Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Skydiven in Las Vegas?
Skydiven in Las Vegas?
Ik wil heel graag 1x in mijn leven skydiven, dat lijkt mij heel erg vet. En daarom heb ik ervoor gekozen om dit in Amerika te doen.
Op internet heb ik een aantal skydive aanbieders gevonden, en ik heb nu een reservering gemaakt bij Vegasextremeskydive.com
Mijn vraag aan jullie is, wie heeft er ooit met deze aanbieder geskydivet? Of met een andere aanbieder? En waar?
Ik ben namelijk in Nevada, California en Arizona tijdens mijn reis die volgende week begint.
Ik zat eraan te denken om het misschien in Monterey te doen, dan heb je ook een mooi uitzicht op het water, alleen in Las Vegas leek mij dat bedrijf wat professioneler.
Ik kan 24 uur voor 8 juni nog annuleren, dus mochten jullie ergens hele goede ervaring hebben, dan kan ik altijd nog switchen.
Op internet heb ik een aantal skydive aanbieders gevonden, en ik heb nu een reservering gemaakt bij Vegasextremeskydive.com
Mijn vraag aan jullie is, wie heeft er ooit met deze aanbieder geskydivet? Of met een andere aanbieder? En waar?
Ik ben namelijk in Nevada, California en Arizona tijdens mijn reis die volgende week begint.
Ik zat eraan te denken om het misschien in Monterey te doen, dan heb je ook een mooi uitzicht op het water, alleen in Las Vegas leek mij dat bedrijf wat professioneler.
Ik kan 24 uur voor 8 juni nog annuleren, dus mochten jullie ergens hele goede ervaring hebben, dan kan ik altijd nog switchen.
Re: Skydiven in Las Vegas?
Ik heb vorig jaar december geskydived in Las Vegas en vond het absoluut fantastisch! Ik zou het zo weer doen, wat een ongelooflijke ervaring. De 30 seconden freefall geven een hemelse adrenaline kick (en het gekke is, niet eens uit angst) het rustige afdaaldeel van de sprong daarna is een heerlijke combinatie van genieten van de omgeving en nagenieten van de kick van de freefall. Dus wat mij betreft een absolute aanrader!
Wij sprongen met: http://www.sincityskydiving.com/
Wij hadden hier met een groupon geboekt. In mijn hilarische reisverslag schrijf ik er uiteraard ook over.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=45282
Ps de 5 minuten voordat je springt en het moment dat je in de opening van het vliegtuig zit waren bijzonder spannend. Op het moment dat je springt is het niet eng meer, maar alleen heftig gaaf.
Wij sprongen met: http://www.sincityskydiving.com/
Wij hadden hier met een groupon geboekt. In mijn hilarische reisverslag schrijf ik er uiteraard ook over.
http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=45282
Ps de 5 minuten voordat je springt en het moment dat je in de opening van het vliegtuig zit waren bijzonder spannend. Op het moment dat je springt is het niet eng meer, maar alleen heftig gaaf.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik zou gaan springen bij Skydive Las Vegas (dat is een andere org als die van martij en zit in Boulder), alleen door de extreme wind is dat toen afgeblazen. Wel een professionele organisatie, maar wel erg 'overdreven' amerikanen. Dus als je daar van houd zit je goed 

Hey Martijn. Leuk man.
Ik heb je verslagje gelezen. Ik heb ook wat Youtubefilmpjes gekeken van hetzelfde bedrijf. Het lijkt precies hetzelfde als waar ik heb gereserveerd.
Weet jij toevallig vanaf welke locatie jullie gingen opstijgen?
Update: Oh ik zie het al. Jean airport.
Ik heb je verslagje gelezen. Ik heb ook wat Youtubefilmpjes gekeken van hetzelfde bedrijf. Het lijkt precies hetzelfde als waar ik heb gereserveerd.
Weet jij toevallig vanaf welke locatie jullie gingen opstijgen?
Update: Oh ik zie het al. Jean airport.
- suzanne_reijm
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
- Contacteer:
Wij hebben in 2011 de skydive gedaan via skydivelasvegas.com!
We werden opgehaald ergens op de strip, vlakbij mandalay bay volgens mij! En toen werden we gebracht naar het plaatsje Boulder City.
Daar kregen we uitgebreid instructies en en moesten we wachten op onze 'beurt'. Erg spannend en helaas waren wij de laatste, dus wij hebben 3 uur!!! moeten wachten tot we aan de beurt waren!
Die 3 uur waren we overigens in 1 klap vergeten door de fantastische ervaring van de jump! De instructeurs zijn op z'n amerikaans overenthousiast en je wordt gelijk op de film gezet, erg leuk om later terug te zien!
Al met al dus een goede organisatie, alleen het lange wachten vonden we wel jammer...
Heel veel plezier en geniet ervan!!
We werden opgehaald ergens op de strip, vlakbij mandalay bay volgens mij! En toen werden we gebracht naar het plaatsje Boulder City.
Daar kregen we uitgebreid instructies en en moesten we wachten op onze 'beurt'. Erg spannend en helaas waren wij de laatste, dus wij hebben 3 uur!!! moeten wachten tot we aan de beurt waren!
Die 3 uur waren we overigens in 1 klap vergeten door de fantastische ervaring van de jump! De instructeurs zijn op z'n amerikaans overenthousiast en je wordt gelijk op de film gezet, erg leuk om later terug te zien!
Al met al dus een goede organisatie, alleen het lange wachten vonden we wel jammer...
Heel veel plezier en geniet ervan!!
2007 Florida
2011 Zuid-Westen standaard rondje LA - LA
2012 Seattle - Denver - New York
2014 In de planning een rode rotsen rondje!
http://remysuus.waarbenjij.nu
2011 Zuid-Westen standaard rondje LA - LA
2012 Seattle - Denver - New York
2014 In de planning een rode rotsen rondje!
http://remysuus.waarbenjij.nu
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Tegenover Mandalay Bay op de parkeerplaats van de Mc Donalds
Ik weet dus niet hoe het uitzicht is ( en of je daar iets van meekrijgt tijdens de hooguit 10 min die je in de lucht bent) wanneer je die 2 aanbieders vergelijkt. Ik zie skydivelasvegas wel meer reclame maken.

Ik weet dus niet hoe het uitzicht is ( en of je daar iets van meekrijgt tijdens de hooguit 10 min die je in de lucht bent) wanneer je die 2 aanbieders vergelijkt. Ik zie skydivelasvegas wel meer reclame maken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 2670 Weergaves
-
Laatste bericht door Anneke73
-
- 20 Reacties