Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Yosemite - Hantavirus
Yosemite - Hantavirus
Hey,
We zouden graag een tent boeken in Yosemite (Evergreen lodge) maar twijfelen nu ivm het Hantavirus.
Heerst dat nog steeds in Yosemite? Is het af te raden om in tenten te slapen?
We zouden daar eind juli verblijven.
Bedankt alvast voor jullie reacties!
We zouden graag een tent boeken in Yosemite (Evergreen lodge) maar twijfelen nu ivm het Hantavirus.
Heerst dat nog steeds in Yosemite? Is het af te raden om in tenten te slapen?
We zouden daar eind juli verblijven.
Bedankt alvast voor jullie reacties!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Yosemite - Hantavirus
Het virus kwam voor in de Signature tenten in Curry Village. Deze tenten worden nu niet verhuurd.
Zie http://www.yosemitepark.com onder "stay". Daar is onder andere het volgende te vinden:
Marianne
Zie http://www.yosemitepark.com onder "stay". Daar is onder andere het volgende te vinden:
Hierin staat de volgende link voor meer informatie: http://www.yosemitepark.com/hanta-virus.aspxHantavirus and Curry Village
Several recent cases of Hantavirus Pulmonary Syndrome (HPS) have been linked to the insulated signature tent cabins in Curry Village. These tent cabins are not being used for accommodations at this time. Learn more about the continued response to HPS and what it means for visiting the park.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie nu dat je het over de Evergreen Lodge hebt. Daar is het virus niet gesignaleerd. Je weet het natuurlijk nooit zeker, maar ik neem aan dat overal nu maatregelen zijn genomen. Lees wel de waarschuwingen op de NPS-site en via de link die ik heb gegeven.
Marianne
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
Wij hebben vorig jaar de high sierra camps loop gelopen ten tijden van de uitbraak van het hantavirus. Er hebben zelfs twee hertmuizen (de verspreiders van dit virus) gebivakkeerd in mijn rugzak. We zijn dus niet ziek geworden. De kans om het hanta virus op te lopen is zeer klein.
Johan en Ellen
Johan en Ellen
Hey,
Bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat deze commentaren m'n vriendin overtuigen om toch in het park te slapen want dat lijkt me wel een unieke belevenis.
Bedankt voor jullie reacties!
Ik hoop dat deze commentaren m'n vriendin overtuigen om toch in het park te slapen want dat lijkt me wel een unieke belevenis.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je weet wel dat de Evergreen Lodge niet in het park ligt? Je zit daar zo'n 1,5 uur van de vallei af.
Marianne
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 12 Reacties
- 2374 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z