MyVegas deel III

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Evelien.
Amerikakenner

Re: MyVegas deel III

Bericht door Evelien. » 23 jul 2013, 19:28

zojuist zonder problemen 2x het lunch buffet bij Bellagio kunnen redeemen en de anti pasti in het aria.
Nog 1 reward te gaan tegen september maar we weten alleen niet goed welke.. hebben nog 120000lp's
Afbeelding

Fraa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Fraa » 23 jul 2013, 20:55

In Januari had ik mijn suite in de mirage geboekt door te bellen, maar ze konden me toen geen reservatie bezorgen via email. Ik heb de laatste 6 maanden nog eens terug gebeld via Skype om te vragen of ik het toch niet kon krijgen & telkens kreeg ik een njet. Nu belde ik vandaag nog eens & kreeg ik een zeer vriendelijke dame aan de lijn die het meteen voor mij ging regelen. Nu bleek dat ze mijn emailadress gewoon fout hadden bij de reservatie (een "n" vergeten). Ik heb de email nog niet, maar hij zou onderweg zijn. Dus jongens, blijven proberen indien je geen email krijgt :p
Reisblog: thisisfraa.be

US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy » 24 jul 2013, 10:09

:?: :?: :?:

Waarom zou je je druk maken om een bevestigings email ?
Ik heb hier nog geen reacties gezien van mensen die geboekt hadden bij de Mlife-reserveringslijn en voor een gesloten deur stonden.

ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina » 24 jul 2013, 10:45

Ik had voor juni ook geen bevestigingsmail, geen problemen, het conf. # en Mlife pasje volstaat, kamers werden gelinkt en we kregen stripview :thumbup:

Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa » 25 jul 2013, 15:59

Wel, ik maak niet druk, maar toch had ik liever die email gehad. Als het voor hun dus geen moeite is om het even te versturen, dan moeten ze me eerst niets wijsmaken & nadien toch toegeven. Ik had natuurlijk een confirmatienummer, maar ik heb toch liever een bevestiging. Ik maak me dus geen zorgen dat het niet zou doorgaan, maar ik heb zo'n bevestiging graag voor de volledigheid :)

PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 25 jul 2013, 18:50

Ik had hier ook een beetje zo'n Esta gedachte bij. Zo van, er staat dat je het niet nodig hebt, maar ik heb ook verhalen gelezen van mensen die het persé moesten kunnen overleggen.
Ik het geval Myvegas had ik al mijn 3 rewards netjes onder elkaar in een documentje gezet met confirmation nrs en zelfs de rewardnrs erbij. Geen bevestigingen verder. Ik kreeg overal de reactie, wow you are well organized. Bevestiging dus echt niet nodig. Mocht je overigens foute gegevens op de facebookpagina hebben staan (bij mij bv mijn straatnaam) dan kun je dat bij de Mlife balie ook nog laten aanpassen.

US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy » 25 jul 2013, 22:39

Altijd mooi natuurlijk, dat iemand een half jaar lang aan het bellen is geweest, en dan met een glad gezicht kan zeggen dat hij zich er niet druk om heeft gemaakt :lol:

Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa » 26 jul 2013, 00:33

Ik heb op 6 maanden tijd 3x gebeld via de Skype app, in totaal heb ik er dus nog geen 15 minuten aan gespendeerd. Voor mij is dat inderdaad "me niet druk maken", voor jou misschien wel ;) :lol: :D :clap:

KevinConnolly
Amerika-ontdekker

Bericht door KevinConnolly » 27 jul 2013, 14:38

Beste forumleden, ik heb 4 maanden geleden 2 nachten NYNY geboekt via Myvegas en heb sindsdien niet meer in deze topic gekeken.

Echter heb ik nu toch weer meer dan 100.000 punten verzameld.

Mijn vraag is: is het nog steeds zo dat je maar 3 rewards kan kopen en dat je niet 2x dezelfde soort (bijv 2x hotel) kan kiezen?
Of is dat intussen alweer aangepast? We willen namelijk graag nog een extra nacht boeken van die 100.000 punten.

Bij voorbaat dank voor jullie hulp!!

SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje » 27 jul 2013, 15:43

Je kan niet 2x dezelfde reward kiezen, maar als je voor de 2e reward een ander hotel neemt moet dat volgens mij geen probleem zijn...

KevinConnolly
Amerika-ontdekker

Bericht door KevinConnolly » 27 jul 2013, 17:47

Bedankt voor je antwoord Suusje!

Laatste vraag: weet iemand hoe het zit met Tickets voor Shows? Kan ik 1 ticket kopen en er dan 1 bijboeken en dan wel naast elkaar zitten?
Ik zag dat je ook een companion ticket kan kopen voor weinig punten. Betekent dit echt 2 halen 1 betalen?

Mies2301
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 » 29 jul 2013, 08:26

Wij hebben met 3 verschillende accounts kaarten voor "O" geredeemed, gebeld alle info doorgegeven en zitten naast elkaar.

KevinConnolly
Amerika-ontdekker

Bericht door KevinConnolly » 29 jul 2013, 12:57

Heb gisteravond 2 tickets voor 'O' geboekt, waarvan 1 via reward van MyVegas en de ander zelf betaald.

Moet zeggen dat de service echt heel goed was. Ik belde op naar de MyVegas redemption line, gaf mijn redemption code door en zei er gelijk bij dat ik nog een 2e kaart wilde kopen van mijn eigen geld.
Dat kon de dame meteen regelen en binnen 5 minuten waren we klaar. 2 kaarten voor 'O', 1e rij van 1e balkon (er zijn 2 balkons), dus goede kaarten!

Dieuwertje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Dieuwertje » 02 aug 2013, 16:06

Joepie! Vandaag eindelijk de kaap van 75.000 gouden munten behaald en direct klaar gaan zitten voor de Aria Dinner Buffet Pass.

En direct prijs 8) 8) 8)

Aria, here we come!!!
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com

April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï

New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland

Raziel
Amerikafan

Bericht door Raziel » 02 aug 2013, 18:32

Dieuwertje..koop je dan plaatsen bij of kan je meerdere passen boeken?

Dieuwertje
Amerikafan

Bericht door Dieuwertje » 03 aug 2013, 07:25

@Raziel: dat is een pass die voor 2 personen geldt. Ik "koop" de pass met mijn loyalty points en ga via telefoon mijn redemption code inruilen. Ter plaatse gaan we dan via de MLife desk de gegevens omruilen voor de effectieve pass en dan gaan we gewoon eten in de Aria :-)
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com

dexter
Amerikafan

Bericht door dexter » 03 aug 2013, 08:27

moet je voor de buffetten ook nog eerst bellen om te redeemen?

SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door SuuSje » 03 aug 2013, 08:36

Nee voor de buffetten hoeft dat niet... alleen voor de shows en hotels

Dieuwertje
Amerikafan

Bericht door Dieuwertje » 03 aug 2013, 08:38

Super! Dan moet ik gewoon naar de MLife desk in de Aria gaan.

Dieuwertje
Amerikafan

Bericht door Dieuwertje » 09 aug 2013, 16:13

We wilden vandaag onze laatste reward claimen. Mijn vriend en ik spelen elk met 1 account en hij had nog één reward te goed. Na deze week flink door te spelen, wilden we weer voor het 2 dinner pass buffet in de Aria gaan. Zoals ik hier al schreef, had ik die vorige week kunnen redeemen om 16u02. Vandaag zat ik weer klaar om te klikken maar om 16u05 was er nog nooit "Next" verschenen. Het bleef maar "Sold Out". Ik stelde mezelf voor om tot 16u10 gewoon te refreshen, zodat ik me echt niets kon beklagen. En geloof het of niet, maar om 16u08 kwam er ineens "Next". We hebben dus nogmaals het dinner buffet in de Aria kunnen redeemen. Yes! Les van vandaag - ook al gaan we nu een tijdje niet meer spelen op MyVegas: nooit opgeven tot 16u10 :D

Dieuwertje

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer