Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door eddepet71 »

PSVwally schreef:Het zwembad (of iig een groot deel) van het Mandalay Bay was gesloten toen ik er dit jaar was, vanwege de megawind.
Maar ik ben het er wel mee eens dat het niet veel uitmaakt qua hotel, maar dat je beter kunt kiezen voor de ligging.
Ik vind overigens van veel hotels daar dat het bijna irritant ver lopen is naar bv een selfparking. MGM ben ik ook dit jaar weer gewoon verdwaald op weg naar de ingang van KA. Mede ook omdat ze nogsteeds bezig zijn met flinke verbouwingen.
Maar ook Ceasars Palace forum shops, wat als je van de voorkant binnen loopt wel mee lijkt te vallen is een flink winkelcentrum. Ik had iets uit de apple store nodig en ben dus even op en neer geweest met monorail en te voet vanuit Mandalay Bay..3u later was ik terug :)
Er zit nog een Apple Store in Town Square... 'vlak' bIj Mandelay Bay...
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door PSVwally »

I know, maar die hadden die stekker niet....ze hadden het bij die andere store apart gelegd. Vanaf dat moment is voor my de valet parking ook ineens een must voor Vegas :D
iertje007
Amerikakenner
Berichten: 410
Lid geworden op: 18 jan 2012, 09:39

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door iertje007 »

Wij zaten vorig jaar in Signature met onze drie kinderen. Een schitterend (particulier) dubbel appartement op de 35ste verdieping. De kids (toen 2, 5 en 7) vonden het uitzicht helemaal geweldig. Vanaf het hotel (MGM) kun je op de metro stappen en over de hele strip reizen. Wij vonden het ideaal.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada

Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
petrapelle
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2013, 10:57
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door petrapelle »

Wauw wat is dit toch echt een fijn forum. Zoveel reacties waar je wat aan hebt! Allemaal bedankt. En Martijn bedankt voor de tip over de goochelshow!

Ik weet alleen niet of de keuze nu makkelijker is geworden........ Of toch wel, beide hotels zijn prima, alleen ligt het MGM iets gunstiger op de Strip als ik het goed begrijp.

En ook bedankt voor de links naar jullie reisverslagen. Erg leuk om te lezen en om tips uit te halen.

groetjes,
Petra
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door DejaVu »

Signature heeft een bubbelbad. :mrgreen:
Gebruikersavatar
martijn76
Amerika-expert
Berichten: 1750
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:29
Locatie: Rijswijk

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door martijn76 »

Eigenlijk kan je met beiden niet misgaan. Signature is qua locatie beter, Mandalay Bay wat meer een echte Vegas beleving (al ligt die bij Signature letterlijk om de hoek). Maar allebei uitstekende keuzes.
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door DejaVu »

Ze bedoelt toch THE hotel van Mandalay. Ze zit niet in Mandalay Bay. toch toch? :mrgreen:
petrapelle
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2013, 10:57
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door petrapelle »

Ik bedoel inderdaad THE Hotel van Mandalay Bay, daar hadden ze een suite met aparte slaapkamer. Maar die zit toch op de hogere etages van het Mandalay?
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door Harry »

Nee, The Hotel is een aparte toren met een eigen check in. Binnenkort gaat deze toren het Delano hotel heten.
Op de bovenste verdiepingen van het Mandalay bay zit het Fout Seasons hotel.
petrapelle
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 10 apr 2013, 10:57
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door petrapelle »

Iedereen heel erg bedankt voor jullie reacties. We hebben inmiddels geboekt, een suite in THE Hotel.

We hebben telefonisch geboekt, voor de kinderen betalen we niets extra's. De prijs is hetzelfde als wanneer we via internet zouden boeken voor 2 personen, en we hebben nu wel 2 queen bedden. Voor $ 473,- een suite voor 3 nachten en 2 tickets voor KA (via een kortingscode van Smartervegas.com. ook al een tip van dit forum) incl. taxes en resort fees.

Ik ben er blij mee.
Gebruikersavatar
john1969
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 okt 2008, 17:43
Locatie: valkenswaard

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door john1969 »

Kun je bij het signature hotel ook kiezen welke toren je wilt, en is er een centrale receptie of heeft iedere toren er een?

en nog een vraagje welke toren(nummer of letter) staat het dichts bij het zwembad van het MGM of misschien beter gezegd ''hoe zijn ze genummerd'' ?

thx
Gebruikersavatar
martijn76
Amerika-expert
Berichten: 1750
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:29
Locatie: Rijswijk

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door martijn76 »

Volgens mij wordt je van te voren ingedeeld in een toren en krijg je te horen welke als je voor het eerst het complex binnenrijdt. Toren 1 ligt het dichtst bij het zwembad, toren 3 is wat minder oud omdat die als laatste gebouwd is. Maar alle drie de torens liggen vlakbij de MGM Grand, het zal hooguit een paar minuten schelen. Voordeel van Toren 3 is dat je via de achteruitgang zo kan oversteken naar Planet Hollywood. Je kan natuurlijk altijd verzoeken om een kamer in de 1e toren, als je dat per se wilt. Als ik het mij goed herinner had iedere toren zijn eigen receptie. Verder is er alleen (supersnelle) valet parking, waar je vaak ook nog eens water en een frisse appel aangeboden krijgt.
Gebruikersavatar
Tipsy_1
Amerika-expert
Berichten: 4838
Lid geworden op: 14 jan 2010, 15:03
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door Tipsy_1 »

toren 2 is de enige met 24h valet en receptie en daarom volgens mij de handigste. (zeker met de vroege vluchten als je naar Europa terug moet)
verder doet het er echt niet toe welke je hebt hoor, ze liggen zo dicht bij elkaar (grondoppervlakte niet zo groot).. het is hooguit een halve minuut van de ene naar de andere :-)
Gebruikersavatar
john1969
Amerikafan
Berichten: 173
Lid geworden op: 06 okt 2008, 17:43
Locatie: valkenswaard

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door john1969 »

ok bedankt
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: Signature at MGM of THE Hotel at Mandalay Bay

Bericht door DejaVu »

Klopt Martijn, maar als je bij toren 3 wordt ingedeeld kan je daar gewoon vragen naar een kamer in toren 1.

Dat met de valet ken ik niet. Ik ging om 6 uur s'ochtends weg maar de valet was er gewoon. Dat was in toren 1 en toren 3.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer