Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
films of documentaires voor reis naar zuidwesten vs
films of documentaires voor reis naar zuidwesten vs
hallo ,
ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is maar deze zomer maken wij een rondreis door het zuidwesten van de VS en ter voorbereiding wilde ik wat films / documentaires kijken over het zuidwesten en dan met name over de landschappen , steden etc.. iemand goede films / documentaires hierover ?
ik weet niet of deze vraag al eens gesteld is maar deze zomer maken wij een rondreis door het zuidwesten van de VS en ter voorbereiding wilde ik wat films / documentaires kijken over het zuidwesten en dan met name over de landschappen , steden etc.. iemand goede films / documentaires hierover ?
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Re: films of documentaires voor reis naar zuidwesten vs
Ik weet niet of je commerciële films bedoelt, maar wij hebben inmiddels al heel wat filmpjes van onze roadtrips naar het Zuidwesten (zie onderstaande link).
Misschien kan jullie dit al enigszins op weg helpen
.
Misschien kan jullie dit al enigszins op weg helpen

ik had het inderdaad over commerciele films maar dit is ook goed mooie filmpjes trouwens 

- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Schitterende documentaires zijn de 3 afleveringen van Untaimed Americas op National Geographics : Deserts, Mountains en Coasts.
...en bedankt voor het compliment
...en bedankt voor het compliment

Ook interessant: de documentairereis van Stephen Fry in America. Niet enkel over het zuidwesten, maar het komt wel aan bod. Je voorpret begint er meteen mee!
Is gewoon op YouTube te bekijken, in goede kwaliteit (linkje met aflevering over het westen):
http://www.youtube.com/watch?v=vcx1pl9cdbc
Is gewoon op YouTube te bekijken, in goede kwaliteit (linkje met aflevering over het westen):
http://www.youtube.com/watch?v=vcx1pl9cdbc
Groetjes,
Daniel
Daniel
Ik zag vandaag de uitzending van Stephen Fry in America (Ned2) en vond het geweldig! Zeker nu het zo herkenbaar is (net een week thuis). Heb nu natuurlijk spijt dat we in Page niet zo'n prachtige boottocht op Lake Powell hebben gemaakt. 

Monique
it's a small world after all...
Reisblog 2013: USA Zuidwest
Reisblog 2014: Zweden ~ rondje grote meren
it's a small world after all...
Reisblog 2013: USA Zuidwest
Reisblog 2014: Zweden ~ rondje grote meren
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Niet echt een documentaire maar op http://www.3opreis.nl kan je bij afleveringen gemist leuke korte stukjes bekijken over diverse steden. Ze zijn niet heel lang of diepgaand maar ik vond ze wel leuk om gezien te hebben als voorbereiding op onze reis.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 1192 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 25 Reacties