Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Van Bryce naar Desert pearl Inn?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
bibitv
Amerikafan

Van Bryce naar Desert pearl Inn?

Bericht door bibitv »

Op 13 oktober plannen we een bezoek aan Capitol reef en logeren we daar ook!

De volgende ochtend rijden we naar Bryce en bezoeken we dit NP.

Lijkt jullie het haalbaar om diezelfde dag nog naar Springdale door te rijden en te logeren in The Desert Pearl Inn om dan de volgende dag Zion te doen en nog een extra nachtje in DP Inn te verblijven?

Het lijkt ons een enig hotel, maar of het een goed plan is...?
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Van Bryce naar Desert pearl Inn?

Bericht door Martin & Marianne »

Op zich kan het wel, maar je hebt dan wel weinig tijd voor Bryce en voor de andere bezienswaardigheden langs de route (de scenic UT12).
In Bryce is het heel mooi om een wandeling naar beneden te maken, en de uitzichten zijn juist bij zonsondergang/opgang prachtig. Hou er ook rekening mee dat het al heel vroeg donker is in oktober, dus je moet toch wel uiterlijk om een uur of 3 of 4 vertrekken uit Bryce om niet in het donker in Zion aan te komen. Aan de oostkant van Zion heb je de Canyon Overlook Trail, daar zou ik ook een uur voor uittrekken. Dus tja, heel vroeg vertrekken en Bryce snel doen. Dan heb je wel een lekker een volle dag voor Zion, lijkt me heerlijk in die tijd van het jaar.
Misschien heb je voor het stuk van Bryce naar Zion iets aan mijn 2011-verslag. Wij zaten toen ook in de DPI, net als in 2004 en 2008. Prachtig motel! Maar ik zou niet alleen voor de DPI de rest te gehaast gaan doen. En ik moet zeggen dat ik de DPI in de zomer fijner vond dan in het najaar, toen was de zon al snel weg bij het zwembad.
Misschien een dagje minder Las Vegas?

Marianne
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Hey Marianne, bedankt voor je reactie. Ik ben toch even naar je reisverslagen gaan kijken. En ook al hebben we heel veel zin in meer dan een nachtje bij The DPI... Ik vrees dat als we idd iets van Bryce willen zien, we beter een nachtje bij Bryce logeren.
Een nachtje Vegas minder zien we niet zo zitten, maar we kunnen best in de voormiddag nog wat van Zion meepikken en dan pas naar 8) Vegas vertrekken.

Ik lees trouwens veel goed van The Best Western plus Bryce Canyon... Iemand al eens geweest?
Frans H
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Frans H »

Ik zou niet verder gaan als Bryce en de volgende dag naar Zion. Langs de Utah scenic byway 12 is een hoop te zien en te doen. Het is zonde om daar even snel langs te rijden. Bovendien is het stuk vanaf Mount Carmel Junction tot aan Zion een stuk waar in de schemer veel herten en reeen vlak langs of zelfs over de weg lopen en je zal de eerste niet zijn die erop knalt. Oktober kan wel erg mooi zijn in Zion met de herfst kleuren.
Je kunt ook via de snelweg rijden naar Bryce, daar alle viewpoints afrijden en direct door naar Zion. Dan is het wel te doen.
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Bedankt voor jullie hulp ! Het besluit is genomen! Al dat moois willen we toch niet missen, we blijven lekker een nachtje in Bryce! Bovendien willen we het al helemaal niet op ons geweten hebben dat we een dier zouden aanrijden. Tenslotte zit je in een 'natuurpark'.

Iemand een aanrader qua logement in Bryce? BW plus?
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Prima besluit :thumbup:

BW Plus Grand Bryce Canyon is een prima hotel.
Althans dat was 't in 2009 toen ik er een nachtje geslapen heb.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

De BW ligt prima, de Bryce View Lodge of Ruby's Inn ook, allemaal vlak bij de parkingang.
Je kunt ook in het park overnachten, daar heb je kamers en cabins (zie foto) op loopafstand van de rim, geweldig voor de zonsopgang/ondergang. Maar wel erg prijzig (hoewel je weer een nacht DPI uitspaart :wink: ).

Maranne
Bijlagen
bryce002.JPG
Turbotrent
Amerikafan

Bericht door Turbotrent »

Wij zijn vorig jaar vanuit Capitol Reef via Bryce naar Zion gereden. Prima te doen, we hadden zelfs nog tijd om de Canyon Overlook trail te doen. Maar we hebben inderdaad maar een uurtje of 2-3 in Bryce doorgebracht. Als je het park echt wil ontdekken, is een overnachting in Bryce inderdaad een betere optie.

Ook wij hebben gelogeerd in de DPI en dit was voor ons absoluut het beste hotel van onze hele reis! Een absolute aanrader! Wij waren er begin oktober en het was er heerlijk rustig. 's Avonds hadden we het zwembad en de jacuzzi voor ons alleen. Ons verslag van die dagen kan je hier vinden : http://turbotrent.wordpress.com/reisver ... pringdale/.

Veel plezier!
bibitv
Amerikafan

Bericht door bibitv »

Superbedankt aan iedereen voor de adviezen, reisverslagen, mooie foto's trouwens Tom en Laura :geek2:

Maar we gaan toch maar ietsje rustiger aan doen en een overnachting boeken in Bryce. Koeien en herten op de weg lijken me best fascinerend en daar willen we ook rustig van kunnen genieten !

Cabins zien er erg leuk uit, Marianne. Nu nog even bekijken of het de BW Plus wordt of dat we logeren in het park zelf.
En The DPI zal dus maar voor een nachtje zijn...
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer