Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Buena Vista Motor Inn (San Francisco)
Buena Vista Motor Inn (San Francisco)
Wij hebben voor 3 nachten in het Buena Vista Motor Inn hotel geboekt in San Fransisco (met 2 volwassenen en 2 jong volwassenen op 1 kamer).
Maar nu begin ik te twijfelen omdat de recensies vanaf okt niet echt best zijn. 4 persoonskamer is erg klein, oud, enz.
Wie is hier recent nog geweest en kan er iets over vertellen ?
alvast bedankt ,
Isas
Maar nu begin ik te twijfelen omdat de recensies vanaf okt niet echt best zijn. 4 persoonskamer is erg klein, oud, enz.
Wie is hier recent nog geweest en kan er iets over vertellen ?
alvast bedankt ,
Isas
Re: Buena Vista Motor Inn (San Francisco)
Wij waren er eind mei en hadden een tweepersoonskamer. Die vonden we best ruim!
Het hotel is niet de grootste luxe, maar je hebt er alles wat je nodig hebt.
Onze kamer was aan de straatzijde, we hadden best veel lawaai, maar we waren moe genoeg van te wandelen overdag dat we geen last hadden van het lawaai
.
Pluspunt aan dit hotel: de gratis parkeergarage!
Het hotel is niet de grootste luxe, maar je hebt er alles wat je nodig hebt.
Onze kamer was aan de straatzijde, we hadden best veel lawaai, maar we waren moe genoeg van te wandelen overdag dat we geen last hadden van het lawaai
Pluspunt aan dit hotel: de gratis parkeergarage!
-
petrapelle
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hoi,
Wij hebben geen ervaring met Buena Vista Motor Inn, maar wil je toch even laten weten wat wij geboekt hebben voor onze reis in augustus 2013. Misschien is het iets voor jullie.
Wij hebben in SF Wyndham Canterbury geboekt, een appartement met aparte slaapkamer en keuken en zitkamer (https://www.wyndhamvacationresorts.com/ ... do?id=0165) in Nobb Hill/Union Square voor 200 doller p/nacht voor 4 personen. Valet parking kost 30 dollar per dag.
Ik ben er overigens nog niet helemaal uit of deze buurt s avonds wel veilig genoeg is. Het zit nl. een paar straten voor Geary Street, en daar lees ik niet zulke goede verhalen over. Maar als je het weet kun je die buurt natuurlijk wel vermijden....... Wij zijn er zelf nog niet geweest, dus ik kan je er niets over vertellen. Een kennis van ons verbleef iets verderop in de straat en vond de buurt wel ok.
Ook heb ik nog mijn reservering staan voor de Columbus Motor Inn in SF. En ik twijfel nog of ik waar ik heen zal gaan. Een kamer met aparte slaapkamer kost hier 245 ex tax maar met parkeren en is veel kleiner en heeft een zitje met een paar houten stoelen maar je niet echt comfortabel zal zitten savonds. Wij reizen nog met 2 kinderen (7 en 13) dus zullen wat eerder s avonds op de kamer zijn vermoed ik.
Ik heb een beetje hetzelfde dilemma en ben er nog niet uit wat ik ga doen. Succes!
Petra
Wij hebben geen ervaring met Buena Vista Motor Inn, maar wil je toch even laten weten wat wij geboekt hebben voor onze reis in augustus 2013. Misschien is het iets voor jullie.
Wij hebben in SF Wyndham Canterbury geboekt, een appartement met aparte slaapkamer en keuken en zitkamer (https://www.wyndhamvacationresorts.com/ ... do?id=0165) in Nobb Hill/Union Square voor 200 doller p/nacht voor 4 personen. Valet parking kost 30 dollar per dag.
Ik ben er overigens nog niet helemaal uit of deze buurt s avonds wel veilig genoeg is. Het zit nl. een paar straten voor Geary Street, en daar lees ik niet zulke goede verhalen over. Maar als je het weet kun je die buurt natuurlijk wel vermijden....... Wij zijn er zelf nog niet geweest, dus ik kan je er niets over vertellen. Een kennis van ons verbleef iets verderop in de straat en vond de buurt wel ok.
Ook heb ik nog mijn reservering staan voor de Columbus Motor Inn in SF. En ik twijfel nog of ik waar ik heen zal gaan. Een kamer met aparte slaapkamer kost hier 245 ex tax maar met parkeren en is veel kleiner en heeft een zitje met een paar houten stoelen maar je niet echt comfortabel zal zitten savonds. Wij reizen nog met 2 kinderen (7 en 13) dus zullen wat eerder s avonds op de kamer zijn vermoed ik.
Ik heb een beetje hetzelfde dilemma en ben er nog niet uit wat ik ga doen. Succes!
Petra
Wij waren afgelopen maart in de Buena Vista Motor Inn (ouders + 2 jong-volwassen kinderen) en het was inderdaad verouderd en wat klein. Geen luxe maar we waren toch de hele dag & avond op stap. Het gratis parkeren was heel wat waard (we hebben de auto bij aankomst geparkeerd en verder tot ons vertrek niet meer gebruikt), en de goede locatie ook. Eén van de desk clerks leek ons enigszins stoned, daar hebben we wel over gelachen.
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
Nu we er geweest zijn kan ik toch wel zeggen dat dit hotel niet bovenaan ons lijstje staat met de beste hotels. Ik zou er niet meer naar toe gaan ...
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Grappig hoe iedereen het weer anders ervaart.. wij vonden het hotel prima. Inderdaad geen grote kamers maar voor ons gezin (2 kinderen, 2 volwassenen) prima. En de garage vonden wij ideaal, evenals de ligging (met bus zo bij de bezienswaardigheden). Alleen het 'ontbijt' vonden we niet naar onze smaak
. Ik zou er zo weer verblijven.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
-
Er&D
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij waren er eind oktober. Inderdaad niet het nieuwste hotel en het simpele ontbijt is in een klein zithoekje bij de receptie. Wij hadden voor 2 personen een ruime kamer op de hoek met de zijstraat. Veel last van straatgeluid hebben wij niet ondervonden. Ideaal was de fietsverhuur in de buurt (ca. 1,5 blok) van het hotel.
Als je het hotel puur ziet als locatie om te slapen, is er weinig mis mee. Verwacht je meer luxe, dan zou ik inderdaad even verder kijken.
Als je het hotel puur ziet als locatie om te slapen, is er weinig mis mee. Verwacht je meer luxe, dan zou ik inderdaad even verder kijken.
2011 Orlando & Atlanta
2013 Atlanta & Denver - Las Vegas - San Francisco (tijdens shutdown)
2014 Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas
2015 Vancouver - Vancouver via Icefield Parkway & VI
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 29
- Contacteer:
Niet recent, maar 2 jaar geleden hebben wij hier geslapen. Blijkbaar zijn er wel ruime kamers, want die van ons zat op een hoek en was ruim. Het parkeren is ideaal en je zit op loopafstand van de Fishermans Warf. Wij hebben de auto geparkeerd en alles verder lopend gedaan. Het ontbijt was niet geweldig, maar ik zou hier zo weer verblijven.
Wij hadden met 4 personen geen grote kamer , maar goed de ligging was prima.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 5242 Weergaves
-
Laatste bericht door nycave
-
- 2 Reacties