Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Iemand ervaring met het Coventry Motor Inn (SF)?
Iemand ervaring met het Coventry Motor Inn (SF)?
Eind juni vertrekken wij voor een rondreis naar Amerika. Voor de eerste 2 nachten heb ik nu het Coventry Motor Inn hotel geboekt in San Francisco.
Het hotel ligt aan de Lombard Street in de wijk Marina District.
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met dit hotel en de wijk waar het in staat? Tevens ben ik benieuwd naar (relatief onbekende) plekken die zich in deze buurt bevinden. Iemand tips?
Het hotel ligt aan de Lombard Street in de wijk Marina District.
Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met dit hotel en de wijk waar het in staat? Tevens ben ik benieuwd naar (relatief onbekende) plekken die zich in deze buurt bevinden. Iemand tips?
Re: Iemand ervaring met het Coventry Motor Inn (SF)?
Ik volg mee, wij zitten daar van 12/07 tem 16/07.
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Wij hebben in juli 2010 in dat motel gezeten. Was een prima motel met eigen gratis parkeergarage.
Fishermans warf en Pier 39 op loopafstand.
Het motel is trouwens wel een stuk duurder geworden, destijds betaalden we 107 dollar per nacht.
Groeten Bert
Fishermans warf en Pier 39 op loopafstand.
Het motel is trouwens wel een stuk duurder geworden, destijds betaalden we 107 dollar per nacht.
Groeten Bert
Best wel goede recensies op tripadvisor.
Wij hebben hier in 2008 geslapen, gewoon keurig net hotel toen. Wij kozen dit Hotel destijds voor de gunstige ligging en parkeerplaatsen onder het hotel. 's-Avonds zijn we een paar keer in de buurt gaan eten op aanraden van van de frontdesk bediende (volgens mij in een zijstraat van chestnut), dit was echt super, zowel kwaliteit van eten als ambiance, stukken beter dan de " toeristische" restaurants op/bij de Warf. Mochten wij ooit weer naar SF gaan zou ik dit hotel zo weer boeken.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
wij zaten er in 2009, en waren toen tevreden. Niks bijzonder maar wel netjes en vriendelijk personeel. Er zijn genoeg bars en restaurants in de buurt, veel bezienswaardigheden op loopafstand en voor de rest goeie busverbindingen.
Ik kom inderdaad ook voor 2 nachten op $490 uit, en alleen nog maar via hotel zelf, andere sites hebbe niets meer bewchikbaar 13/9 check in 15/9 check out.... Iemand tips/ervaring met een goed alternatief voor SF wat betaalbaar is, 4 personen
2013; westkust USA
2015; Florida
2015; Florida
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 3397 Weergaves
-