Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

3 dagen Las Vegas met 2 kinderen

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Halster
Amerikafan

3 dagen Las Vegas met 2 kinderen

Bericht door Halster »

Hoi,

Half juli zijn wij (gezin met 2 kinderen) 3 dagen in Las Vegas! We hebben voor 3 nachten hotel Aria geboekt (Hotwire). We zien dit echt als even een tussenstop, even bijtanken en lekker relaxen! Nu zijn we nog opzoek naar tips voor een uitstapje vanuit Las Vegas, naar wat eetgelegenheden (speel MyVegas ruim 150.000 LP's) en wat tips mbt het shoppen voor mezelf.

Zijn er ook nog leuke uitstapjes voor de kinderen in Las Vegas?

mvg
Marion
Bushmaster
Amerika-expert

Re: 3 dagen Las Vegas met 2 kinderen

Bericht door Bushmaster »

toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Ik weet niet hoe oud de kinderen zijn, maar,dit heb ik ooit opgeslagen:

1. Een white chocolate mocca drinken met chocolade croissants/donuts bij Starbucks aan de strip. Enjoy the view!
2. Treasure Island's show, THE SIRENS OF TI, bekijken bij het gelijknamige hotel direct aan de strip.
3. Een gondelvaart met begeleidende muziek maken bij het Venetian door de kanalen en langs het San Marco plein (op de 2e verdieping)
4. De Circus voorstelling in hotel Cirus Circus.
5. De watershow bij het Bellagio.
6. De vulkaanuitbarstingen bij het Mirage.
7. Bungee jumpen, bij het Circus Circus hotel.
8. Helikopter vlucht boven de strip, gecombineerd met een vluchtje over de Grand Canyon. (zou ik niet doen)
9. Witte tijgers kijken bij het Mirage hotel. (onduidelijk of dit nog zo is
10. De imposante Shark Reef bij Mandalay Bay.
11. Elvis optredens bekijken bij het MGM Grant. Ik weet niet of het nog zo is
12. Star Trek, The Experience bij het Las Vegas Hilton.
13. The Fremont Street Experience, downtown. Dit mag u absoluut niet missen, zorg dat u op tijd aanwezig bent. Er is elk uur een show.
14. Hotel Paris Paris, met een bezoek aan de Eiffel toren.
15. Stratosphere Tower, hoogste gebouw van het westelijk halfrond, fantastisch uitzicht.
16. De achtbanen op de Stratosphere Tower: Op bijna 50 meter boven de grond maakt u een ritje met 's werelds hoogste opwindendste achtbanen! Op hun website staat dat u binnen 30 seconden met de lift boven in de toren bent. Dat is meer dan 3 verdiepingen per seconde!
veel te duur
17. De diverse andere achtbanen bij hotels, waaronder die van New York New York, The Sahara.
17. Hooverdam.
18. Valley of Fire State Park.
19. Red Rock State Park.
20. De Imax theaters onder andere bij Ceasars Palace en het Luxor.
21. Golfslagbad bij Monte Carlo.
22. Misschien wel het belangrijkste voor de kinderen 's avonds een auto/camper rit over de gehele boulevard. Kinderen vinden vaak de vele duizenden lampjes het leukst om te bekijken. Wat je kinderen echt leuk zullen vinden is Excalibur.
23. Bijna alle hotels hebben arcade speelhallen, die toegestaan zijn voor kinderen. In een formaat dat u nog niet vaak hebt meegemaakt.
24. Hotels bekijken, qua thema. Vergeet ieder geval Paris Paris, Venetian, het Luxor, Alladin, Mirage en de tropische tuin bij Bellagio niet.
25. Shopping mall van Ceasars Palace, waar dag en nacht elkaar elk half uur afwisselen onder een levensechte hemel.
26. De leeuwen bij MGM Grand.
27. Het jungle restaurant in MGM Grand.
28. De flamingo's bij het Flamingo hotel.
29. Hard Rock Cafe van Las Vegas.
30. Coca Cola museum.
31. Outlet factories aan de zuidkant en noordkant van Las Vegas. U kunt u de keuze maken uit veel kleding. Vaak tegen voordelige prijzen.
32. Het Colloseum van Ceasars Palace.
33. Indien uw financiele positie het toelaat, de shows "O" en de Blue Men Group.
34. Mc Donalds aan de strip, deze heeft ook knipperende lampjes.
35. Las Vegas Motor Speedway.
36. Het bekijken van een van de vele wedding chapels in Las Vegas.
37. Mega uitgebreide buffetten 's ochtends, 's middags en 's avonds, bij de
meeste hotels. Deze hebben voor de kinderen ongelooflijk veel ijs + toppings.
38. THE ADVENTUREDOME, pretpark IN het Circus Circus hotel.

Met dank aan: Ronald Smit
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Een mooi lijstje maar nummers 11 (Elvis is al geruime tijd overleden), 12, 17 (Sahara), 26 (gelukkig!) bestaan niet meer. Van 35 en 36 twijfel ik wel heel erg of het voor kinderen leuk is.

Ik zou graag willen toevoegen: De Mac King Show in Harrahs. Bijzonder grappige (en goede!) magic / comedy show voor de hele familie. Echt een aanrader! En, bijna uniek in Las Vegas: goed te betalen.
http://www.mackingshow.com/
Bushmaster
Amerika-expert

Bericht door Bushmaster »

no 16 is ook al achterhaald, Stratosphere is al een tijdje "verlost" van de achtbaan,
heeft wel diverse andere attracties.

Ook leuk, zip-lining in Fremont street
http://flightlinezfremont.com
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Is die nieuwe zipline al actief dan?
Over een tijdje ook 2 (mogelijk 3) reuzenraden.
Ik weet ook niet hoe oud je kids zijn, maar de monorail tussen mandalay bay en excalibur is misschien ook wel leuk. (Die is gratis)
lithola
Amerikafan

Bericht door lithola »

Rollercoaster aan New York New York aan halve prijs:

http://www.couponsforfun.com/couponsfor ... oupon.html
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

http://Www.wetnwildlasvegas.com

Afhankelijk van hoe oud je kinderen zijn...
-Het aquarium met zeemeermin in Silverton en de giga collectie opgezette dieren in de naastgelegen Bass Pro winkel.
-Hooverdam
-EthelM choclate factory tour
-
Dbacks2
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Dbacks2 »

Zijn er nog leuke dingen??

JA!!! Doe helemaal niks maar loop de strip af en laat je verrassen. Sowieso zijn de afstanden die je aflegt niet normaal meer...vraag maar aan onze voeten! Maar onze kinderen (4 stuks ten tijde van Vegas in leeftijd tussen 15 maanden en 17 jaar) vonden 'niets' doen daar al een beleving op zich!

Mijn mooiste Vegas herinnering is de voorstelling van 'The Phantom' ... had het voorrecht om 2 verschillende jaren in de golden cirkel te mogen zitten, oudste dochter is 2 keer meegeweest (met 13 en 17 jaar)
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

martijn76 schreef:Een mooi lijstje maar nummers 11 (Elvis is al geruime tijd overleden)
Het is een vrij oud lijstje maar ik denk dat ze de imitatie Elvis bedoelt die in het MGM grand rondliep ergens tot 2005(?). In ieder geval zit Big Elvis in de Harrah's tegenwoordig en niet meer in Bill's.

[youtube]7qz-sOw08Fk[/youtube]
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

ik denk dat ze de imitatie Elvis bedoelt die in het MGM grand rondliep ergens tot 2005(?).
Ik heb dit lijstje ooit van dit forum gekopieerd en opgeslagen..dus ik zet hier een lijstje neer dat ik al een paar jaar op de pc heb opgeslagen.
Bedankt voor de correcties!
Halster
Amerikafan

Bericht door Halster »

Bedankt allemaal voor de vele reakties! Hier kunnen we vast een aantal leuke uitstapjes uithalen. Mocht er nog iemand een tip/leuk idee hebben dan hoor ik het natuurlijk graag. Met name op het gebied van eten met de kinderen in Las Vegas, daar zouden we nog wel wat hulp bij kunnen gebruiken.

Bedankt allemaal!

Marion
Elstars
Amerika-ontdekker

Bericht door Elstars »

Wij zijn onlangs (zonder kinderen) vanuit Las Vegas naar de Hooverdam geweest, ongeveer40 minuten rijden en waren erg onder de nadruk hiervan.
In Las Vegas hebben we gegeten bij de Cheesecake Factory. Deze zit in het winkelcentrum Forum Shops bij Ceasars Palace. Het smaakte hier goed.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer