MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Gebruikersavatar
Dude
Moderator
Berichten: 7215
Lid geworden op: 22 dec 2007, 13:13
Locatie: Tucson, Arizona

MyVegas deel II

Bericht door Dude »

We gaan hier verder met deel II van dit topic, het vorige topic vind je hier : http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=44653
En deel III vind je hier : http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=49141


Mod. Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Gebruikersavatar
Fraa
Amerikakenner
Berichten: 1414
Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Genk, Limburg, België
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door Fraa »

Maar even een reactie posten hier zodat deze topic bij mijn eigen berichten komt te staan :D

Momenteel staat mijn teller toch weer op 12.000 LPs, nadat ik 2 weken geleden 90.000 LPs uitgegeven heb aan de suite in de Mirage.
Ik weet wel nog altijd niet waar ik nu voor ga sparen eigenlijk :)
Reisblog: thisisfraa.be
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door sachasenne »

In een ver verleden ;-) haalde ik soms wel tot 30.000 LP's per week.
De laatste weken mag ik blij zijn dat ik tot 15.000 per week geraak.
De te behalen XP's worden alsmaar hoger precies. 1.600.000 zit ik deze keer. De laatste drie levels heb ik niet onder de 1.300.000 gezeten.Idem dito voor mn tweede account waar het minste 900.000 is.
Groetjes,
Carine
terralinda
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 02 nov 2011, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: MyVegas deel II

Bericht door terralinda »

Een vraagje: ik doe sinds een paar dagen ook mee! Wat doen jullie als je een vriendschaps verzoek accepteert? Zeg je dan dat je diegene ook kent via Facebook? Of niet of vul je helemaal niets in?
En zijn er nog tips om extra snel te sparen? :D
Evelien.
Amerikakenner
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 aug 2010, 14:36

Re: MyVegas deel II

Bericht door Evelien. »

ook even iets zeggen zodat ik terug kan volgen. :)
Donderdag begonnen met spelen, en de teller staat bijna op 10000 LP.
Wij gaan in de eerste plaats voor de cirque du soleil show tickets. En de rest, dat zien we wel :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Fraa
Amerikakenner
Berichten: 1414
Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Genk, Limburg, België
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door Fraa »

sachasenne schreef:In een ver verleden ;-) haalde ik soms wel tot 30.000 LP's per week.
De laatste weken mag ik blij zijn dat ik tot 15.000 per week geraak.
De te behalen XP's worden alsmaar hoger precies. 1.600.000 zit ik deze keer. De laatste drie levels heb ik niet onder de 1.300.000 gezeten.Idem dito voor mn tweede account waar het minste 900.000 is.
Ik speel wel héél weinig momenteel, ik haal elke dag de bonus spin binnen & speel 10-15min op autospin aan 2000 chips per spin. Ik probeer er maar een minimum van tijd in te stoppen zodat ik toch nog wat LPs haal, maar het hoeft niet meer echt :)
Reisblog: thisisfraa.be
MiniMe
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 05 nov 2012, 10:01
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas deel II

Bericht door MiniMe »

terralinda schreef:Een vraagje: ik doe sinds een paar dagen ook mee! Wat doen jullie als je een vriendschaps verzoek accepteert? Zeg je dan dat je diegene ook kent via Facebook? Of niet of vul je helemaal niets in?
Beter gewoon niet antwoorden op de vraag op je die persoon ook buiten FB kent. Bij "neen" wordt die persoon namelijk geblokkeerd en da's niet zo fijn... :wink:
Negeer die vraag gewoon. FB heeft er helemaal geen zaken mee wie jij al dan niet persoonlijk kent.
Memories...
MiniMe
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 05 nov 2012, 10:01
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas deel II

Bericht door MiniMe »

Ik haal ook elke dag de bonus spin op, en één of twee keer de chips of lp's van de Strip. Vervolgens 10 minuutjes spinnen, soms wat langer als ik een lucky day heb (meestal niet, haha!).

Ik zit na het innen van twee rewards nu opnieuw aan ongeveer 55.000 lp's maar ik weet eigenlijk niet waaraan ik die nog moet besteden...
Memories...
Sassya
Amerikakenner
Berichten: 828
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:23
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Midden-Nederland

Re: MyVegas deel II

Bericht door Sassya »

Ik heb op het ene account alweer 88.000 LP's. Wij willen nog voor een show sparen en diner award, diner liefst op beide accounts. De andere staat ook alweer op 25.000. Dus dat komt wel goed :thumbup: (moet het wel blijven bestaan...)
Kurt10
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 24 mei 2011, 11:10
Partner van: Elskey
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: MyVegas deel II

Bericht door Kurt10 »

Ik zit nu op 88000 LP en ik vertrek op reis op 28/05 dus tegen dan kan ik normaal toch wel wat doen met mijn LP's
http://usa2014kurtels.tumblr.com
https://www.youtube.com/watch?v=6ZhIrfaUi20
https://westcoastusa2016.wordpress.com/
2011: NY
2012: Zuidwesten
2013: NY+Noordwesten-zuidwesten
2014: NY+Florida
2015: Florida
2016: Zuidwesten
2017: Florida
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door PSVwally »

Ik krijg af en toe van Belgen of Nederlanders vriendschapsverzoeken, maar mss is het handig als ze zich hier ook even kenbaar maken ;) Dan weet ik met wie ik de eer heb.

Inmiddels weer 13500LP's, maar ik begin me wel wat te irriteren aan de vele hoeveelheid reclames in het spel en de traagheid. Maar aan de andere kant moet ik natuurlijk ook niet zeuren, want dit spaart me zowieso al $600,- uit natuurlijk.

Ik heb verder ook nog niet echt een idee waar ik voor spaar, want ik kom 1 nacht vrij laat aan in Vegas en dag 2 zal ik met het skydiven in Boulder en de gun store ook al een groot dagdeel zoet zijn. Eigenlijk wilde ik het gedeelte van TI (piratenshow) en de uitbarsting van de Mirage vulkaan nog zien en verder heb ik nog geen wensen. Dus misschien is dat late dinner wel iets :)
terralinda
Amerikafan
Berichten: 252
Lid geworden op: 02 nov 2011, 11:50
Aantal x V.S. bezocht: 40

Re: MyVegas deel II

Bericht door terralinda »

Ik las net ergens dat er geen hotels te boeken zijn vanaf 1 augustus? Weet iemand precies hoe dit zit? Hoe is het dan met inleveren van punten op bv shows?
De bedoeing is dat wij eind juli begin aug in Vegas zijn, maar het schema kan zo nog veranderen....
Vooral als de hotels niet meer te boeken zijn in augustus...
KimDaanUSA
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 19 dec 2011, 21:22

Re: MyVegas deel II

Bericht door KimDaanUSA »

Je kunt wel gewoon boeken na augustus hoor.. heb ook al van mensen gehoord dat ze voor September geboekt hebben. Waar las je dat trouwens?
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
Sassya
Amerikakenner
Berichten: 828
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:23
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Midden-Nederland

Re: MyVegas deel II

Bericht door Sassya »

Zowel wij (2x) als anderen hebben medewerkers aan de lijn gehad dat onze niet na 31-07 konden boeken, onze rewards vervielen per die datum of iets dergelijks. Maar als we opnieuw belden en andere medewerker kregen, lukte het wel.
Gebruikersavatar
Fraa
Amerikakenner
Berichten: 1414
Lid geworden op: 26 jan 2010, 11:25
Aantal x V.S. bezocht: 5
Locatie: Genk, Limburg, België
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door Fraa »

terralinda schreef:Ik las net ergens dat er geen hotels te boeken zijn vanaf 1 augustus? Weet iemand precies hoe dit zit? Hoe is het dan met inleveren van punten op bv shows?
De bedoeing is dat wij eind juli begin aug in Vegas zijn, maar het schema kan zo nog veranderen....
Vooral als de hotels niet meer te boeken zijn in augustus...
Zelf heb ik mijn Mirage Tower Suite voor 22/09 geboekt, het kan dus wel. Maar als het niet zou lukken, gewoon een paar keer terug bellen, het hangt gewoon van de helpdesk medewerker af. Zo kreeg ik te horen dat er nooit confirmatie emails verstuurd worden bij deze rewards, terwijl Carine hier op't forum wél telkens confirmatie emails kreeg van haar reserveringen.

Het lijkt me dus een beetje van de goede wil (en goesting) van de medewerker af te hangen :D

PS: Maandagmorgen bellen lijkt me dus niet de beste optie :lol:
Reisblog: thisisfraa.be
MiniMe
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 05 nov 2012, 10:01
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: MyVegas deel II

Bericht door MiniMe »

PSVwally schreef:Ik krijg af en toe van Belgen of Nederlanders vriendschapsverzoeken, maar mss is het handig als ze zich hier ook even kenbaar maken ;) Dan weet ik met wie ik de eer heb.
O sorry, ik dacht dat je mijn FB account (Annelies) hier wel al een paar keer voorbij had zien komen...
Bij deze: aangename kennismaking! ;)
Memories...
Gebruikersavatar
PSVwally
Amerika-expert
Berichten: 19593
Lid geworden op: 09 sep 2010, 22:51
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door PSVwally »

Ja, maar bij sommigen zijn de nicknamen nogal anders dan de echte of facebooknamen :)
Gebruikersavatar
Tessah
Amerikafan
Berichten: 219
Lid geworden op: 07 apr 2011, 20:38
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: MyVegas deel II

Bericht door Tessah »

De reward voor 2 nachten Aria is binnen! Nu nog reserveren :)
Groeten, Tessah
ina
Amerika-expert
Berichten: 3781
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door ina »

Jeej zeg, 1.200.000 punten om van level79 naar 80 te komen!
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: MyVegas deel II

Bericht door DejaVu »

mensen die tegelijk met mij zijn begonnen zitten rond de 250...ik zit zelf nog op 90 haha. Ik speel nog maar 15 mins per dag.
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer