Disneyland (Anaheim) - San Diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Syl23
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 jun 2012, 14:52

Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Syl23 »

Hey iedereen,

We zouden over een tijdje (waarschijnlijk 2015) graag een road trip langs de Westkust willen maken. Als Disneyfans willen we natuurlijk Disneyland in Anaheim meepikken (when in Rome... :wink:). De bedoeling is om te vertrekken in San Francisco en zo naar 'beneden' te rijden. Na LA rijden we dan door naar Anaheim en logeren we in een hotel aan de Disneyparken, zodat we ten volle van de magie kunnen genieten. We blijven er 3 of 4 dagen. Normaal gezien eindigde de reis daar (daarna zouden we terug naar LA rijden om het vliegtuig naar huis te nemen). Ware het niet dat iedereen me ook nog aanraadt om door te reizen naar San Diego... Ik ben zelf niet zo bekend met de stad, ken alleen de Zoo, eerlijk gezegd... :? . Aan de ene kant twijfel ik of we SD dan wel zouden bezoeken. Aan de andere kant ben ik nu natuurlijk wel erg nieuwsgierig... :wink:. Bijkomend wil ik nog zeggen dat ik mij er bewust van ben dat je LA op een dag gezien hebt (althans de toeristische trekpleisters toch) en dat je daar dus absoluut geen minuut langer hoeft te blijven. Hoe zit dat bij SD?

Degenen die er al geweest zijn, prijzen de stad de hemel in. Véél interessanter dan bv. LA en veel 'echter' dan Vegas (duh... :roll:). Maar dan weer niet zo geweldig als San Francisco... :wink:. We zouden van Anaheim gerust kunnen doorrijden naar SD, dat scheelt maar een dik anderhalf uur. En we zouden dan vanaf San Diego Airport terug naar huis kunnen vliegen.

Maar... aankomen in SF en terugvliegen vanuit SD is wel een pak duurder dan bv. aankomen in SF en terugvliegen vanuit LAX. Heb al prijzen vergeleken en dat viel ff tegen... Heb ook al gedacht om van SD weer terug te rijden naar LA (bv. via de kustlijn), maar dat kost weeral maar extra tijd. Ok, het is 'maar' twee uurtjes rijden, maar op het einde van de reis, denk ik dat elke minuut extra rijden één teveel gaat zijn... Ik weet het eigenlijk niet...

Ja, er zullen ongetwijfeld stemmen opgaan van: laat Disneyland toch vallen. Niks te zien. Rij gewoon rechtstreeks door van LA naar SD." Maar - voor alle duidelijkheid - da's geen optie :wink:. Disneyland blijft sowieso in de planning. SD valt misschien nog af... Is het echt 'de moeite'? Ik ga altijd uit van het idee 'als je daar dan toch bent', maar zo ben je uiteindelijk wel een hele tijd onderweg... ;-). En drie weken is echt de limiet!

Hoe zouden jullie die doen? En hoe zouden jullie dit eventueel aanpakken? Zeg je: ja, SD moet je zeker doen! Of toch laten vallen...? En zou je de volgorde (beginnen in SF en eindigen in Anaheim/SD) aanhouden, of zou je eerder andersom beginnen? Heb nog niet opgezocht wat het verschil in prijs is als je bv. zou aankomen in SD en terug zou wegvliegen in SF... Qua volgorde lijkt het natuurlijk logischer... En je zou niet hoeven terug te rijden naar LA...

Kan je nog volgen? :lol:

Groetjes,
Syl.
Cees A
Amerikakenner
Berichten: 904
Lid geworden op: 09 sep 2012, 10:49

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Cees A »

Ja hoor, we volgen het nog.
Het valt me op dat je 3 - 4 dagen in LA wil blijven. Ale daar nog een paar dagen San Diego bijkomen ben je al een week van je vakantie "kwijt" aan die 2 steden
Je houdt dan nog maar 2 weken over voor de rest van je rondreis.
Ik weet niet welke plaatsen en nationale parken je nog meer wil zien, maar je moet je niet te veel blindstaren op LA en San Francisco als start en finishplaatsen.
Misschien komt een andere start- of finishplaats wel beter uit.

Waar je je ook niet op moet blindstaren is de ticketprijzen die je nu te zien krijgt.
Ticketprijzen veranderen per dag en hoe ze in 2015 zullen zijn is nu nog niet te zeggen.
Vliegen vanaf LA is ook zeker niet altijd goedkoper dan vanaf San Diego.
Ik heb meerdere malen naar en van San Diego gevlogen met ticketprijzen waarvoor je niet naar LA kon vliegen.
Het is wel zo dat je niet rechtstreeks naar San Diego kunt (is altijd met overstap)
Als je rechtstreeks vliegen belangrijk vindt valt San Diego dus af
jacky48
Amerika-ontdekker
Berichten: 44
Lid geworden op: 31 okt 2012, 10:04

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door jacky48 »

We zijn net terug van onze Amerika reis en het was super, mede dankzij de goede tips van dit forum.
Heb nog een goede hoteltip voor Annaheim, Best western plus Pavillions. Het is 15 minuten lopen naar Disney over de parkeerplaats. Er is een fijn zwembad, Denny s zit ernaast en fijne ruime kamers.
Dagje Disney is een duur grapje er gingen die dag 4 attracties kapot, in een attractie moesten we uit het wagentje gehaald worden. Geef mij de Efteling maar, onze dochters vonden het wel een topdag.
Wij zijn 22 dgn weggeweest en in San Francisco aangekomen en vanuit Lax weer vertrokken. We hadden rechtstreekse vluchten. De laatste week hebben we 2dgn Annaheim gehad en daarna een hotel in Hermosa Beach, een relaxed badplaatsje 15 minuten van Lax. Ik vond LA niet leuk, SunsetBoulevard, verpauperd en Venice Beach, is wel aardig, het verkeer is een ramp.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Njit »

In San Diego heb je ook Seaworld. Ik weet niet of jullie ook naar Universal willen?
Anders heb je een kortings-pas waar al deze parken in zitten:

http://www.citypass.com/southern-california

- 3 dagen Hopper Disney
- 1 dag Universal
- 1 dag Seaworld
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Syl23
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 jun 2012, 14:52

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Syl23 »

@Cees A:

Bedankt voor de tips! Inderdaad, wat de vliegtickets en hun prijzen betreft, is dat natuurlijk nog toekomstmuziek. Niemand weet hoe dit zal evolueren in 2 jaar. We gaan sowieso heel wat dagen 'kwijt' zijn aan de steden, aangezien we SF, SD, LA en LV zeker willen meepikken. Verder zal er ook wel een brok natuur in zitten, hoor. We voegen er graag nog NP's aan toe, sowieso Grand Canyon (althans, een aantal trails van), een stuk Yosemite. Ja, ik weet het, het is moeilijk om een goeie balans te krijgen tussen steden en natuur. Nu zijn wij wel citytrippers, dus dat scheelt. Ben zeker benieuwd naar de steden, maar ook naar de natuur, hoor.

Ja, wie weet zijn er nog andere interessante start- en stopplaatsen! SF en LA zijn gewoon de meest 'common', heb ik zo de indruk. Beide steden lijken me vooral vaak begin- en eindpunten van dergelijke road trips. Maar ik sta zeker open voor andere voorstellen!

Een rechtstreekse vlucht lijkt me zeker interessant, want ben niet zo'n fan van overstappen en vooral niet van opstijgen en dalen... Heb ook al gedacht om eventueel op te stappen in een andere luchthaven dan bv. Brussels Airport (zoals Schiphol, Charles de Gaulle, Frankfurt) als we vanaf daar rechtstreeks kunnen vliegen. Dan liever nog een uurtje met de trein en minder lang op het vliegtuig...

Met welke maatschappij(en) vlieg je dan zoal op San Diego?

@jacky48:

Best western plus Pavillions ga ik zeker eens bekijken, mercikes! Momenteel is er al een lichte voorkeur voor twee hotels in de Disneyland-area, namelijk Best Western Stovall's Inn en Howard Johnson Anaheim. Beide hotels liggen pal aan Disneyland. Stovall's Inn is recent een Good Neighborhood-hotel geworden en licht aan de zijkant, waardoor je eigenlijk eerst een Disneyhotel moet doorkruisen en zo aan de ingang komt. HoJo ligt aan de maingate en is - dacht ik - net iets langer wandelen. Maar er is natuurlijk nog niets definitief... Dus ik neem de tip zeker mee!

Tja, smaken verschillen en maar goed ook :-). Ik heb ook al nagedacht om gewoon een road trip te doen, zonder Disneyland. En dan op een goeie keer eens een weekje Disneyland of zo apart te gaan doen. Maar aan de andere kant zou ik het nooit over m'n hart krijgen om als Disneyfan het park niet te bezoeken als ik toch in de buurt was. En aangezien iedereen zegt dat je eigenlijk 4 dagen zou moeten spenderen in Disneyland, zal het sowieso al krap worden in 3 dagen... Pff, attracties die het begeven zijn nooit leuk :-(. Maar het hoort er nou eenmaal bij. Zeker voor een park dat 365 dagen op een jaar geopend is. Dat heb je in Disneyland Parijs ook, alleen is het daar tegenwoordig schering en inslag... Maar goed, ik wijk af ;-). Het blijft jammer natuurlijk, als het je overkomt als je net daar bent. Je hebt dan maar een paar dagen en komt er al niet zo heel vaak... :-p.

Tja, LA... Je bent niet de eerste en de laatste die het zal zeggen 8-). Ik begin hoe langer hoe meer te twijfelen over LA. Maar wederom: when in Rome... :roll:. Hollywood moet ne mens toch eens gezien hebben, nietwaar...? ;-). En zo'n studiotour (ze zeggen dat je dan best Paramount kiest) lijkt me ook heel leuk!

@Njit:

Inderdaad, SeaWorld en Universal heb je daar ook :-). Maar die hebben we in Orlando al gedaan. Ik vond het beide super parken, maar volgens bronnen zijn beide versies (afgezonderd van het entertainment en een aantal shows) zeer gelijkend. In het leven moet je keuzes maken, en door de korte tijdspanne en het overaanbod aan bezienswaardigheden :-D , laten we SeaWorld in SD en Universal in LA voor wat het is. De Zoo zou leuk zijn... Maar ja, aan de andere kant is het ook maar een dierentuin... Hoewel de panda's wel uniek zijn...

Pff, goed dat we nog wel even hebben, me dunkt :-) .


Groetjes,
Syl.
Gebruikersavatar
SpaceAce
Amerika-expert
Berichten: 3604
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:15
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door SpaceAce »

Syl23 schreef:Inderdaad, SeaWorld en Universal heb je daar ook :-). Maar die hebben we in Orlando al gedaan. Ik vond het beide super parken, maar volgens bronnen zijn beide versies (afgezonderd van het entertainment en een aantal shows) zeer gelijkend..
Dan neem ik aan dat je alleen naar Disney California Adventure gaat en niet naar Disneyland ;) Als je Seaworld en Universal op die manier vergelijkt, dan lijkt Disneyland Anaheim ook enorm op die van Orlando en Parijs.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Njit »

Syl23 schreef:Momenteel is er al een lichte voorkeur voor twee hotels in de Disneyland-area, namelijk Best Western Stovall's Inn en Howard Johnson Anaheim. Beide hotels liggen pal aan Disneyland.
HoJo Anaheim hebben wij ook een keer geslapen. Vanaf daar loop je zo naar Disney.
@Njit:

Inderdaad, SeaWorld en Universal heb je daar ook :-). Maar die hebben we in Orlando al gedaan. Ik vond het beide super parken, maar volgens bronnen zijn beide versies (afgezonderd van het entertainment en een aantal shows) zeer gelijkend.
Universal Hollywood heeft een mooie studio-tour. De rest van het park is inderdaad vergelijkbaar met Orlando
Seaworld San Diego heeft andere achtbanen dan die in Orlando. Zelf zijn we achtbaan-fananaten maar ik kan me voorstellen dat je het overslaat.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
Enasni
Amerikafan
Berichten: 145
Lid geworden op: 20 aug 2009, 08:45
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Enasni »

Wij hebben vorig jaar voor hetzelfde "dilemma" gestaan: doen we SD of gaan we die tijd ergens anders voor gebruiken? Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om San Diego links te laten liggen aangezien we er meer voor voelden om die 2 a 3 dagen in plaats van in San Diego door te brengen in de National Parks. Keuzes, keuzes ;)

je zegt overigens dat je bang bent dat 3 dagen Disney al krap wordt. Nou ben ik ook een Disneyfan, maar 3 dagen lijkt me toch wel de max...misschien zelfs wel al te veel. Ik zou kiezen voor 2 dagen en dan verdeeld over 1 dag Disneyland en 1 dag California Adventure... zo heb je toch Disney in je vakantie en weer wat extra dagen die je elders kan plannen. 8)
September 2009: Hawaii (Oahu & Maui) || September 2010: New York ||Mei 2012: Zuidwest-USA (LA-LA)
Hockey
Amerika-expert
Berichten: 10174
Lid geworden op: 21 dec 2010, 15:59
Locatie: Nederland

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Hockey »

Syl23 schreef:Tja, LA... Je bent niet de eerste en de laatste die het zal zeggen 8-). Ik begin hoe langer hoe meer te twijfelen over LA. Maar wederom: when in Rome... :roll:. Hollywood moet ne mens toch eens gezien hebben, nietwaar...? ;-). En zo'n studiotour (ze zeggen dat je dan best Paramount kiest) lijkt me ook heel leuk!
Er zijn ook mensen die LA leuk vinden, en er wel graag verblijven. Voordat je ja of nee zegt, lees dit topic eens door, met daarin alleen maar tips over LA.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Martin & Marianne »

Syl23 schreef:En aangezien iedereen zegt dat je eigenlijk 4 dagen zou moeten spenderen in Disneyland, zal het sowieso al krap worden in 3 dagen...
Dat begrijp ik niet zo goed, wie is iedereen? Wij deden California Adventure Park en Disnelyland in 1 dag , en dat is natuurlijk te weinig, maar 4 dagen???
Syl23 schreef:En zo'n studiotour (ze zeggen dat je dan best Paramount kiest) lijkt me ook heel leuk!
Paramount is leuk, maar ik zou toch Warner Bros aanraden als je een studiotour wilt doen. Dat is hier op het forum toch meestal wel het advies.

Marianne
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Njit »

Martin & Marianne schreef:
Syl23 schreef:En aangezien iedereen zegt dat je eigenlijk 4 dagen zou moeten spenderen in Disneyland, zal het sowieso al krap worden in 3 dagen...
Dat begrijp ik niet zo goed, wie is iedereen? Wij deden California Adventure Park en Disnelyland in 1 dag , en dat is natuurlijk te weinig, maar 4 dagen???
Wij hebben destijds 3 dagen gedaan. En dat was lang genoeg. Zou zeggen minimaal 2 dagen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7930
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Pete.Z »

Adventure park ben ik nooit geweest, maar Disneyland heb je in een dag wel gezien, volgens mij kan je makkelijk in twee of desnoods drie dagen beide parken doen, en de rest van je tijd in San Diego besteden, is absoluut een leukere stad dan LA.
Syl23
Amerika-ontdekker
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 jun 2012, 14:52

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Syl23 »

Hey iedereen,

Ik bedoel maar: als je echt van Disneyland wil genieten en zoveel mogelijk van de attracties, shows en optredens wil meepikken, kan je dat in 4 dagen comfortabeler doen in 3 of 2 dagen. Tenslotte zijn het twee parken, Downtown Disney, op je gemakje eten, characters ontmoeten en nog wat hotel hoppen. Akkoord, je zal in 1 of 2 dagen ook wel de hoogtepunten gezien hebben, maar als er één onderdeel van de reis is dat ik graag volledig in me wil opnemen, dan is het Disneyland wel :wink:. Verder kunnen we daar misschien beter niet meer teveel over uitwijden... Heb het gevoel dat het uiteindelijk weer een getouwtrek gaat worden dat gaat eindigen in: je kan het beter overslaan... :oops:.

Hmm, ik vind nou niet bepaald dat je WDW en Disneyland met elkaar kan vergelijken :wink:. Ok, ze hebben alledrie een Magic Kingdom om het zo te zeggen, maar het zijn toch drie zeer verschillende werelden, met een heel andere sfeer. Maar ik begrijp wat je bedoeld, zo zal de sfeer in SeaWorld Orlando en SeaWorld SD ook wel anders zijn. En bij Universal ook. Als ik nog een week erbij kon plakken, zou ik het zeker overwegen. Ik wilde maar zeggen dat we toch keuzes moeten maken en dat ik dan de voorkeur geef aan Disneyland, boven SeaWorld en Universal.

LA zal ook wel tof zijn, dat hoor je me niet zeggen. Maar ik merk wel dat degenen die een Westkust-reis gemaakt hebben (dat bedoel ik nou met 'iedereen', sorry voor de veralgemening ;-), veelal San Francisco of Vegas verkozen boven LA. Wat uiteraard niet wil zeggen dat ik LA ook niet graag wil zien. Ik probeer alleen advies van meer ervaren reizigers te volgen.

Trouwens... waarom moet ik LA zeker bezoeken? Maak me eens warm voor LA :thumbup:!

@Njit:

Wat vond je van HoJo? Was het een beetje betaalbaar?

Ik denk dat je in Orlando ook zo'n studiotour kon doen in Universal. Klopt dat? Is Universal Hollywood nog een working studio, overigens?

We zijn niet zo achtbaanfans, veel te chicken :lol:. We zijn wel helemaal pro goeie thematisering, dark rides, mooie wachtrijen (zoals die van The Wizarding World of Harry Potter), spannende shows, verfrissende waterattracties, enz. Ik vond Universal in Orlando (en vooral Islands of Adventure) een prachtig park, maar zoals gezegd: er moeten keuzes gemaakt worden...

@Hockey:

Ga ik zeker doen, bedankt voor de tip!

@Martin & Marianne:

Hmm, Warner Bros klinkt ook goed ;-). Ik zal het forum verder eens doornemen voor de details!

Heb nog eens nagedacht over San Diego. We zouden het beste van twee werelden kunnen combineren: stad en natuur? Hoe dan, hoor ik je vragen? :wink:. Als we van Anaheim komen, kunnen we doorrijden naar SD. Dan een dagje daar blijven, wat van de stad bezoeken. De tweede dag kunnen we naar Anza-Borrego Desert State Park. Ben wel benieuwd naar het park. Het zou naar het schijnt heel mooi zijn (en het is een Soarin'-locatie, voor de Disneyliefhebbers :-). Vanaf SD is het een anderhalf uurtje rijden, dus da's goed te doen. Ik weet niet hoe lang het rijden is vanaf LA/Anaheim, maar allicht een stuk verder... Dan alleen nog van Anza Borrego terug naar een luchthaven zien te geraken...

Ik had Anza Borrego op de planning staan, maar heb het een tijdje on hold gezet, toen de drie dagen SD in the picture kwamen... Maar nu wil ik er wel over nadenken, sinds het algemeen advies is om zoveel mogelijk natuur in je planning op te nemen. En hoewel we wel van citytrips houden, twijfel ik er niet aan dat de natuur prachtig is. En dat je hier inderdaad de nodige tijd aan moet besteden.

Iemand al in Anza-Borrego geweest? Ik las al een aantal topics over het park hier op het forum...

Groetjes,
Syl.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Njit »

Syl23 schreef:Ik bedoel maar: als je echt van Disneyland wil genieten en zoveel mogelijk van de attracties, shows en optredens wil meepikken, kan je dat in 4 dagen comfortabeler doen in 3 of 2 dagen. <---knip--> Verder kunnen we daar misschien beter niet meer teveel over uitwijden... Heb het gevoel dat het uiteindelijk weer een getouwtrek gaat worden dat gaat eindigen in: je kan het beter overslaan... :oops:.
Hey, je bent Disney fan of niet. Het is jouw vakantie. Gewoon lekker die 4 dagen pakken (wij zijn ook enorme Disney fans. Bijna alle Disney parken in de wereld gehad)
@Njit:

Wat vond je van HoJo? Was het een beetje betaalbaar?
Mijn ervaring is van 2005. Geen idee meer wat we er toen voor betaald hebben. Inmiddels zijn we wat meer van Priceline/Hotwire. Maar er zitten daar veel hotels, keuze genoeg.
Ik denk dat je in Orlando ook zo'n studiotour kon doen in Universal. Klopt dat? Is Universal Hollywood nog een working studio, overigens?
Universal Hollywood is een werkende studio ja. Je rijdt dan ook langs een aantal mooie moviesets. Zie http://www.universalstudioshollywood.co ... udio-tour/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
Bqtje
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 21 mar 2010, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Mechelen Belgie

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Bqtje »

:crazy: Om je het nog wat moeilijker te maken : in SF zul je als Disneyfan toch het "Walt Disney Family Museum" moeten bezoeken : http://www.waltdisney.org/
Als het een troost kan zijn , heb ons bezoek van Disneyland Anaheim ook moeten inkrimpen tot 2,5 dagen . Ik hoop de avond van onze aankomst in LA nog Downtown te bezoeken ( we landen om 13u ).
Succes
http://disneybelgskes.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuid-West Amerika september 2013 http://mtenbqtjeopstap.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anna68
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jul 2011, 19:45

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Anna68 »

Heel erg getwijfeld of we Universal of Disneyland zouden doen, uiteindelijk is het Disneyland geworden en wat een teleurstelling is dat geworden. parkhopperkaartjes gekocht a €137,- en begonnen in het Adventure Park. Leuk park, niets op aan te merken, daarna naar Disneyland....alles waar we ons op hadden verheugd was door uiteenlopende redenen gesloten!!! Ik kreeg er ook niet het "magical" gevoel wat ik in Parijs wel had...echt heel jammer :cry:
2005:Carmel-Las Vegas-Miami-Bahama's
2008:Tucson-Las Vegas-New York
2011:San Franscisco-Monterey-Santa Barbara-Los Angeles-Las Vegas
2013:Phoenix-Los Angeles-Sequoia NP-Las Vegas
Gebruikersavatar
Bqtje
Amerika-ontdekker
Berichten: 42
Lid geworden op: 21 mar 2010, 10:30
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Mechelen Belgie

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Bqtje »

Oei , wij zijn er volgend weekend . Is er dan zoveel gesloten . Als ik op hun site ga kijken valt dat precies toch nog mee . Wanneer zijn jullie juist geweest ?
http://disneybelgskes.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Zuid-West Amerika september 2013 http://mtenbqtjeopstap.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anna68
Amerika-ontdekker
Berichten: 64
Lid geworden op: 10 jul 2011, 19:45

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Anna68 »

Twee weken geleden waren wij er en er waren vier ( voor ons) major attracties gesloten...
2005:Carmel-Las Vegas-Miami-Bahama's
2008:Tucson-Las Vegas-New York
2011:San Franscisco-Monterey-Santa Barbara-Los Angeles-Las Vegas
2013:Phoenix-Los Angeles-Sequoia NP-Las Vegas
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door Njit »

How do I find out what attractions might be closed during my visit to the Disneyland Resort?
Various attractions may be temporarily closed for refurbishment or scheduled maintenance. To view a list, go to the Park Hours and check the dates of your visit.
Zie https://disneyland.disney.go.com/calendar/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
hnzufx
Amerika-ontdekker
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 apr 2013, 14:18

Re: Disneyland (Anaheim) - San Diego

Bericht door hnzufx »

Anna68 schreef:Twee weken geleden waren wij er en er waren vier ( voor ons) major attracties gesloten...
Welke dan? En stonden deze vooraf op de onderhoudslijst van Disney?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer