MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
dexter
Amerikafan
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 nov 2012, 15:29

Re: MyVegas deel II

Bericht door dexter »

weet iemand wat die circus circus buffet passes precies inhoudt?
kun je dan de hele dag daar bij het buffet plaatsnemen of moet je kiezen tussen of ontbijt, of lunch of diner?
bedankt vast!
Upie
Amerika-ontdekker
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 nov 2012, 23:29
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: MyVegas deel II

Bericht door Upie »

Zit ik al een aantal weken te sparen voor 2 kaartjes voor de adventuredome in circus circus, lees ik het volgende als ik de reward aanklik 'holiday periods/fright dome excluded'. We zijn er 13 juli, dus dat wordt voor een andere reward gaan.

Toch nog voor de duidelijkheid, mag je 2 buffetrewards innen bij het circus circus, het lijkt erop dat je maar 1 reward per vegasaccount mag innen door de volgende zin 'this reward is limited to 1 per myvegas player, only one myvegas account associated with each natural person will be valid for myvegas rewards'.
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door Harry »

Juli is geen vakantieperiode in las Vegas hoor, samen met augustus en de week voor kerst zijn dit de rustigste maanden van het jaar. Er wordt hier de Amerikaanse feestdagen bedoelt, zoals memorial day, labor day enz....
ronvicky
Amerika-ontdekker
Berichten: 28
Lid geworden op: 04 mei 2013, 20:57

Re: MyVegas deel II

Bericht door ronvicky »

nou heb de punten een beetje bijelkaar voor een bon voor te gaan eten
kan alleen iemand mij helpen met het kiezen van een bon
ontbijt, lunch, diner in buffet of restaurant of all day buffet
heeft iemand ervaring met de bonnen zoja kunnen jullie dan je ervaring hiervan et mij delen
vicky
Ems2012
Amerikakenner
Berichten: 657
Lid geworden op: 16 dec 2012, 17:09

Re: MyVegas deel II

Bericht door Ems2012 »

Ik zou even terug bladeren, er is al over verschillende buffetten wat gedeeld. :) Vond zelf het buffet van The Mirage (Cravings) best oke. :thumbup:

Ik verzamel nog elke dag even m'n strip chippies en zit al zo weer op 20,000. Dat wordt zowaar een nieuw LV trip plannen. :mrgreen:
dexter
Amerikafan
Berichten: 128
Lid geworden op: 02 nov 2012, 15:29

Re: MyVegas deel II

Bericht door dexter »

dexter schreef:weet iemand wat die circus circus buffet passes precies inhoudt?
kun je dan de hele dag daar bij het buffet plaatsnemen of moet je kiezen tussen of ontbijt, of lunch of diner?
bedankt vast!
niemand? ik wil deze graag boeken...
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door Harry »

Ik zou het Circus Circus buffet nooit boeken, niet voor ontbijt, lunch of diner, zelfs niet gratis in dit geval, het is naar mijn mening heel erg slecht.
Gebruikersavatar
martijn76
Amerika-expert
Berichten: 1750
Lid geworden op: 09 mei 2005, 22:29
Locatie: Rijswijk

Re: MyVegas deel II

Bericht door martijn76 »

Luxor, Excalibur en Circus Circus buffet: te allen tijde vermijden. Voor die punten zou ik lekker Carrot Top tickets nemen. Daar krijg je ook pijn in je buik van, maar dan van het lachen en niet van het eten.
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: MyVegas deel II

Bericht door DejaVu »

Hahaha

Ach ze zijn te vergelijken met een van der valk buffet
Gebruikersavatar
Neede-Radicals
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 mar 2012, 07:24

Re: MyVegas deel II

Bericht door Neede-Radicals »

martijn76 schreef:Luxor, Excalibur en Circus Circus buffet: te allen tijde vermijden. Voor die punten zou ik lekker Carrot Top tickets nemen. Daar krijg je ook pijn in je buik van, maar dan van het lachen en niet van het eten.
Lees hier overal hoe slecht die buffetten zijn daar, maar wat is er nou eigenlijk zo slecht aan?
Heb namelijk zelf ook een Circus Circus en Excalibur buffetje genomen :D

Is het slecht omdat de andere buffetten super goed zijn of is het slecht omdat het eten vies is enz?
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door sachasenne »

We hebben eens een buffet in luxor genomen.
Het is niet alleen slecht in vergelijking met de andere bufetten, het is gewoon echt niet lekker.
Waarom is de ene hamburger lekkerder dan de andere? Kwaliteit van het product, bereidingswijze, bewaarwijze ...
Je zal er niet ziek van worden, maar het is gewoon echt niet lekker.
Ik heb er enkele dingen geproefd, maar heb het daarbij gelaten.
Dan ga ik liever bij de mc donalds eten.
Nu, dat was mijn ervaring in 2009. Misschien is het ondertussen verbeterd.
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
Harry
Amerika-expert
Berichten: 5966
Lid geworden op: 06 feb 2005, 13:43
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door Harry »

DejaVu schreef:Hahaha

Ach ze zijn te vergelijken met een van der valk buffet
Een van der Valk buffet is vele malen beter dan wat je krijgt bij CC, Luxor en Excalibur. :wink:

Onze eerste ervaring met Luxor was in 1998, toen was het best nog wel goed, in 2005,6 of 7 (ik weet het echt niet meer) weer eens geweest en de kwaliteit was toen heel slecht.
Gebruikersavatar
lyan
Amerikakenner
Berichten: 1238
Lid geworden op: 16 sep 2010, 20:51
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: groningen
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door lyan »

Wij hebben in juni 2 keer ontbeten in de Luxor, het was maar goed dat het "gratis" was. We hebben voldoende gegeten, de smaak was niet echt slecht, maar het aanbod is erg magertjes. Er is geen bediening, je moet overal zelf achteraan. Ik zou er niet gaan lunchen of dineren, maar we sliepen daar en dan wil ik niet kilometers lopen voor een ontbijtje. Excalibur moet nog slechter zijn, daar hebben we dit jaar niet gegeten, maar een paar jaar geleden was het al slechter dan Luxor.
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: MyVegas deel II

Bericht door DejaVu »

Ik heb in het Excalibur gegeten. Ja ik vind het te vergelijken met het Van der valk(eerlijk is eerlijk ik ben daar, van der valk, 3 jaar geleden voor het laatst geweest). Toen alleen een beetje Chinees gegeten en het was...ach gewoon noodles :lol: .

Overigens heb ik geen goede ervaringen met het van der valk concern dus vandaar ;)
Gebruikersavatar
Neede-Radicals
Amerika-ontdekker
Berichten: 55
Lid geworden op: 02 mar 2012, 07:24

Re: MyVegas deel II

Bericht door Neede-Radicals »

Zal ze allemaal uitgebreid testen :-)
Heb overigens ook nog een Cravingsbuffet, die maar als laatste doen dan.
Voordeel van die Circus Circus en Excalibur/Luxor buffetten is dat kinderen onder de 4 gratis mee kunnen eten.
Die is toch al blij met een paar frietjes of pizzapuntjes :wink:
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: MyVegas deel II

Bericht door DejaVu »

Ah ik heb het!

Je kan het vergelijken met zo'n cateringsbedrijf bij een bedrijfsfeestje. Maar dan na het al 4 uur is warm gehouden. Als je honger heb is het prima ;)
Chris24
Amerika-ontdekker
Berichten: 24
Lid geworden op: 18 jun 2013, 14:19

Re: MyVegas deel II

Bericht door Chris24 »

Je LP's omruilen voor een buffet is dus niet aan te raden?
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: MyVegas deel II

Bericht door US-fanboy »

Jawel, alleen niet voor die van CircusCircus, Excalibur of Luxor :D
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door ina »

Kan me haast niet voorstellen dat het zo slecht is, eten is zelden slecht in V.S. Ik las op tripadvisor dat het niet top was maar is het niet iets van "smaken verschillen" ?? Is het echt zo slecht??
Ik heb ook mensen gehoord die het Mirage buffet maar zozo vonden, wij vonden dat echter prima.
Gebruikersavatar
richardbrand
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 18 jun 2011, 19:35
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door richardbrand »

Wij hebben afgelopen vakantie 2 buffeten gedaan van onze Myvegas punten 1 sóchtends bij Monte Carlo en 1 als dinner bij Carvings.

Het ontbijt buffet bij Monte Carlo was gewoon heel lekker er was genoeg het was vers en warm. En we hebben onze buikjes lekker rond gegeten.
Maar het dinner buffet bij Carvings was niet zo heel bijzonder en sommige dingen waren gewoon niet lekker en veel wat warm moest zijn was koud. Na het eten daar hadden we ook allemaal last van onze maag en het komt niet
omdat we heel veel hadden gegeten want we hebben onze niet vol zitten stauwen.
Het enige wat lekker was was de Prime Rib(maar die heb ik bij andere buffeten ook beter gegeten) en het dessert buffet vond ik heel goed.
Ik zou niet snel weer bij Carvings gaan eten, heb veel betere buffeten(PH,Monte Carlo) gegeten in Vegas en dan ben ik nog nooit bij de echt goed aangeschreven buffeten geweest zoals Cosmopoliton,Bellagio,Wynn en Ceasars Palace.
http://richardbrand1981.wordpress.com/u ... obremrich/" onclick="window.open(this.href);return false;
2020 Las Vegas-Anaheim-San Diego-Las Vegas
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer