MyVegas deel II

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: MyVegas deel II

Bericht door PSVwally » 25 jun 2013, 13:08

heeft iemand het volgende probleem ook, of misschien een oplossing. Ik heb het spel eigenlijk al een maand of 2 niet meer gespeeld, maar ik kan helemaal geen chips meer ophalen van de strip. De balken blijven de hele tijd op het eind hangen. Eerst had ik dit probleem ook wel eens, maar als je dan refresh of de browser opnieuw opstartte deed het het weer. Nu dus niet, wat ik ook doe die balken blijven hangen. Ook bij het spelen van een spel krijg ik wel de balk in beeld die naar de 100% gaat, maar dan komt het spel zelf niet in beeld. Iemand?

Mies2301
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 » 26 jun 2013, 09:20

Vraagje; staan de kaarten die je krijgt voor een show(bv O, of KA) ook op naam? en controleren ze dit bij de ingang van het betreffende theater?

terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda » 26 jun 2013, 09:29

PSVwally, bij mij geen problemen op MyVegas!
Ik heb nog steeds 1 reward tegoed die ik kan claimen,
maar ik weet nog niet welke.
Ik heb helaas achter het net gevist bij de Steakhouse reward, toen die nog geheel gratis was...
nu trekt die reward met niet meer zo 8)

Upie
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Upie » 26 jun 2013, 13:44

PSVwally schreef:heeft iemand het volgende probleem ook, of misschien een oplossing. Ik heb het spel eigenlijk al een maand of 2 niet meer gespeeld, maar ik kan helemaal geen chips meer ophalen van de strip. De balken blijven de hele tijd op het eind hangen. Eerst had ik dit probleem ook wel eens, maar als je dan refresh of de browser opnieuw opstartte deed het het weer. Nu dus niet, wat ik ook doe die balken blijven hangen. Ook bij het spelen van een spel krijg ik wel de balk in beeld die naar de 100% gaat, maar dan komt het spel zelf niet in beeld. Iemand?
Probeer flashplayer eens te updaten of het met een andere browser proberen (ik weet niet welke je nu gebruikt).

avusa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door avusa » 26 jun 2013, 20:30

Jippie, vandaag voor in oktober, 2 nachten Spa Suite NYNY en 2 nachten Aria City View geboekt. Morgen nog een nacht Mandalay Bay, 2xKa en 2xZarkana boeken. Toch niet gek voor een half jaar spelen.

Vegas here we come :lol:

Avusa

ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina » 26 jun 2013, 21:10

Leuk vooruitzicht, NYNY, Aria! wie ben je op myvegas, heb het niet voorbij zien komen?

US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy » 26 jun 2013, 22:40

Mies2301 schreef:Vraagje; staan de kaarten die je krijgt voor een show(bv O, of KA) ook op naam? en controleren ze dit bij de ingang van het betreffende theater?
Ja ze staan wel op naam en nee ze controleren bij de ingang van de show niet of de naam klopt.
Je kan ze dus verkopen.

Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa » 26 jun 2013, 23:06

Nog 88 dagen tot ik in LV aankom, dus ik dacht, ik ga mijn rewards eens boeken. Net de One Cravings Buffet Pass genomen in de Mirage, nadien wou ik de Secret Garden nemen maar krijg ik een error. Ik refresh, zijn ze toch niet weer bezig met een maintenance update. Wachten dus :(

Ik hoop wel dat mijn eerste reward goed doorgekomen is :)

*EDIT: Net een email ontvangen, dus ja :)
Reisblog: thisisfraa.be

Fraa
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Fraa » 26 jun 2013, 23:41

Zie zo, Secret Garden is ook binnen!

Nu heb ik dus een Tower Suite, Cravings Buffet Pass en toegang tot Secret Garden, ik ben tevreden :D
Reisblog: thisisfraa.be

Fiftiesfamily
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Fiftiesfamily » 27 jun 2013, 06:26

Vanmiddag aangekomen en in plaats van 2 nachten Tower Suite en 1 nacht een standaard kamer hebben we 3 nachten Tower Suite gekregen. En eenmaal boven gekomen was het echt geweldig, wat een ruimte en een luxe en dan ook nog een geweldig uitzicht op de Strip.

Vanavond het Cravings buffet gedaan en dat is ook een aanrader, prima eten en vooral de dessert corner is super! Nu alleen de temperatuur in Vegas nog overleven, ze verwachten deze week de heetste dag ooit te krijgen. Het kan gaan oplopen naar 117 graden volgens de nieuwsberichten 8)

Ron

Neede-Radicals
Amerika-ontdekker

Bericht door Neede-Radicals » 27 jun 2013, 06:33

Heb toch nog ff een vraag, gewoon voor mn gevoel :roll:
IK heb voor mezelf en voor m'n vrouw 3 rewards redeemd. Allebei hebben we een apart MLife account aangemaakt en
de awards zijn geredeemd op de mailadresssen en namen van de desbetreffende MLife-accounts.
Als ik het dus goed begrepen heb moet ik nu naar een MLife balie van het hotel waar ik mn reward gebruik en daar mijn MLife-accountnummer en reward-nummer + ID laten zien?
Hoef niet die mailtjes mee te nemen toch?

avusa
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door avusa » 27 jun 2013, 09:12

ina schreef:Leuk vooruitzicht, NYNY, Aria! wie ben je op myvegas, heb het niet voorbij zien komen?
Begonnen in december met mijn echtgenoot en 100 vrienden pp toegevoegd. Daarna nooit meer een vriend toegevoegd (Had geen zin in een Facebook lock). Geen AllesAmerika vrienden dus, maar wel een leuke week Vegas bij elkaar kunnen spelen.

Mies2301
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door Mies2301 » 27 jun 2013, 09:33

US-fanboy schreef:
Mies2301 schreef:Vraagje; staan de kaarten die je krijgt voor een show(bv O, of KA) ook op naam? en controleren ze dit bij de ingang van het betreffende theater?
Ja ze staan wel op naam en nee ze controleren bij de ingang van de show niet of de naam klopt.
Je kan ze dus verkopen.
Wil ze niet verkopen, alleen heeft er een wijziging in ons reisgenootschap plaatsgevonden, waardoor degene die gespaart heeft voor de kaartjes helaas eerder naar huis moet en iemand die niet gespaart heeft langer blijft en dus wel de voorstelling kan bekijken.

Hoe lang van te voren kunnen de kaartjes worden opgehaald?

CyberThijs
Amerika-ontdekker

Bericht door CyberThijs » 27 jun 2013, 09:40

Ik heb bij mijn hotelreservatie bij MGM Grand een dining credit van 150 USD gekregen. Wij zouden daarmee oa. gaan eten in de Wolfgang Puck in MGM Grand. Kan ik dat combineren met een reward van MyVegas?

Ik vermoed dat dit geen probleem is zolang ik maar de rekening kan laten boeken op onze hotelkamer?

Heeft er iemand trouwens ervaring met zo'n dining credit? Zou ik mits wat aandringen dat ook kunnen gebruiken in andere M-life hotels? (vb. voor cravings buffet in Mirage)

PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally » 27 jun 2013, 16:46

Overigens werkte MyVegas bij mij net wel gewoon, zonder dat ik een update in flash heb gedaan...vreemd, maar het zal wel ;)

ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina » 27 jun 2013, 17:14

Soms doet het spel het bij mij ook trager of ik kan geen chips innen van vrienden dan moet je soms wel een paar keer opnieuw opstarten, ik denk dat ze dan weer bezig zijn iets te veranderen, er is nu ook weer iets nieuws op de strip waar je chips van krijgt, naast NYNY, ik weet niet wat het is?

US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy » 27 jun 2013, 17:20

Mies2301 schreef: Hoe lang van te voren kunnen de kaartjes worden opgehaald?
De kaartjes kunnen opgehaald worden zodra je in Vegas bent aangekomen.
Bij het ophalen van de kaartjes heb je wel een identiteitsbewijs (+ je Mlife-card) nodig om de kaartjes mee te krijgen.

JossNL
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door JossNL » 27 jun 2013, 19:27

PSVwally schreef:Overigens werkte MyVegas bij mij net wel gewoon, zonder dat ik een update in flash heb gedaan...vreemd, maar het zal wel ;)
Die problemen met het aanklikken van hotels of opstarten van een spel worden veroorzaakt door het accepteren van gifts van vrienden. Soms zit er een corrupte in de batch van 'collect all' en dan kan je daarna geen hotels meer ophalen idd. Refreshen en geen gifts accepteren - dan moet het altijd werken. :wink:

Rubyvd
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Rubyvd » 28 jun 2013, 14:52

wouter1980 schreef:Zie hieronder het antwoord van Myvegas over the VIP Bottle Service:
Bottle Service includes admission for up to 6 guests and one complimentary bottle of vodka. At his discretion, the manager may allow a substitution for something else. Any drink or liquor purchase above and beyond complimentary bottle is the responsibility of the player or his guests.
Iemand al eens in Gold Lounge of The Deuce in Aria geweest, twijfel nog in welke bar ik mijn zuurverdiende punten ga uitgeven.
Dank!!
Wanneer ga je naar Las Vegas? Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze reward is bevallen...

wouter1980
Amerika-newbie

Bericht door wouter1980 » 28 jun 2013, 15:59

We gaan met z'n 3-en 17 tot 21 november (4 nachten)
Ga de reward toch maar gebruiken, weet alleen nog niet om te gaan voor Gold of Deuce!!
Help!!!!

Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer