Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Trouwfotograaf Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Miss VB
Amerika-newbie

Trouwfotograaf Las Vegas

Bericht door Miss VB »

Hallo,

Ik ben nieuw op het forum, dus excuses als deze vraag al zeven keer gesteld is!
Over twee weekjes gaan we een Utah rondreis maken en afsluiten met een wedding in Vegas :)

Iemand ervaring met een trouwfotograaf daar? Zonder een fortuin kwijt te zijn...
Ik heb al een mapje gemaakt met voorbeeldfoto's. Hij hoeft ze ook niet te bewerken want een een vriendin van me is fotografe.
Alle tips zijn welkom!

Welke kapel hebben we nog beslist maar dat leek me leuker om ter plekke te bekijken. We hebben er tijd voor.

Alvast bedankt!

Groetjes!
Miss VB
Allard
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Re: Trouwfotograaf Las Vegas

Bericht door Allard »

Sommige vragen worden hier wel vaker dan zeven keer gesteld hoor.

Ervaring heb ik niet. Althans niet in Las Vegas. Onze foto's zijn door een oerdegelijke Hollandse fotograaf gemaakt. Super oubollige foto's. Gelukkig heeft mijn schoonmoeder ze betaald want ik zou er geen cent voor over hebben gehad.

Het lijkt me verstandig er sowieso geen fortuin voor over te willen hebben. Ook al vind je op dit forum iemand die enthousiast is over zijn/haar fotograaf dan is het nog maar de vraag of jij dat ook zult zijn over het resultaat.

Persoonlijk vind ik maken van trouwfoto's wel een leuke bezigheid. En ik hoef er geen cent voor te vangen. Maar ik ben de komende jaren zo goed als zeker niet in Las Vegas. Misschien zijn er hier op dit forum wel deelnemers die op jullie trouwdag ook in Las Vegas zijn en er wel aardigheid in hebben om jullie even te helpen met wat foto's. Het is maar een idee.

Mijn schoonzus is ook getrouwd in Las Vegas. Een video van de voltrekking was all in in het tarief. Het huwelijk is helaas niet duurzaam gebleken. Maar dat hoeft niet aan de trouwlocatie te liggen.
kraaltje
Amerikafan

Re: Trouwfotograaf Las Vegas

Bericht door kraaltje »

ik ben in 1995 getrouwd in las vegas,en toen konden we kiezen wat we allemaal wilden,en we konden ook voor een fotgraaf kiezen,dan hebben we gedaan,fotos waren heel erg mooi en niet eens zo duur,prijzen zullen natuurlijk wel zijn veranderd,want we zijn ondertussen een paar jaar verder.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer