Minimeeting Phoenix (8/9 juni 2006)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
hekkie
Amerika-expert
Berichten: 14467
Lid geworden op: 31 mar 2004, 14:40
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Assen
Contacteer:

Minimeeting Phoenix (8/9 juni 2006)

Bericht door hekkie »

Zoals je in dit topic kunt lezen hebben wij aan het eind van onze vakantie een minimeeting met Rob & Annie en Roland in Las Vegas.

Nu is daar aan het begin van onze vakantie een minimeeting in Phoenix bijgekomen op 8/9 juni met Harm & Ans (hdeweert) en Roland. Harm en zijn vrouw hebben wij in mei vorig jaar ook ontmoet op de Keys in Florida. We vinden het heel leuk om dit te herhalen.

Op Harm zijn weblog (bij 4 mei) kun je lezen hoe deze meeting tot stand is gekomen. Ook op mijn eigen websitestaat bij de Routeplanning hier het e.e.a. over vermeld.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Gebruikersavatar
Coyote
Amerika-expert
Berichten: 14302
Lid geworden op: 11 okt 2003, 13:50
Aantal x V.S. bezocht: 30
Locatie: Heerenveen
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Het begint erop te lijken dat dit weer een jaar van minimeetings wordt. :D

Naast Rob en Annie zal ik ook Harm & Ans ontmoeten. Lijkt me heel leuk om ook met hen kennis te maken.

Oh ja,

mochten de dames nog puf hebben, ik kreeg per mail de Arizone E-letter binnen en op 8 juni is er toevallig een "Girl's Night Out" in Tempe:

June 8 TEMPE: Girls’ Night Out.
Mill Avenue District. Special shopping and dining night where fun and extra good deals await shoppers.
More than 20 retail merchants, bars, restaurants and service shops will offer an array of rewards.
www.downtowntemp.com


Roland 8)
Since 1982: 30 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
CaroLine
Amerika-expert
Berichten: 1946
Lid geworden op: 13 apr 2004, 20:10
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Limburg

Bericht door CaroLine »

Zoals het er nu uitziet zullen wij een minimeeting hebben in Seattle. Wij treffen daar waarschijnlijk Petra (Petra/VS), Ron (dutch_in_seattle) en Doreen (doreennicole).
Lijkt me erg leuk!
Carola
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer