook weer een verslag bijhouden. Vorig jaar was dat best wel lastig, we moesten steeds een bibliotheek of internet café zoeken, maar dit jaar nemen we ook de laptop mee.

Marjon
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Roland,

Zit er een WIFI mogelijkheid op de laptop dan ben je niet alleen van High Speed afhankelijk.
Als je gelijk ook nog even Skype instaleerd en een headset met microfoon meeneemt kunnen we onderweg ook nog (GRATIS) met elkaar kletsen Marjan en wij hebben het er al op staan.
Moet uitkijken dat er niet te veel verslagen gelezen moeten worden anders gaan we te laat van de campgrounds weg :wink:
Rob.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Rob schreef:Als je gelijk ook nog even Skype instaleerd en een headset met microfoon meeneemt kunnen we onderweg ook nog (GRATIS) met elkaar kletsen Marjan en wij hebben het er al op staan.
Moet uitkijken dat er niet te veel verslagen gelezen moeten worden anders gaan we te laat van de campgrounds weg :wink:
Rob.
Roland en ik zijn al druk aan het "oefenen" met Skype...... :wink:

We krijgen het druk in de vakantie. Naast al het typewerk en het leeswerk, "moeten" we ook nog kletsen met z'n allen in de avonduren.... :hilarious:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik heb de route even bekeken Roland, maar je buigt net te vroeg af in Colorado. Nu loop je een barbeque mis...
Liz
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Liz »

Denken jullie er wel aan dat je ook nog wat vakantie overhoudt om dingen te doen en te bekijken...... :lol: :D :lol:
16x USA / 30 staten
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Liz schreef:Denken jullie er wel aan dat je ook nog wat vakantie overhoudt om dingen te doen en te bekijken...... :lol: :D :lol:
Jawel, de dag is lang genoeg, reisverslagen maken en lezen kan ook 's avonds als het donker is 8) en dat we met elkaar kunnen skypen zal niet zo vaak zijn denk ik of wel moeten allemaal tegelijk WIFI of High Speed hebben.
Wij zitten wat dat aangaat zo wie zo een aantal dagen in de rimboe :roll:
Rob
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Liz schreef:Denken jullie er wel aan dat je ook nog wat vakantie overhoudt om dingen te doen en te bekijken...... :lol: :D :lol:
Jawel hoor! :D :wink:

Thuis heb ik het voorwerk al gedaan. Terplekke hoef ik enkel de verslagen te typen. Andere jaren schreef ik het altijd op en daar was ik vaak ook al een uurtje per dag mee zoet.

Iedereen overigens ontzettend bedankt voor de leuke reacties! :D Daar doe ik het natuurlijk ook een beetje voor.

@ Loek: een bezoekje zit er dit jaar helaas niet in. Was anders wel heel leuk geweest.

@ Rob: de laptop heeft WLAN (WIFI) en Skype is al geïnstalleerd. :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Rob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Rob »

Coyote schreef: @ Rob: de laptop heeft WLAN (WIFI) en Skype is al geïnstalleerd. :wink:

Roland
Mooi, komen elkaar vast nog wel eens tegen op het web tewijl we in Amerika zitten 8)
Rob
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Heerlijk om al die live-verslagen te lezen.
Ik zal het de komende tijd 's morgens druk krijgen op mijn werk :lol: , ook Ronald heb ik al aan mijn favorieten toegevoegd.

Alvast bedankt!

Gr, Ineke
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Coyote schreef: @ Loek: een bezoekje zit er dit jaar helaas niet in. Was anders wel heel leuk geweest.
Geeft niet, ik denk dat ik volgend jaar mogelijk Friesland weer onveilig kom maken...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer