Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wat is een leuke wijk/buurt voor een hotel in LA?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
petrapelle
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Wat is een leuke wijk/buurt voor een hotel in LA?

Bericht door petrapelle »

Wij gaan een rondreis maken van ruim 3 weken (LA - GC - LV -DV - Yosemite- SF - LA). Alle hotels heb ik inmiddels dankzij tips van dit forum geboekt.

Als we aankomen gaan we direct naar Disney en overnachten we 2 nachten in Anaheim.

Aan het einde van de rondreis hebben we 4 nachten in LA. We willen dan nog graag naar de Universal Studios, Walk of Fame, Hollywood, Beverly Hills, Getty Museum, Hollywood Sign, Santa Monica en Venice Beach.

Nu zoek ik een leuk hotel als uitvalsbasis. Het liefst een hotel met zwembad waar we alle 4 nachten kunnen blijven, dat is wel zo relaxed. Aan zee zou helemaal leuk zijn, maar is het dan te doen om naar de bezienswaardigheden te rijden? Of moeten we dan meer in LA zelf gaan zitten? Ik weet dat LA erg groot en druk is. We zijn er van vrijdag t/m dinsdag in augustus.

Ik stel jullie reacties zeer op prijs,

Petra
Jarno1975
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Wat is een leuke wijk/buurt voor een hotel in LA?

Bericht door Jarno1975 »

Wij zijn net terug uit LA en hebben overnacht in Loews. Dit ligt direct aan Hollywood Boulevard naast het Kodak Theatre. Daarbij hadden we uitzicht over de Hollywood Hillls met de letters (zaten op de 12e verdieping). Hotel was netjes met alle facaliteiten incl zwembad op het dak. Parkeergarage ligt naast het hotel (evt met valetparking).

http://www.loewshotels.com/Hollywood-Hotel
2003: Isla Margarita
2004: Spanje
2005: Kroatië
2006: Kroatië
2007: Hongarije
2008: Italië
2009: Rondreis Noorwegen
2010: Portugal
2011: Kroatië
2011: Orlando, Florida
2012: Spanje
2013: West Amerika (San Francisco-Las Vegas-Los Angeles)
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zaten in 2006 en 2008 in de Orchid Suites. Mooie ruime kamers, sommige met een keukentje. Er is een zwembad. Ligt achter het Chinese Theater.
In 2008 hebben we ook overnacht in Marina del Rey (The Inn at Marina del Rey). Dit is ons ook prima bevallen. Het was eerst een Holiday Inn, en toen een Best Western. Wat het nu is weet ik niet. Grote kamers met een schuifdeur, dus ideaal met 4 personen. Klein zwembad. Ze verhuren fietsen, erg leuk om naar Venice Beach en Santa Monica te fietsen. De afstand naar Hollywood is goed te doen.

Marianne
Momo
Amerikafan

Bericht door Momo »

Wij zaten in 2008 in Residence Inn by Marriot, Manhattan Beach. Wij vonden het top. Het zijn allemaal appartementen in blokken opgedeeld. Elk blok heeft een eigen binnenplaatsje, de 1 met een hottub de ander weer met een bbq. Er was een zwembad en elke dag om 4 uur borreltijd met hapjes etc. Zo goed als naast het complex een grote supermarkt en een paar minuten met de auto naar het strand (Manhattan Beach).

Je moet wel voor alles de auto in, maar wij vonden het ideaal, LA is toch een autostad. Het appartement was groot en van alle gemakken voorzien. Ik zou er zo weer verblijven. We zijn vanuit daar naar Venice Beach etc gegaan. Het was voor ons de afsluiting van onze rondreis, Hollywood zijn we overigens niet meer in gegaan vanaf daar.
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
isas
Amerikafan

Bericht door isas »

Wij hebben op aanraden van mensen op dit forum HYATT house Los Angeles/El Segundo gereserveerd. Niet duur en heel veel ruimte voor een gezin !!
petrapelle
Amerika-ontdekker

Bedankt voor al jullie reacties! Ik ben aan het kijken naar Hyatt House en MdR Hotel in Marina del Rey. Maar ben er nog niet helemaal uit, of ik zal kiezen voor de locatie, en dan 1 kamer, of voor een suite (aparte slaapkamer ivm onze dochter van 7, en dan kunnen wij nog even wat lezen, tv kijken, etc.) en dan wat verder weg.

Petra
petrapelle
Amerika-ontdekker

Bedankt voor alle reacties! Ik heb inmiddels Hyatt House met 2 bedrooms voor een goede prijs gereserveerd (the Inn van Marianne vond ik ook erg leuk, maar te duur voor ons voor $ 500 per nacht!!).

Petra
isas
Amerikafan

Bericht door isas »

beste Petra, wanneer gaan jullie ? Ik zit 1 augustus in Los Angeles en zou je dan mijn persoonlijke ervaring kunnen vertellen
Dr.Phlox
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door Dr.Phlox »

Heeft de HYATT house Los Angeles/El Segundo gratis parkeren of valet?
Grz
Ton
Reisverslagen en foto's van Florida 2004, 2008, 2011, Californie 2013, rondreis West-USA 2015. rondje Denver - Denver 2018 en een week New York 2019 zijn te zien op : http://www.don-damen.nl
isas
Amerikafan

Bericht door isas »

wat ik kan zien op hun site hebben ze parkeerplaatsen die gratis zijn
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

petrapelle schreef:Bedankt voor alle reacties! Ik heb inmiddels Hyatt House met 2 bedrooms voor een goede prijs gereserveerd (the Inn van Marianne vond ik ook erg leuk, maar te duur voor ons voor $ 500 per nacht!!).

Petra
Dat is dan iets anders dan wat ik bedoel. :wink: Goedkoop is het niet maar ik zie een suite voor 171 dollar per nacht op http://www.innatmarinadelrey.com/

Marianne
isas
Amerikafan

Bericht door isas »

Marianne, ben ook even gaan kijken maar in juli zie ik alleen maar kamer voor 340 $ per nacht :-(
petrapelle
Amerika-ontdekker

Hoi,

Leuk al die reacties!

Hyatt House heeft zelfs ook nog gratis hot breakfast daily en complimentary drinks om 4 uur.

@Isas Wij zitten er nu van 23 t/m 27 augustus aan het einde van onze rondreis en we vertrekken 6 augustus uit Nederland. Ik hoor graag hoe je het daar vindt.

@Marianne De Inn kost op onze dagen echt meer dan $500,- per nacht per suite (goedkoopste kamer). Nu ben ik voor 4 nachten ruim $700 kwijt.
(Maar dankzij jouw tips (dagelijks checken) heb ik wel een mooie kamer in de Yavapai Lodge en Lodge at the Falls kunnen boeken, en een prospectors rate voor een kamer in de Furnace creek Inn. Bedankt!!!!)

Ik ben ervan uit gegaan dat we in ieder geval toch de auto zullen gebruiken om ergens naar toe te gaan. En we hebben nog een dochtertje van 7, dus we gaan niet allemaal tegelijk slapen. Dan is een 2 bedroom suite wel erg fijn!!

Petra
isas
Amerikafan

Bericht door isas »

via Booking heb je wel betere prijzen :-)
petrapelle
Amerika-ontdekker

Inderdaad, ik zie nu op booking wel prijzen voor 200 Euro per nacht. Helaas alleen beschikbaar voor maar 1 van de 4 nachten. Dus we blijven toch maar in Hyatt House.

Bedankt voor het meedenken!!!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer